Қыс. Абай Құнанбаев
Тақырыбы: Қыс. Абай Құнанбаев
Мақсаты: Оқушылардың Абай Құнанбаев туралы білімін кеңейту. «Қыс» туралы өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу. Оқушылардың таным мүмкіндіктерін анықтау.
Міндеттері:
1. Қыс мезгілі, оның ерекшеліктері жайлы өлең арқылы түсіндіру. Мәнерлеп оқуын жетілдіру.
2. Оқушылардың сөздік қорын, ойын, көз алдына елестету қабілетін салыстыру мүмкіндіктерін дамыту.
3. Қоршаған ортаның тылсым сырларына қызықтыру арқылы туған жерінің табиғатын сүйе білуге баулу.
Көрнекіліктер: Абайдың суреті, қыс мезгілінің суреттері, музыка.
Әдістері: Сөздік, сұрақ - жауап, ой қозғау, салыстыру.
Типі: Жаңа сабақ.
Ақпараттық құралдар: компьютер, экран, мультимедиалық проектор.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Жаңа сабақ.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Қыс айларын ата.
- Бүгінгі ауа райы туралы не айтасыңдар?
- Ал ендеше жұмбақ шешейік.
1. Қыста бар да, жазда жоқ.
2. Құлағы мен көзі жоқ,
Жоқ тіпті қол мен аяғы.
Бірақ ғажап өнерпаз,
Мәнерлеп ою ояды.
3. Көлге жапқан қақпақ
Сіресіп тұр –
Қатты – ақ.
4. Қанаты жоқ – ұшады.
Аяғы жоқ – желеді.
Аузы жоқ – ұлиды.
- Енді қыс дегенде ойларыңа не келетінін топтастырып жазыңдар. (дәптермен жұмыс)
- Қыс несімен сендерге қызықты?
- Қыста ауа райы үнемі осылай жақсы болып тұра ма?
- Мына суреттен ауа райының қандай түрі белгілі болып тұр?
Ендеше бүгін біз сендермен Абайдың «Қыс» өлеңімен танысамыз.
Автор туралы мағлұмат. Абай Құнанбаев слайд.
Оқулықпен жұмыс. Өлеңді мәнерлеп оқу.
Тізбек бойынша 1 шумақтан мәнерлеп оқыту.
Тауып оқу.
- Ақынның қысты суреттеген тұсын кім тауып оқиды?
- Малшы туралы айтылған тұсты кім тауып оқиды?
Балалар туралы айтылған тұсты кім тауып оқиды?
- Жақсы.
Топтық жұмыс.
1топ. Өлеңнің бірінші шумағында не туралы айтылған?
2топ. Екінші шумағында не туралы айтылған?
3топ. Үшінші шумағында не туралы айтылған?
Өлеңді талдау. Түсініксіз сөздермен жұмыс.
Сөздік жұмысы.
Соқыр – көзі көрмейді.
Мылқау – естімейді.
Долданғанда – ашуланғанда.
Алты қанат ақ орда – керегеге байланысты киіз үйдің үлкендігі.
Суреттен керегені көрсету. Неліктен алты, он екі, жиырма төрт қанатты екенін түсіндіру.
3. Бекіту.
Сұрақтармен жұмыс. Сұрақтарға жауап бер.
1. Ақын қысты кімге теңейді?
2. Абай өлеңіндегі адам бейнесінде айтылған қысты сипатта.
3. Өлеңде балалар туралы не айтылған?
4. Малшы туралы ше?
Қар қыста қай кезде сықырлайды?
Бағалау. Үйге тапсырма:
1. Өлеңді жаттау.
2. Ақынның қысты суреттегенін пайдалана отырып шығарма жазу.
Мақсаты: Оқушылардың Абай Құнанбаев туралы білімін кеңейту. «Қыс» туралы өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу. Оқушылардың таным мүмкіндіктерін анықтау.
Міндеттері:
1. Қыс мезгілі, оның ерекшеліктері жайлы өлең арқылы түсіндіру. Мәнерлеп оқуын жетілдіру.
2. Оқушылардың сөздік қорын, ойын, көз алдына елестету қабілетін салыстыру мүмкіндіктерін дамыту.
3. Қоршаған ортаның тылсым сырларына қызықтыру арқылы туған жерінің табиғатын сүйе білуге баулу.
