Мектепішілік олимпиада тапсырмалары 2 - сынып
Мектепішілік олимпиада тапсырмалары 2 - сынып
1. Сыныпта 21 оқушы. Барлық оқушыларды отырғызу үшін қанша екі орынды парта қажет?
A) 10 B) 11
D) 20 C) 21
2. 3 ондығы бар санды көрсет
A) 300 B) 3
D) 30 C) 3000
3. 7+3=10 теңдігіндегі 7 қалай аталады?
A) қосылғыш B) қосынды
D) айырма C) азайтқыш
4. Х - тың мәні қаншаға тең? Х+20=70
A) 5 B) 30
D) 90 C) 50
5. Мына сандардың ішінен 8, 40, 10, 9, 20, 2, 1, 50, 7 – бір таңбалы сандарды өсу ретімен жаз.
А) 10, 20, 40, 50
В) 1, 2, 7, 8, 9
С) 9, 8, 7, 2, 1
Д) 1, 2, 7, 8, 9, 10, 20, 40, 50
6. Ең кіші екі таңбалы сан неше ондық, неше бірліктен тұрады?
А) 1 ондық, 1 бірлік
В) 1 ондық, 0 бірлік
С) 1 ондық, 9 бірлік
Д) 9 ондық, 9 бірлік
7. Ені 3 см, ал ұзындығы одан 4 см ұзын болатын тік төртбұрыштың периметрін тап.
А) 20 см В) 21 см
С) 22 см Д) 24 см
8. Артық санды тап: 4 8 12 16 20 24 28 29 32 36
А) 16 В) 24
С) 29 Д) 36
9. Өрнекте: сантиметрмен 4 м 13 см; 2 м 8 см.
А) 17 см, 10 см В) 43 см, 28 см
С) 413 см, 208см Д) 410см, 280см
10. Санды өрнекті белгіле:
А) а+23
В) 60 - 40
С) х+7=10
Д) 25 - а
2 - сынып логикалық тапсырмалар
1. Бір таңбалы сандар нешеу? Екі таңбалар ше?
2. Қосындысы 9 - ға тең болатын барлық есептерді жаз.
3. Қандай екі таңбалы санға бірлікті қосқанда үш таңбалы сан шығады?
4. Орындарын ауыстырса да өзгермейтін бірнеше сандар жаз.
5. 18 вафлиді тарелкелерге былай салған: біріншісіне – 4, екіншісіне – 5, үшіншісіне – 2, ал төртіншісіне – 7. Осы тарелкелерді екі үстелге қойғанда, бір үстелде екінші үстелден екі есе көп вафли болу керек. Сонда тарелкелерді қалай қоямыз?
6. Әжем, анам және мен – үшеуміз фотосуретке түстік. Әжем анамның сол жағында, анам менің сол жағымда тұр. Біздің фотосуретте қалай тұрғанымызды тап.
7. Шешесі балаларына 10 шоколадты бөліп, қыздарына үш - үштен, ұлдарына екі - екіден берді. Қыздар нешеу, ұлдар нешеу екенін тап.
Мектепішілік олимпиада тапсырмалары 2 - сынып жүктеу
1. Сыныпта 21 оқушы. Барлық оқушыларды отырғызу үшін қанша екі орынды парта қажет?
A) 10 B) 11
D) 20 C) 21
2. 3 ондығы бар санды көрсет
A) 300 B) 3
D) 30 C) 3000
3. 7+3=10 теңдігіндегі 7 қалай аталады?
A) қосылғыш B) қосынды
D) айырма C) азайтқыш
4. Х - тың мәні қаншаға тең? Х+20=70
A) 5 B) 30
D) 90 C) 50
5. Мына сандардың ішінен 8, 40, 10, 9, 20, 2, 1, 50, 7 – бір таңбалы сандарды өсу ретімен жаз.
А) 10, 20, 40, 50
В) 1, 2, 7, 8, 9
С) 9, 8, 7, 2, 1
Д) 1, 2, 7, 8, 9, 10, 20, 40, 50
6. Ең кіші екі таңбалы сан неше ондық, неше бірліктен тұрады?
А) 1 ондық, 1 бірлік
В) 1 ондық, 0 бірлік
С) 1 ондық, 9 бірлік
Д) 9 ондық, 9 бірлік
7. Ені 3 см, ал ұзындығы одан 4 см ұзын болатын тік төртбұрыштың периметрін тап.
А) 20 см В) 21 см
С) 22 см Д) 24 см
8. Артық санды тап: 4 8 12 16 20 24 28 29 32 36
А) 16 В) 24
С) 29 Д) 36
9. Өрнекте: сантиметрмен 4 м 13 см; 2 м 8 см.
А) 17 см, 10 см В) 43 см, 28 см
С) 413 см, 208см Д) 410см, 280см
10. Санды өрнекті белгіле:
А) а+23
В) 60 - 40
С) х+7=10
Д) 25 - а
2 - сынып логикалық тапсырмалар
1. Бір таңбалы сандар нешеу? Екі таңбалар ше?
2. Қосындысы 9 - ға тең болатын барлық есептерді жаз.
3. Қандай екі таңбалы санға бірлікті қосқанда үш таңбалы сан шығады?
4. Орындарын ауыстырса да өзгермейтін бірнеше сандар жаз.
5. 18 вафлиді тарелкелерге былай салған: біріншісіне – 4, екіншісіне – 5, үшіншісіне – 2, ал төртіншісіне – 7. Осы тарелкелерді екі үстелге қойғанда, бір үстелде екінші үстелден екі есе көп вафли болу керек. Сонда тарелкелерді қалай қоямыз?
6. Әжем, анам және мен – үшеуміз фотосуретке түстік. Әжем анамның сол жағында, анам менің сол жағымда тұр. Біздің фотосуретте қалай тұрғанымызды тап.
7. Шешесі балаларына 10 шоколадты бөліп, қыздарына үш - үштен, ұлдарына екі - екіден берді. Қыздар нешеу, ұлдар нешеу екенін тап.
Мектепішілік олимпиада тапсырмалары 2 - сынып жүктеу
Жаңалықтар
Сандарды цифрмен жаз (күнделікті сабақ жоспарлар топтамасы)
Оқушыларға екі таңбалы және үш таңбалы санды атау, ал оқушылар карточканың көмегімен неше бірлік немесе ондық немесе жүздік екенін көрсетеді.
Екі таңбалы сан. Сандардың ондық құрамы. «Ондық», «Бірлік»
екі таңбалы сандар, олардың ондық құрамы туралы түсінік қалыптастыру осы сандық кесіндіде сандардың ондық құрамы негізінде қосу мен азайтудың есептеу тәсілдерін қарастыру
Ондық бөлшектің оқылуы және жазылуы
Бүтін және бөлшек бөлігінің разрядтары: ондық, жүздік, мыңдық үлестер
Сандардың ондық құрамы
Атырау қаласы, №9 Ш. Уәлиханов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Едишова Бибігүл
Екі таңбалы сан. Сандардың ондық құрамы
Атырау қаласы, Қ. Смағулов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ислямгалиева Ардақ
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.