34*2 және 68:2
Сабақтың тақырыбы: 34*2 және 68:2
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау қабілеті, зейінің, ойлау қаблетін дамыту. Оқушыларға ұлттық ойындарды, қызықты тапсырмалар, жұмбақ есептер шығарту, тез ойлануға, шапшаң есептеуге үйрету, ұжымдыққа дағдыландыру.
Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс, сұрақ – жауап, түсіндіру.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ аралас сабақ.
Типі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың көрнекілігі: Оқулықтар, түрлі суреттер, қима қағаздар, аттар суретті, шарға жасырынған түрлі математикалық жұмбақтар, есептер.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылардың назарын сабаққа аудару. ә) Сабаққа дайындық жасау. в) Психологиялық дайындық
II. Үй тапсырмасы жоқ.
III. Жаңа сабақ: Есептер шығару.
Балалар бүгін сыныптың ішіне күн аз түсіп тұр.(бұл жерде күннің суреті беріледі, сол күннің бетін бұлттар жапқан, сол бұлтты ашу арқылы тақырыпты ашады) неге?, не себепті күн түспей тұр. Қазір қандай мезгіл. Енді бұл сыныбымызға күн түсіру үшін бұлттарды ашуымыз керек. Әр бұлтта тапсырмалар жасырылған, әуелі соңы орындаймыз. Мына күн ашылса тақырып шығады. Ол үшін әр пән бойынша сұрақтар беріледі.
Қазақ тілі
1 – Бұлт Сөз таптарын ата? (сан есім, зат есім, сын есім, етістік)
Ана тілі.
2 – Бұлт Абайдың шешесінің аты кім? (Ұлжан)
Математика.
3 – Бұлт Өлшемнің неше өлшем бірлігі бар, және қандай атап шық?( үш ұзын, биік, ені)
Дүниетану.
4 – Бұлт Өрмекшінің торын халық не деп атаған? (өрмек)
Сөйтіп бұлттың беті ашылды) Қандай сан көріп тұрсыңдар өрнекті оқыңдар.
Бүгінгі өтетін сабағымыз 34*2 және 68: 2 өрнектері берілген.
Мұндағы 34*2 көбейтінді және 68: 2 бөлінді. Мына 34 көбейткішті ажыратып оқимыз. Қалай? 30 ондық 4 бірл. жазылады. (30+4): 2
(30+4): 2 =34*2=68 енді біз тағы бір тәсілмен көрейік 30*2+4*2=60+8=68 Көбейтіндінің міні қанша болды? Мәндері бір ме?
Енді бөлу амалымен шығарайық. 68: 2 өрнегі берілген. 68: 2 санын бөліп оқимыз 6 ондық 8 бірлік бөлінді түрінде жазамыз,
(60+8): 2 =68: 2=34 Ал енді косынды түрінде жазамыз. 60: 2+8: 2=30+4=34
34 косынды өрнегінің мәні. Енді біз есептерді әрі қарай шығарамыз. Ол үшін біз бүгінгі сабағымызды сайыс түрінде жүргіземіз. Ол үшін екі команда болып бөлінеміз. 1 – ші және 2 – ші топ өздерін таныстырады.
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау қабілеті, зейінің, ойлау қаблетін дамыту. Оқушыларға ұлттық ойындарды, қызықты тапсырмалар, жұмбақ есептер шығарту, тез ойлануға, шапшаң есептеуге үйрету, ұжымдыққа дағдыландыру.
Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс, сұрақ – жауап, түсіндіру.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ аралас сабақ.
Типі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың көрнекілігі: Оқулықтар, түрлі суреттер, қима қағаздар, аттар суретті, шарға жасырынған түрлі математикалық жұмбақтар, есептер.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылардың назарын сабаққа аудару. ә) Сабаққа дайындық жасау. в) Психологиялық дайындық
II. Үй тапсырмасы жоқ.
III. Жаңа сабақ: Есептер шығару.
Балалар бүгін сыныптың ішіне күн аз түсіп тұр.(бұл жерде күннің суреті беріледі, сол күннің бетін бұлттар жапқан, сол бұлтты ашу арқылы тақырыпты ашады) неге?, не себепті күн түспей тұр. Қазір қандай мезгіл. Енді бұл сыныбымызға күн түсіру үшін бұлттарды ашуымыз керек. Әр бұлтта тапсырмалар жасырылған, әуелі соңы орындаймыз. Мына күн ашылса тақырып шығады. Ол үшін әр пән бойынша сұрақтар беріледі.
Қазақ тілі
1 – Бұлт Сөз таптарын ата? (сан есім, зат есім, сын есім, етістік)
Ана тілі.
2 – Бұлт Абайдың шешесінің аты кім? (Ұлжан)
Математика.
3 – Бұлт Өлшемнің неше өлшем бірлігі бар, және қандай атап шық?( үш ұзын, биік, ені)
Дүниетану.
4 – Бұлт Өрмекшінің торын халық не деп атаған? (өрмек)
Сөйтіп бұлттың беті ашылды) Қандай сан көріп тұрсыңдар өрнекті оқыңдар.
Бүгінгі өтетін сабағымыз 34*2 және 68: 2 өрнектері берілген.
Мұндағы 34*2 көбейтінді және 68: 2 бөлінді. Мына 34 көбейткішті ажыратып оқимыз. Қалай? 30 ондық 4 бірл. жазылады. (30+4): 2
(30+4): 2 =34*2=68 енді біз тағы бір тәсілмен көрейік 30*2+4*2=60+8=68 Көбейтіндінің міні қанша болды? Мәндері бір ме?
Енді бөлу амалымен шығарайық. 68: 2 өрнегі берілген. 68: 2 санын бөліп оқимыз 6 ондық 8 бірлік бөлінді түрінде жазамыз,
(60+8): 2 =68: 2=34 Ал енді косынды түрінде жазамыз. 60: 2+8: 2=30+4=34
34 косынды өрнегінің мәні. Енді біз есептерді әрі қарай шығарамыз. Ол үшін біз бүгінгі сабағымызды сайыс түрінде жүргіземіз. Ол үшін екі команда болып бөлінеміз. 1 – ші және 2 – ші топ өздерін таныстырады.
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру, ойда сақтау қаблетін дамыту.
Электр өрісінің энергиясына есептер шығару
Оқушылардың теориялық алған білімдерін тест есептерін шығарта отырып жетілдіру. Пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Функция экстремумдарын табуға есептер шығарту
Алматы облысы, Ақтам ауылы. Математика пәні мұғалімі Имангазиева Клара Айтахыновна
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу (есептер шығару)
ШҚО, Көкпекті ауданы, Самар ауылы, Жұбандық Болғанбаев атындағы Самар орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Акенева Асем Жумагалиевна
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға есептер шығарту
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығын ояту. Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, топта жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.