Бейнелеу өнеріндегі композиция. Саңырауқұлақтың суретін саламыз
Бейнелеу өнері (1 сынып)
Сабақтың тақырыбы: Бейнелеу өнеріндегі композиция. Саңырауқұлақтың суретін саламыз.
Сабақтың мақсаттары
1. Білімділік Бейнелеу өнеріндегі композиция туралы түсіндіру. Саңырауқұлақтар туралы мәлімет беру. Суретін салу жолдарын түсіндіру.
2. Дамытушылық Оқушылардың дүниетанымын, қызығушылығын арттыру, Композицияны қолдана білуге дағдыландыру.
3. Тәрбиелік Ұқыптылыққа, адамгершілікке, тазалыққа, бейнені дұрыс орналастыруға тәрбиелеу.
Сабақта қолданылатын әдіс – тәсілдер: Көрнекілікті, түсіндіру, сарамандық жұмыс
Көрнекіліктер: Саңырауқұлақтардың суреттері, альбом, карандаш, үлгілер
Пәнаралық байланыс: Тіл дамыту, дүниетану
Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушылардың дайындықтарын тексеру, Сабаққа назарларын аудару.
2. Өткенге шолу. Ой шақыру. Сұрақтарға жауап алу.
а/ Негізгі түстерді ата: Сары, қызыл, көк
ә/ Қосымша түстерді ата: Қызғылт сары, сия көк, жасыл, қоңыр
ІІ Жаңа сабақ
а/ Композиция туралы түсінік беру.
ә/ Саңырауқұлақтың суретін салу жолдарын түсіндіру.
б/ Сарамандық жұмыс
1/Композиция (үйлестіру) - туындының негізгі бөліктерінің белгілі бір жұйеде орналасуы. Картина композициясы тіктөртбұрышта тігінен немесе көлденеңнен орналасады. Сонымен бірге шаршыда, сопақшада, шеңберде орналасуы мүмкін.
Сабақтың тақырыбы: Бейнелеу өнеріндегі композиция. Саңырауқұлақтың суретін саламыз.
Сабақтың мақсаттары
1. Білімділік Бейнелеу өнеріндегі композиция туралы түсіндіру. Саңырауқұлақтар туралы мәлімет беру. Суретін салу жолдарын түсіндіру.
2. Дамытушылық Оқушылардың дүниетанымын, қызығушылығын арттыру, Композицияны қолдана білуге дағдыландыру.
3. Тәрбиелік Ұқыптылыққа, адамгершілікке, тазалыққа, бейнені дұрыс орналастыруға тәрбиелеу.
Сабақта қолданылатын әдіс – тәсілдер: Көрнекілікті, түсіндіру, сарамандық жұмыс
Көрнекіліктер: Саңырауқұлақтардың суреттері, альбом, карандаш, үлгілер
Пәнаралық байланыс: Тіл дамыту, дүниетану
Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушылардың дайындықтарын тексеру, Сабаққа назарларын аудару.
2. Өткенге шолу. Ой шақыру. Сұрақтарға жауап алу.
а/ Негізгі түстерді ата: Сары, қызыл, көк
ә/ Қосымша түстерді ата: Қызғылт сары, сия көк, жасыл, қоңыр
ІІ Жаңа сабақ
а/ Композиция туралы түсінік беру.
ә/ Саңырауқұлақтың суретін салу жолдарын түсіндіру.
б/ Сарамандық жұмыс
1/Композиция (үйлестіру) - туындының негізгі бөліктерінің белгілі бір жұйеде орналасуы. Картина композициясы тіктөртбұрышта тігінен немесе көлденеңнен орналасады. Сонымен бірге шаршыда, сопақшада, шеңберде орналасуы мүмкін.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Күн
Саусақтарды бояуға малып қағазға ізін түсіріп күннің суретін салу. Балалардың саусақ бұлшықеттерін және есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Бейнелеу өнері күнделікті жоспарлар (1 сынып)
Бейнелеу өнері 1 сынып күнделікті жоспарлар
Көкөністер
Мына суреттерді қарашы, біз қандай әдемі көкөністерді жинаанбыз! Қызыл қызанақ, жасыл бұрыш, сия көк баклажан... Қандай ашық, қанық түстер! Ашық бояулармен осы суретті қазір - ақ салғың келеді. Ал бұл жұмысты орындауға саған қосымша түстер
Затқа қарап сурет салу
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Сағыз селосындағы №9 орта мектебінің бейнелеу пәні мұғалімі: Жумагалиева Бактыгул Зейновна
Бояулар бізде қонақта
Балалар назарын негізгі түстерге көңіл бөлуге, түстерді ажырата білуге үйрету; Негізгі бояуларды бір-бірімен қосу арқылы әр түрлі түстердің алу жолдарын үйрету. Жылы және суық түстерді меңгеру.
Бейнелеу өнеріндегі ертегі кейіпкерлері
Қызылорда облысы, Арал қаласы №71 мектебінің сызу және бейнелеу пәні мұғалімі Нұржан Ертореұлы Балов 4-сынып Сабақтың тақырыбы: бейнелеу өнеріндегі ертегі кейіпкерлері Сабақтың мақсаты: Білімділік: оқушыларға бейнелеу өнеріндегі ертегілер
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.