Екі таңбалы сан. Сандардың ондық құрамы
Математика 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы сан. Сандардың ондық құрамы. «Ондық», «Бірлік»
Мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға екі таңбалы сандар, олардың ондық құрамы туралы түсінік қалыптастыру
Дамытушылығы: логикалық ойлау, танымдық қызығушылығын дамыту
Тәрбиелігі: Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу
Көрнекілік: Сурет. Қима сандар. кесте
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдістері; ой қозғау, ойын, топтық, түсіндіру, сұрақ - жауап
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі
а) Психологиялық дайындық «Жақсы тілек айту»
ә) Оқушыларды топқа бөліп отырғызу
«А»- тобы, «Ә»- тобы, «Б»- тобы
2. Үй тапсырмасын тексеру
№5 Шығару жолын тексеру
а) Білімдерін дамыту
1.«Математикалық баспалдақтар» ойыны
2. «Есептеу машинасы» ойыны
«А»- тобы: 2+1+7 - 8+10 - 2 - 4+1
«Ә»- тобы: 6+2 - 4+4 - 3+5 - 2 - 4 - 2
«Б»- тобы: 4 - 3+9 - 8+7 - 3+2 - 6+3
3. Математикалық диктант. Өткенді қайталау
- 14, 13, 19, 17, 15, 10, 11, 12, 16 сандарды жазу, ең үлкенін, ең кішісін атау.
*Жаңа тақырыпты түсіндіру
Оқулықпен жұмыс №1 Сандарды өсу ретімен және кему ретімен ата.
Берілген саннан кейінгі және оның алдындағы санды айт.
№2 19̿= 1онд9бірл -------- 15=1онд 5бірл
16=1онд бірл -------- 14= 1онд 4бірл
№3 Салыстыр
№4 Қалдырған сөзді қойып, есепті шығар
«А»- тобы Есепті шығар
Шырша - 6
Үйеңкі -? ------- 3 - уі артық
Шешуі: 6+3=9
Жауабы: 9 үйеңкі
№5 «Ә»- тобы Есепті шығар
«Б» тобы Кері есептер құрастыр
Не белгілі? Не белгісіз? Қосу амалына кері амал қандай? Азайтуға ше?
5. Топтық жұмыс
«А»- тобы Математикалық өлеңді жатқа айту
«Ә»- тобы Сөзжұмбақ шешу
«Б»- тобы Жұмбақ шешу Жоқ өзінде бас та,
Қас та, мойын да.
Ұзындығы жазулы
Тұр бойында ( Сызғыш)
Сергіту сәті
«Орныңды тап» Тура, кері санау
Сабақты қорытындылау
Бағалау. Үйге тапсырма
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы сан. Сандардың ондық құрамы. «Ондық», «Бірлік»
Мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға екі таңбалы сандар, олардың ондық құрамы туралы түсінік қалыптастыру
Дамытушылығы: логикалық ойлау, танымдық қызығушылығын дамыту
Тәрбиелігі: Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу
Көрнекілік: Сурет. Қима сандар. кесте
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдістері; ой қозғау, ойын, топтық, түсіндіру, сұрақ - жауап
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі
а) Психологиялық дайындық «Жақсы тілек айту»
ә) Оқушыларды топқа бөліп отырғызу
«А»- тобы, «Ә»- тобы, «Б»- тобы
2. Үй тапсырмасын тексеру
№5 Шығару жолын тексеру
а) Білімдерін дамыту
1.«Математикалық баспалдақтар» ойыны
2. «Есептеу машинасы» ойыны
«А»- тобы: 2+1+7 - 8+10 - 2 - 4+1
«Ә»- тобы: 6+2 - 4+4 - 3+5 - 2 - 4 - 2
«Б»- тобы: 4 - 3+9 - 8+7 - 3+2 - 6+3
3. Математикалық диктант. Өткенді қайталау
- 14, 13, 19, 17, 15, 10, 11, 12, 16 сандарды жазу, ең үлкенін, ең кішісін атау.
*Жаңа тақырыпты түсіндіру
Оқулықпен жұмыс №1 Сандарды өсу ретімен және кему ретімен ата.
Берілген саннан кейінгі және оның алдындағы санды айт.
№2 19̿= 1онд9бірл -------- 15=1онд 5бірл
16=1онд бірл -------- 14= 1онд 4бірл
№3 Салыстыр
№4 Қалдырған сөзді қойып, есепті шығар
«А»- тобы Есепті шығар
Шырша - 6
Үйеңкі -? ------- 3 - уі артық
Шешуі: 6+3=9
Жауабы: 9 үйеңкі
№5 «Ә»- тобы Есепті шығар
«Б» тобы Кері есептер құрастыр
Не белгілі? Не белгісіз? Қосу амалына кері амал қандай? Азайтуға ше?
5. Топтық жұмыс
«А»- тобы Математикалық өлеңді жатқа айту
«Ә»- тобы Сөзжұмбақ шешу
«Б»- тобы Жұмбақ шешу Жоқ өзінде бас та,
Қас та, мойын да.
Ұзындығы жазулы
Тұр бойында ( Сызғыш)
Сергіту сәті
«Орныңды тап» Тура, кері санау
Сабақты қорытындылау
Бағалау. Үйге тапсырма
Жаңалықтар
Мектепішілік олимпиада тапсырмалары 2 - сынып
Сыныпта 21 оқушы. Барлық оқушыларды отырғызу үшін қанша екі орынды парта қажет?
Жаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар.
Көп таңбалы сандардың құрылымы және жаңа санау бірлігі – мыңдық туралы түсініктерін қалыптастыру; көп таңбалы сандарды оқи алуға үйрету.
Екі таңбалы сандардың ондық құрамы
Екі таңбалы сандар, олардың ондық құрамы туралы түсінік қалыптасады. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту әдістерін талдайды, және қорытынды жасайды, топта кестелік қосу және азайту мысалдарын қайталайды, есепке сәйкес сызба сала білу дағдылары
Екі таңбалы сан. Сандардың ондық құрамы. «Ондық», «Бірлік»
екі таңбалы сандар, олардың ондық құрамы туралы түсінік қалыптастыру осы сандық кесіндіде сандардың ондық құрамы негізінде қосу мен азайтудың есептеу тәсілдерін қарастыру
Сандардың ондық құрамы
Атырау қаласы, №9 Ш. Уәлиханов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Едишова Бибігүл
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.