Жай сандар және құрама сандар
Сабақтың тақырыбы: Жай сандар және құрама сандар.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға жай сандар мен құрама сандарды және құрама сандарды көбейткішке жіктеуді үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушылардың есте ұстау, өз бетінше қорытынды жасау қасиеттерін дамыту, сөздік қорын молайту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды еңбектенуге, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа және достыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа ұғым меңгерту.
Сабақтың түрі: дәстүрлі.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау.
Сабақтың құрылымы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Ой - қозғау.
III. Жаңа сабаққа дайындық.
IV. Жаңа сабақты түсіндіру.
V. Оқулықпен жұмыс.
VI. Сергіту сәті.
VII. Қатесін тап.
VIII. Тарихи аялдама.
IX. Үйге тапсырма.
X. Сабақты қорытындылау.
XI. Бағалау.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1) Оқушылармен амандасу.
2) Оқушылардың сабаққа қатысын түгендеу.
3) Сыныптың тазалығына мән беру.
II. Ой - қозғау.
1) Қандай цифрларды жұп цифрлар деп атайды?
2) Қандай цифрларды тақ цифрлар деп атайды?
3) Қандай натурал сандар 2 - ге бөлінеді?
4) Қандай натурал сандар 5 - ке бөлінеді?
5) Қандай натурал сандар 10 - ға бөлінеді?
6) Қандай натурал сандар 3 - ке бөлінеді?
7) Қандай натурал сандар 9 - ға бөлінеді?
III. Жаңа сабаққа дайындық:
1) Мына сандардан екі ғана бөлгіші бар сандарды бір жолға, екіден көп бөлгіші бар сандарды екінші жолға жазыңдар: 2, 5, 6, 8, 11, 15, 16, 17, 32, 43, 45, 51, 67, 69.
2) 1 - ге және өзіне ғана бөлінетін 6 екі таңбалы сан жазыңдар.
IV. Жаңа сабақты түсіндіру.
Үйге алдын - ала даярлық тапсырмасы беріледі. (Кесте бойынша барлығын үйге беру, оқып тексеру, біреуін тақтаға жазу)
35 ------ 1, 5, 7, 35. Демек 35 санының бөлгіштер саны төртеу.
Әр топтан бір - бір оқушы шығып, кестедегі қалған сандардың бөлгіштері мен бөлгіштер санын айтып түсіндіреді.
Қорытынды: Жай сандар деп қандай сандарды атаймыз? Ал құрама сандар деп қандай сандарды атаймыз? 1 саны қандай сан? 0 цифрымен аяқталатын жай сан бар ма? Жұп жай сан бар ма? Егіз сандар дегеніміз не?
V. Оқулықпен жұмыс.
I - деңгей: №648, №649, №651.
II деңгей: №656(2), №657(2).
III деңгей: №665.
№648.
Жай сандар: 97, 139, 311, 503, 641, 991.
Құрама сандар: 66, 128, 201, 450, 502, 864, 879.
№649.
13, 15, 17, 35, 37, 57, 31, 51, 71, 53, 73, 75.
1) Жай сан: 13, 17, 31, 37, 53, 71, 73.
2) Құрама сан: 15, 35, 51, 57, 75.
№651. 1, 3, 6, 7, 9, 15, 23, 28, 37 сандарынан
1) Бір ғана бөлгіші бар сан: 1.
2) Екі ғана бөлгіші бар сан: 3, 7, 23, 37.
3) Екіден көп бөлгіштері бар сан: 6, 9, 15, 28.
№656. Натурал санның 2 - ге, 3 - ке, 5 - ке және 9 - ға бөлінгіштік белгілерін пайдаланып, дәлелдеңдер: 2) 17, 23, 43, 67, 89, 103 сандарының жай сандар екенін:
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы,
№18орта мектеп мемлекеттік мекемесі.
Математика пәні мұғалімі
Орынбаева Салтанат Ахметовна
Жай сандар және құрама сандар. жүктеу
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға жай сандар мен құрама сандарды және құрама сандарды көбейткішке жіктеуді үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушылардың есте ұстау, өз бетінше қорытынды жасау қасиеттерін дамыту, сөздік қорын молайту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды еңбектенуге, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа және достыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа ұғым меңгерту.
Сабақтың түрі: дәстүрлі.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау.
Сабақтың құрылымы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Ой - қозғау.
III. Жаңа сабаққа дайындық.
IV. Жаңа сабақты түсіндіру.
V. Оқулықпен жұмыс.
VI. Сергіту сәті.
VII. Қатесін тап.
VIII. Тарихи аялдама.
IX. Үйге тапсырма.
X. Сабақты қорытындылау.
XI. Бағалау.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1) Оқушылармен амандасу.
2) Оқушылардың сабаққа қатысын түгендеу.
