Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бірлесіп орындалатын жұмыстарға есептер шығарту

07 ақпан 2015, Сенбі
Категориясы: Математика
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға есептер шығарту
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Бірлесіп орындалатын жұмыстар туралы түсінік беру, есептер шығару дағдыларын қалыптастыру;
Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығын ояту.
3. Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, топта жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: бекіту
Сабақтың көрнекілігі: Үлестірмелі тапсырмалар
Оқытудың әдісі: Репродуктивті, практикалық

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу, ә) оқушыларды түгендеу
б) оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) сабақтың мақсатымен таныстыру
Үй тапсырмасы:№849; 851
1/2+1/3+ 1/6=6/6=1
Жауабы: 6 күн
1/6 - 1/10=2/30=1/15
1÷ 1/15=15
Жауабы: 15сағ

Математикалық диктант:
1) 33 санының 2/11 - сін табыңдар;
2) Барлық жолдың 3/5 - і 9 км. Барлық жолды табыңдар.
3) 19саны 38 санының қанша бөлігін құрайды?
4) 1 км - дің 1/5 - ін табыңдар;
5) 300г 1 кг - ның қанша бөлігін құрайды?

ШҚО, Үржар ауданы,
"Қарабұйрат орта мектеп - бақша"КММ
Математика пәнінің мұғалімі
Исаджанова Жаңылхан Айдархановна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
9 374
0
  • 40
1 дауыс


Жаңалықтар
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымын, модасы тақырыбына есептер шығару.
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымын, модасы тақырыбына есептер шығару.
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығын ояту. Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдыққа, тәрбиелеу.
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер
Мәтін есептің математикалық моделін құрап және бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептерді шешу дағдыларын дамыту. Бекіту сабағы.
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру, ойда сақтау қаблетін дамыту.
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу ережелерін пайдаланып, есептер шығару дағдыларын дамыту. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын қалыптастыру және бағалау, есептеу техникаларын жетілдіру.
Теріс сандарды қосуға байланысты мәтіндік есептер шығару
Теріс сандарды қосуға байланысты мәтіндік есептер шығару
Теріс сандарды қосуға байланысты мәтіндік есептерді шығаруға үйрету. Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
Математикадан сабақтар топтамасы
Математикадан сабақтар топтамасы
Атырау қаласы, №27 Исатай Тайманов атындағы қазақ орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Есмагамбетова Майра Нуреденовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×