Жемістер
Тақырыбы: Жемістер
Білім беру саласы: Коммуникация. Сөйлеуді дамыту
Мақсаты: Балаларға жемістер туралы түсінік беру, түстер мен пішіндерін ажыратуға. Денсаулыққа пайдасы туралы мағлұмат беру. Үш орталыққа бөлу арқылы берілген тапсырманы мұқият орындай білуге үйрете отырып, «Денсаулық - зор байлық», «Дені саудың - жаны сау» деген қағиданы балалар бойына сіңіруге үйрету.
Керекті құралдар: слайдтар, мақал - мәтелдер, көкөністер мен жемістердің суреті, қылқалам, жемістердің таспасы, гуашь бояуы, сүлгі, жеміс - жидектер, тақтайша, салатқа ыдыс.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің әдісі: сұрақ - жауап, әңгімелеу, көрсету, түсінік беру, интерактивті тақта.
Билингвалдық компонент: Жемістер – фрукты, алма - яблоко, алмұрт - груша, банан - банан, өрік - персик, дәрумендер - витамины.
Шаттық шеңбер.
Үлкенге сіз,
Кішіге сіз,
Баршаңызды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
Балалар қонақтармен амандасып шеңбер бойына жиналып, «Шаттық шеңберге» тұрып, сөздерін қайталап, қимыл - қозғалыстарын жасайды.
Шаттық шеңберін құру:
Ауадан қуат алайық,
Алақанға салайық,
Жерден нәр алайық,
Алақанға салайық,
Күннен шуақ алайық.
Алақанға салайық.
Күншуағын апайларға сыйлайық
(Алақандарын үрлейді)
Іздену - ұйымдастырушы.
Оқу іс - әрекетін сұрақ қоюдан бастаймын
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз мезгілі.
- Күзде неше ай бар?
- Күзде үш ай бар
- Атаңдаршы
- Қыркүйек, қазан, қараша
- Күздің соңғы айын атайықшы
- Қараша айы
- Күзде нелер піседі?
- Күзде жеміс - жидектер, көкөністер піседі.
- Бүгін сендермен «Жемістер» тақырыбында ұйымдастырылған оқу іс - әрекетін өтеміз. Балалар тәрбиешінің айтқанын мұқият тыңдайды.
«Ең басты байлық - денсаулық»
- Деніміз сау, ауырмасақ қана бақытты өмір сүреміз. Ал, ауырмау үшін дәрумендерге бай тағамдарды көп жеуіміз керек.
- Көп дәрумендер кездесетін тағамдардың денсаулыққа пайдасы көп. Біз жемістерді көп жесек, ауырмай, үлкен болып өсеміз.
Балалар интерактивті слайдты мұқият қарайды.
Билингвалдық компонент: Жемістер – фрукты, алма - яблоко, алмұрт - груша, банан - банан, өрік - персик, дәрумендер - витамины.
(Слайд бойынша көрсетіп, түсіндіру)
Балабақша медбикесі - Жадыра апай айтып түсіндіріп берсін.
А дәрумені - ағзаның өсуіне, көздің жақсы, сүйек, тіс, шашты нығайтады.
В1, В2, В 12 дәрумені - дене жарақатының тез жазылуына септігін тигізеді. Қан құрамына, қан аздыққа әсеретеді.
С дәрумені – зат алмасу үрдісіне иммунитетті көруге көмектеседі.
Д дәрумені – сүйек, бұлшық еттің дұрыс дамуына әсер етеді.
Е дәрумен – жүрек қызметін жақсартады.
Сонымен қатар «С» дәруменіне бай жемістер мен көкөністер (көкбұрыш, орамжапырақ, қызанақ, шалқан. с. с) және «Д» дәрумені кездесетін тағамдар (балық, ірімшік, сүт, айран, уылдырық, май) тіс ауруына ұшырамауына, қатты және сау болып өсуіне көмектеседі.
Балалар жеміс - жидектер туралы тақпақ айтады.
Балалар жемістер туралы тақпақтар мәнерлеп, жатқа айтады.
Алмұрт – Айдар: Мен алмұртпын,
Аузындамын бар жұрттың,
Жүзім - Айсана: Мен жүзіммін, жүзіммін,
Моншақ болып үзілдім
Өрік – Жұлдыз: Мен өрікпін, өрікпін,
Табиғатқа көрікпін.
Алма - Аңсаған: Мен алмамын, алмамын,
Таңдай қалар бар дәмім.
Дайындаған: Немзорова С. А.
Жемістер. жүктеу
Білім беру саласы: Коммуникация. Сөйлеуді дамыту
Мақсаты: Балаларға жемістер туралы түсінік беру, түстер мен пішіндерін ажыратуға. Денсаулыққа пайдасы туралы мағлұмат беру. Үш орталыққа бөлу арқылы берілген тапсырманы мұқият орындай білуге үйрете отырып, «Денсаулық - зор байлық», «Дені саудың - жаны сау» деген қағиданы балалар бойына сіңіруге үйрету.
Керекті құралдар: слайдтар, мақал - мәтелдер, көкөністер мен жемістердің суреті, қылқалам, жемістердің таспасы, гуашь бояуы, сүлгі, жеміс - жидектер, тақтайша, салатқа ыдыс.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің әдісі: сұрақ - жауап, әңгімелеу, көрсету, түсінік беру, интерактивті тақта.
