Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сандардың ондық құрамы

01 сәуір 2014, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика 2 сынып
Тақырыбы: Сандардың ондық құрамы. «Ондық» «Бірлік»
Мақсаты: екі таңбалы сандар, ондық құрамы туралы түсінік қалыптастыру.
Міндеттері:
1. Екі таңбалы сандарды құрамына ажырата білуге үйрету.
2. Ойлау, есептеу дағдыларын дамыту.
3. Адамгершілікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Түрі: жаңа
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау - жинақтау, түсіндіру
Көрнекілігі: тірек сызбасы
Жүру барысы:
І. Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық.
Шеңберге тұрып, бір - біріне сабақта сәттілік тіледі.

ІІ. Өткенді пысықтау.
«Бұл мәлімет Шындық па Жалған ба?» стратегиясы
Берілген сандардың ішінен екі таңбалы сандарды Шындық бөліміне
Жалған бөліміне бір таңбалы сандарды жазып екі бөлімдегі сандардың айырмашылығын айтады.
6, 78, 2, 54, 0, 88, 1, 92, 7, 100, 5, 213, 46.

ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Оқушылардың талдауымен жаңа тақырыпты шығарту.
Оқушыларға сандарды құрамына талдату.
«Есептеу машинасы»ойыны
Математикалық өрнектер оқимын. Оқушылар есептей отырып, цифр жазылған парақшалардың көмегімен өрнектердің мәнін көрсетеді.
2+1+7 - 8+10 - 2 - 4+1
6+2 - 4+4 - 3+5 - 2 - 4 - 2
4 - 3+9 - 8+7 - 3+2 - 6+3

IV. Оқулықпен жұмыс.
Оқулықта берілген №1 тапсырманы ауызша орындау.
V. Тақтамен, дәптермен жұмыс.
№2
10+3=
8 - 3=
90 - 40=
50+20=
3+6=
15+5=
10 - 4=
21 - 1=
№3
Ақеркеде 10 қарындаш бар, ал Нұрланда одан 2 қарындаш кем. Нұрланда неше қарындаш бар?
Шарты: ------------------------------ Шешуі: 10 - 2=8(қ)
Ақеркеде - 10қ --------------------- Жауабы: Нұрланда 8 қарындаш.
Нұрланда -? 2қ кем
№4
Математикалық диктант Дұрыс немесе бұрыс
Дұрыс және бұрыс математикалық амалдарын оқимын. Оқушылар дәптерге дұрыс болса «+», бұрыс болса «-« таңбасын қояды. Содан кейін мұғалімнің тақтада жазып қойған жауаптарымен салыстырып, қателерін түзеп, өздерін бағалайды.
- 7 - нің алдында тұрған сан 5.
- 4 - тің алдында тұрған сан 3.
- 8 - ден кейін тұрған сан 10.
- 8+2 өрнегі 10 - ға тең.
- 9 бен 7 - нің айырмасы 2 - ге тең.
- 4 саны 5 – тен кіші.
- 2+7өрнегі 9 - ға тең.

VІ. Қорытынды.
«Үш ұйғарым» стратегиясы
Жұптасып 2 екі таңбалы, 1 бір таңбалы сан жазып, оны көршілеріне береді. Сыныптастары екі таңбалы сандарды құрамына талдайды.
VІІ. Үйге тапсырма.
VІІІ. Бағалау
16 920
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Тест, математика 2 - класс
Тест, математика 2 - класс
Тест тапсырмалары, математика 2 сынып
Жаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар.
Жаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар.
Көп таңбалы сандардың құрылымы және жаңа санау бірлігі – мыңдық туралы түсініктерін қалыптастыру; көп таңбалы сандарды оқи алуға үйрету.
Екі таңбалы сандардың ондық құрамы
Екі таңбалы сандардың ондық құрамы
Екі таңбалы сандар, олардың ондық құрамы туралы түсінік қалыптасады. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту әдістерін талдайды, және қорытынды жасайды, топта кестелік қосу және азайту мысалдарын қайталайды, есепке сәйкес сызба сала білу дағдылары
Екі таңбалы сан. Сандардың ондық құрамы. «Ондық», «Бірлік»
Екі таңбалы сан. Сандардың ондық құрамы. «Ондық», «Бірлік»
екі таңбалы сандар, олардың ондық құрамы туралы түсінік қалыптастыру осы сандық кесіндіде сандардың ондық құрамы негізінде қосу мен азайтудың есептеу тәсілдерін қарастыру
Екі таңбалы сан. Сандардың ондық құрамы
Екі таңбалы сан. Сандардың ондық құрамы
Атырау қаласы, Қ. Смағулов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ислямгалиева Ардақ
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×