Көрнекіліктер: Абайдың суреті, қыс мезгілінің суреттері, музыка.
Әдістері: Сөздік, сұрақ - жауап, ой қозғау, салыстыру.
Типі: Жаңа сабақ.
Ақпараттық құралдар: компьютер, экран, мультимедиалық проектор.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Жаңа сабақ.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Қыс айларын ата.
- Бүгінгі ауа райы туралы не айтасыңдар?
- Ал ендеше жұмбақ шешейік.
1. Қыста бар да, жазда жоқ.
2. Құлағы мен көзі жоқ,
Жоқ тіпті қол мен аяғы.
Бірақ ғажап өнерпаз,
Мәнерлеп ою ояды.
3. Көлге жапқан қақпақ
Сіресіп тұр –
Қатты – ақ.
4. Қанаты жоқ – ұшады.
Аяғы жоқ – желеді.
Аузы жоқ – ұлиды.
- Енді қыс дегенде ойларыңа не келетінін топтастырып жазыңдар. (дәптермен жұмыс)
- Қыс несімен сендерге қызықты?
- Қыста ауа райы үнемі осылай жақсы болып тұра ма?
- Мына суреттен ауа райының қандай түрі белгілі болып тұр?
Ендеше бүгін біз сендермен Абайдың «Қыс» өлеңімен танысамыз.
Автор туралы мағлұмат. Абай Құнанбаев слайд.
Оқулықпен жұмыс. Өлеңді мәнерлеп оқу.
Тізбек бойынша 1 шумақтан мәнерлеп оқыту.
Тауып оқу.
- Ақынның қысты суреттеген тұсын кім тауып оқиды?
- Малшы туралы айтылған тұсты кім тауып оқиды?
Балалар туралы айтылған тұсты кім тауып оқиды?
- Жақсы.
Топтық жұмыс.
1топ. Өлеңнің бірінші шумағында не туралы айтылған?
2топ. Екінші шумағында не туралы айтылған?
3топ. Үшінші шумағында не туралы айтылған?
Өлеңді талдау. Түсініксіз сөздермен жұмыс.
Сөздік жұмысы.
Соқыр – көзі көрмейді.
Мылқау – естімейді.
Долданғанда – ашуланғанда.
Алты қанат ақ орда – керегеге байланысты киіз үйдің үлкендігі.
Суреттен керегені көрсету. Неліктен алты, он екі, жиырма төрт қанатты екенін түсіндіру.
3. Бекіту.
Сұрақтармен жұмыс. Сұрақтарға жауап бер.
1. Ақын қысты кімге теңейді?
2. Абай өлеңіндегі адам бейнесінде айтылған қысты сипатта.
3. Өлеңде балалар туралы не айтылған?
4. Малшы туралы ше?
Қар қыста қай кезде сықырлайды?
Бағалау. Үйге тапсырма:
1. Өлеңді жаттау.
2. Ақынның қысты суреттегенін пайдалана отырып шығарма жазу.
Жаңалықтар
Абай Құнанбаев ʻʻҚысʼʼ
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың Абай Құнанбаевтың өмір оның шығармалары туралы білімін кеңейту. «Қыс» туралы өлеңнің мазмұнымен идеясын ашу.
«Күз» Абай Құнанбаев
Күз өлеңінің мазмұны мен идеясын ашады. Ақын Абай Құнанбаев жайлы мағұламаттары кеңейеді.
«Күз» Абай Құнанбаевтың өлеңі
Абай Құнанбаевтың «Күз» өлеңінің мазмұнымен танысу. Табиғатқа деген сыйластығы, оларға қамқорлықпен қарауға үйренеді.
Абай. Жазғытұры
Оқушылардың Абай Құнанбаевтың өмірі, оның шығармалары туралы білімдерін кеңейту. «Жазғытұры» өлеңінің мазмұнымен идеясын ашу Оқушылардың сөздік қорын молайту, есте сақтау қабілетін дамыту, шығармашылық қабілетін жетілдіру.
Абай Құнанбаев "Қыс"
Сарина Кенжегүл Жақыпбекқызы №8 жалпы орта білім беретін мектеп Бастауыш сынып мұғалімі
Қыс. А. Құнанбаев
Абай Құнанбаев туралы білімін кеңейту. «Қыс» туралы өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу. Оқушылардың таным мүмкіндіктерін анықтау.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.