Билингвалдық компонент: Жемістер – фрукты, алма - яблоко, алмұрт - груша, банан - банан, өрік - персик, дәрумендер - витамины.
Шаттық шеңбер.
Үлкенге сіз,
Кішіге сіз,
Баршаңызды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
Балалар қонақтармен амандасып шеңбер бойына жиналып, «Шаттық шеңберге» тұрып, сөздерін қайталап, қимыл - қозғалыстарын жасайды.
Шаттық шеңберін құру:
Ауадан қуат алайық,
Алақанға салайық,
Жерден нәр алайық,
Алақанға салайық,
Күннен шуақ алайық.
Алақанға салайық.
Күншуағын апайларға сыйлайық
(Алақандарын үрлейді)
Іздену - ұйымдастырушы.
Оқу іс - әрекетін сұрақ қоюдан бастаймын
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз мезгілі.
- Күзде неше ай бар?
- Күзде үш ай бар
- Атаңдаршы
- Қыркүйек, қазан, қараша
- Күздің соңғы айын атайықшы
- Қараша айы
- Күзде нелер піседі?
- Күзде жеміс - жидектер, көкөністер піседі.
- Бүгін сендермен «Жемістер» тақырыбында ұйымдастырылған оқу іс - әрекетін өтеміз. Балалар тәрбиешінің айтқанын мұқият тыңдайды.
«Ең басты байлық - денсаулық»
- Деніміз сау, ауырмасақ қана бақытты өмір сүреміз. Ал, ауырмау үшін дәрумендерге бай тағамдарды көп жеуіміз керек.
- Көп дәрумендер кездесетін тағамдардың денсаулыққа пайдасы көп. Біз жемістерді көп жесек, ауырмай, үлкен болып өсеміз.
Балалар интерактивті слайдты мұқият қарайды.
Билингвалдық компонент: Жемістер – фрукты, алма - яблоко, алмұрт - груша, банан - банан, өрік - персик, дәрумендер - витамины.
(Слайд бойынша көрсетіп, түсіндіру)
Балабақша медбикесі - Жадыра апай айтып түсіндіріп берсін.
А дәрумені - ағзаның өсуіне, көздің жақсы, сүйек, тіс, шашты нығайтады.
В1, В2, В 12 дәрумені - дене жарақатының тез жазылуына септігін тигізеді. Қан құрамына, қан аздыққа әсеретеді.
С дәрумені – зат алмасу үрдісіне иммунитетті көруге көмектеседі.
Д дәрумені – сүйек, бұлшық еттің дұрыс дамуына әсер етеді.
Е дәрумен – жүрек қызметін жақсартады.
Сонымен қатар «С» дәруменіне бай жемістер мен көкөністер (көкбұрыш, орамжапырақ, қызанақ, шалқан. с. с) және «Д» дәрумені кездесетін тағамдар (балық, ірімшік, сүт, айран, уылдырық, май) тіс ауруына ұшырамауына, қатты және сау болып өсуіне көмектеседі.
Балалар жеміс - жидектер туралы тақпақ айтады.
Балалар жемістер туралы тақпақтар мәнерлеп, жатқа айтады.
Алмұрт – Айдар: Мен алмұртпын,
Аузындамын бар жұрттың,
Жүзім - Айсана: Мен жүзіммін, жүзіммін,
Моншақ болып үзілдім
Өрік – Жұлдыз: Мен өрікпін, өрікпін,
Табиғатқа көрікпін.
Алма - Аңсаған: Мен алмамын, алмамын,
Таңдай қалар бар дәмім.
Дайындаған: Немзорова С. А.
Жемістер. жүктеу
Жаңалықтар
Жемістер мен көкөністер
Мақсаты: 1. Білімділік: Балаларға жемістер мен көкөністер жайында білімдерін кеңейту. Қимылды ойындар арқылы сезім мүшесі мен ойлау қабілетін ұштастыра отырып, жемістер мен көкөністерді бір - бірінен ажырата білуге үйрету.
Жемістер
Жемістердің дәмін, түсін ажырата алады, қандай екенін айта алады. Жемістердің атауын үш тілде біледі және жаза алады.
Жемістер - фрукты - fruits
«Жемістер» тақырыбына байланысты білімдерін кеңейту, оларды дұрыс атай және ажырата алуға үйрету. Осы тақырып бойынша алған білімдерін сараптау. Жеміс - жидектердің адам денсаулығына пайдасы жөнінде түсіндіру. Олардың құрамы дәруменге бай екендігін,
Жемістер мен саңырауқұлақтар теруге орманға барамыз
Батыс Қазақстан облысы, Жаңақала ауданы, Жаңақала ауылы «Жаңақала аудандық балалар бақшасы» МКҚ кәсіпорын тәрбиеші: Нуржанова Жадыра Жанболатқызы
Жемістер
Жемістердің түрлері мен таныстырып, оларды бір-бірінен түсі, пішіні, дәмі арқылы ажыратып білуге үйрету. Балалардың сүйіп жейтін жемістерімен жақын таныстыру, түстер туралы ұғымын бекітіп, ойлау қабілеті мен сөздік қорларын жетілдіру
Жемістер мен көкөністер
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы №42 бастауыш мектебінің шағын орталық тәрбиешісі Ержанова Лайла Иманбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.