Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу. 10, 100, 1000 - ға қалдықпен бөлу
Математика 4 сынып
Сабақтың атауы: Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу. 10, 100, 1000 - ға қалдықпен бөлу.
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру, ой толғау, топпен жұмыс,
Сабақтың жабдығы: Сандар жазылған парақтар(10, 100, 1000), үлестір. парақтар
Жалпы мақсаттар: Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу туралы оқушылардың білімдерін бекіту, жалпылау. 10, 100, 1000 т. с. с мандарға қалдықпен бөлуді пысықтау.
Топқа бөлу: Оқушыларды 4 топқа бөлу.
«1», «10», «100», «1000»
Күтілетін нәтиже: Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға көбейту және бөлуді меңгереді
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: түсіндіру, «Ой ашу» стратегиясы, сұрақ - жауап, топтық жұмыс, логикалық тапсырма, жұптық жұмыс, бірлескен оқу.
Ынтымақтас тық атмосферасы
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Барша жанды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
Үй тапсырмасын тексеру
Ойын «Кім мықты?» гір көтеру арқылы көбейту кестесін қайталау. (жылдам, шапшан жауап берген оқушы смайлик алады)
Мағынаны тану
Жаңа сабақ
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. қалай көбейту болады?
- Санды 10 - ға көбейткенде, оның оң жағындағы бір нөлді, ал 100 - гк көбейткенде - екі нөлді тіркеп жазу қажет.
Тақтада көрнекілік арқылы көрсетіледі 2•10=2 0
Сергіту сәті
Ұзын мұртты құмырсқа
Келе жатты жұмысқа
Алды допты қолына
Қойды допты жолына
Алдына бір қарады,
Артына бір қарады
Үлкен тау деп ойлады.
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу. 10, 100, 1000 - ға қалдықпен бөлу жүктеу
Сабақтың атауы: Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу. 10, 100, 1000 - ға қалдықпен бөлу.
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру, ой толғау, топпен жұмыс,
Сабақтың жабдығы: Сандар жазылған парақтар(10, 100, 1000), үлестір. парақтар
Жалпы мақсаттар: Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу туралы оқушылардың білімдерін бекіту, жалпылау. 10, 100, 1000 т. с. с мандарға қалдықпен бөлуді пысықтау.
Топқа бөлу: Оқушыларды 4 топқа бөлу.
«1», «10», «100», «1000»
Күтілетін нәтиже: Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға көбейту және бөлуді меңгереді
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: түсіндіру, «Ой ашу» стратегиясы, сұрақ - жауап, топтық жұмыс, логикалық тапсырма, жұптық жұмыс, бірлескен оқу.
Ынтымақтас тық атмосферасы
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Барша жанды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
Үй тапсырмасын тексеру
Ойын «Кім мықты?» гір көтеру арқылы көбейту кестесін қайталау. (жылдам, шапшан жауап берген оқушы смайлик алады)
Мағынаны тану
Жаңа сабақ
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. қалай көбейту болады?
- Санды 10 - ға көбейткенде, оның оң жағындағы бір нөлді, ал 100 - гк көбейткенде - екі нөлді тіркеп жазу қажет.
Тақтада көрнекілік арқылы көрсетіледі 2•10=2 0
Сергіту сәті
Ұзын мұртты құмырсқа
Келе жатты жұмысқа
Алды допты қолына
Қойды допты жолына
Алдына бір қарады,
Артына бір қарады
Үлкен тау деп ойлады.
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу. 10, 100, 1000 - ға қалдықпен бөлу жүктеу
Жаңалықтар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар, Математика 3 - сынып
Математика пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар. Математика, 3 - сынып.
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу
Үш таңбалы санды көбейту және бөлуді меңгерту. Тапсырмаларды орындау арқылы логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Қалдықпен бөлу 907: 2
Қалдықпен бөлу, көбейту және бөлу бөлімі бойынша алған білімін пысықтау, қорыту;
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Санды 9 - ға көбейту және бөлу
Санды 9 - ға көбейту және бөлу кестесін біліп, түсінеді.
Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000,... разряд бірліктеріне көбейту тақырыбына есептер шығару.
Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000,... разряд бірліктеріне көбейтуді үйрену.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.