Уақыт. Тəулік
Сабақ: математика | Мектеп: №7 | |
Сабақтың тақырыбы: | Уақыт. Тəулік. | |
Күні: 28.11.2019 ж. | Мұғалімнің аты: Суйеуова Р | |
Сынып: 2 «И» | Қатысқандар: 24 | Қатыспағандар:0 |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 2.1.3.5. Циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат жəне минут 2.1.3.4 Ұзындық (см, дм, м), масса (кг, ц),уақыт (сағ, мин, ай, жыл) өлшем бірліктері арақатынасына сүйеніп түрлендіру; | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: | ||
Уақытты анықтауды үйренеді; | |||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: | |||
Тапсырмаларды топтық , жеке, жұптық жұмыстарда бірлесіп орындай алады; | |||
Кейбір оқушылар орындай алады: | |||
Өлшем бірліктері арақатынасына сүйеніп түрлендіруді меңгереді; | |||
Бағалау критерийлері | 1. Циферблат бойынша уақытты анықтайды; 2. Ұзындық , масса, уақыт, өлшем бірліктері арақатынасына сүйеніп түрлендіруді біледі; 3. Шамалармен берілген амалдарды орындауды, салыстыруды түсінеді; | ||
Тілдік мақсат | Уақыт-время-time ; Тәулік-сутка- 24 hours a day ; Шамалар – ценности- quantities; | ||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. | |||
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. 1 сағатта қанша минут бар? 2. 24 сағатта қанша тәулік бар? 3. 1 тәулікте қанша сағат бар? 4 . Қазір уақыттың қай мезгілі? 5. Сабақ қаншада аяқталады? | |||
Алдыңғы оқу | Уақыт . Тәулік | ||
Жоспар | |||
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) | ресурстар | |
Басталуы 5 минут | «Шаттық шеңбер» Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді. Күн жарығын алақанға саламын. Ізгі әрі нәзік, жарық мейірімді жүрегіме басып ұстай қаламын. Жып – жылы болып кетер сонда дереу жан - жағым. Оқушыларды Уақыт. Тәулік. Апта. Ай суреттің ретімен төрт топқа бөлемін. | ||
Жаңа білім 10 минут Ортасы 10 минут Сергіту сәті 2 минут Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут | Білім алушылар сабақтың мақсатымен танысады. Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 1-тапсырма: «Достарыңа көмектес» ТЖ Сағаттар қандай уақытты көрсетіп тұр? Қай сағат таңғы уақытты көрсетуі мүмкін? Түнгі ше? Күндізгі ше? Кешкі ше? Таңғы ше? Дескриптор: 1. Берілген тапсырмаларды топта талқылайды; 2. Сағат бойынша жұмыс жасайды. 3. Сағаттың тілдерін анықтайды. 4. Уақыттың арақатынасын анықтайды. Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» Мұғалімнің түсіндіруі: 1 минутта - 60 секунд бар. Яғни, сонда секунд уақыттың ең кіші өлшем бірлігі екен. Толық сағат- 60 минутЖарты сағат- 30 минут. 2- тапсырма: ҰЖ «Анықта» Өзің тұратын өлкеде жылдың әртүрлі мезгілінде күннің қай уақытта шығатынын білесің бе? Аспанда ай қай уақытта көрінеді? Қораз қай уақытта шақырады? Дескриптор: 1. Берілген тапсырманы ұжымда талқылайды; 2. Кестеге сүйеніп тапсырманы орындайды; 3. Уақыттың арақатынасын анықтайды; 4. Шамалармен амалдар орындауды үйренеді; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» 3- тапсырма: « Уақытты тап!» ЖЖ 100-7=93 93+=100 48+2=97 90-7=83 100-5=95 95+5=100 88+9=97 50-8=42 Дескриптор: 1. Берілген тапсырманы жұпта талқылайды; 2. Кестеге сүйеніп тапсырманы орындайды; 3. Уақыттың арақатынасын анықтайды; 4. Шамалармен амалдар орындауды үйренеді; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» Сергіту сәті: «Қаражорға» әуені. 4- тапсырма: ӨЖ Салыстыр Дескриптор: 1Бір-бірінің жұмыстарын тексереді, қателерін түзетеді; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар 5-тапсырма: Есіңде сақта | Постер Сағаттың макеті Сағаттар қандай уақытты көрсетіп тұрғанын анықтайды Кестеге сүйеніп тапсырманы айтады №3дәптерде орындау. Оқушылар би билеп сергіп қалады. Оқушылар ұзындық, масса өлшем бірліктерін қайталайды. | |
Кері байланыс 3 минут | Үй тапсырмасы: 41-бет № 4 ә | Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады | |
Қосымша мәліметтер | |||
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін. Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кейбір оқушылар орындай алады: | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын. | Пәнаралық байланыс –Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) Ауыз біршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.