3) Сыныптың тазалығына мән беру.
II. Ой - қозғау.
1) Қандай цифрларды жұп цифрлар деп атайды?
2) Қандай цифрларды тақ цифрлар деп атайды?
3) Қандай натурал сандар 2 - ге бөлінеді?
4) Қандай натурал сандар 5 - ке бөлінеді?
5) Қандай натурал сандар 10 - ға бөлінеді?
6) Қандай натурал сандар 3 - ке бөлінеді?
7) Қандай натурал сандар 9 - ға бөлінеді?
III. Жаңа сабаққа дайындық:
1) Мына сандардан екі ғана бөлгіші бар сандарды бір жолға, екіден көп бөлгіші бар сандарды екінші жолға жазыңдар: 2, 5, 6, 8, 11, 15, 16, 17, 32, 43, 45, 51, 67, 69.
2) 1 - ге және өзіне ғана бөлінетін 6 екі таңбалы сан жазыңдар.
IV. Жаңа сабақты түсіндіру.
Үйге алдын - ала даярлық тапсырмасы беріледі. (Кесте бойынша барлығын үйге беру, оқып тексеру, біреуін тақтаға жазу)
35 ------ 1, 5, 7, 35. Демек 35 санының бөлгіштер саны төртеу.
Әр топтан бір - бір оқушы шығып, кестедегі қалған сандардың бөлгіштері мен бөлгіштер санын айтып түсіндіреді.
Қорытынды: Жай сандар деп қандай сандарды атаймыз? Ал құрама сандар деп қандай сандарды атаймыз? 1 саны қандай сан? 0 цифрымен аяқталатын жай сан бар ма? Жұп жай сан бар ма? Егіз сандар дегеніміз не?
V. Оқулықпен жұмыс.
I - деңгей: №648, №649, №651.
II деңгей: №656(2), №657(2).
III деңгей: №665.
№648.
Жай сандар: 97, 139, 311, 503, 641, 991.
Құрама сандар: 66, 128, 201, 450, 502, 864, 879.
№649.
13, 15, 17, 35, 37, 57, 31, 51, 71, 53, 73, 75.
1) Жай сан: 13, 17, 31, 37, 53, 71, 73.
2) Құрама сан: 15, 35, 51, 57, 75.
№651. 1, 3, 6, 7, 9, 15, 23, 28, 37 сандарынан
1) Бір ғана бөлгіші бар сан: 1.
2) Екі ғана бөлгіші бар сан: 3, 7, 23, 37.
3) Екіден көп бөлгіштері бар сан: 6, 9, 15, 28.
№656. Натурал санның 2 - ге, 3 - ке, 5 - ке және 9 - ға бөлінгіштік белгілерін пайдаланып, дәлелдеңдер: 2) 17, 23, 43, 67, 89, 103 сандарының жай сандар екенін:
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы,
№18орта мектеп мемлекеттік мекемесі.
Математика пәні мұғалімі
Орынбаева Салтанат Ахметовна
Жай сандар және құрама сандар. жүктеу
Жаңалықтар
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері. Жай және құрама сандар
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерін табуда есе арттыру мен есе кеміту арқылы берілетін санның еселігі мен бөлгішін табуға болатындығының сырын ашып түсінеді.
Жай сандар және құрама сандар
Жай сандар және құрама сандар Жай сандар мен құрама сандарды анықтай білу және оны есеп шығаруда қолдануға үйрету
Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару
Натурал сандар туралы түсініктерін, тарихи ой - өрістерін кеңейту; Логикалық ойлау, зейін тұрақтылығы мен есте сақтау қабілеттерін, сараптау біліктіліктерін қалыптастыру; пәнге деген белсенді танымдық қызығушылықты дамыту.
Натурал сандардың бөлінгіштігі. Ең үлкен ортақ бөлгіш және ең кіші ортақ еселік
Жай және құрама сандар, натурал сандардың бөлінгіштігі, құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу, ең үлкен ортақ бөлгіш және ең кіші ортақ еселікті еске түсіріп, тұжырымдайды.
Жай сандар, құрама сандар
Жай сандар, құрама сандар. Оқушыларға жай сандар және құрама сандар тақырыбын тереңірек меңгерту үшін есептер шығарып үйрету. Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Жай сандар, құрама сандар
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Бекарыстан би ауылы, №24 орта мектебінің математика пәні мұғалімі: Баймағанбетова Жанар Өтегенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.