Жер тарихы және оны зерттеу әдістері. Жер тарихы шежіресі
Тақырыбы: Жер тарихы және оны зерттеу әдістері. Жер тарихы шежіресі
Мақсаты:
1. Жер тарихының ақиқаттығына көз жеткізіп, дұрыс дүниетанымдылықты қалыптастыру.
2. Жер, жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы теориясын талқылау арқылы оқушылардың ой - өрістерін дамыту.
3. Жер тарихының даму жолдарын біліп қазіргі экологиялық жағдайларға бей - жай қарамауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Пәнаралық байланыс: География, Дүниетану, Химия
Сабақтың көрнекілігі: Тірек сызба, суреттер
Сабақтың әдістері: Пікір алмасу, ой қозғау
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Үй тапсырмасын сұрау
сұрақ - жауап, баяндау
III кезең. Оқу - білім бұлағы
Жаңа сабақ түсіндіру
IV кезең. Жылдам оқып, көп білем
V кезең. Мен тез ойлаймын
(биологиялық ұғымдар)
VI кезең “Ұшқыр ой” Тест
Қорытынды:
Үйге тапсырма:
Оқушы білімін бағалау:
Үй тапсырмасы: Эволюцияның негізгі заңдылықтары.
Дивергенция
Конвергенция
Параллелизм
Жаңа сабақ
Жер тарихының шежіресі. Жер тарихы(ұзақ уақыт аралығы)- заманға; заман – кезеңге; кезең - дәуірге; дәуір - ғасырға бөлінеді. Бір заманның аяқталуы мен келесі заманның басталуының арасында құрлық пен теңіздің арақатынасының өзгеруі; тау түзілуінің қарқынды жүруі - жер бедерін өзгертіп, қайта құрайды.
Заманның аттары.
1. Архей - ежелгі заман.
2. Протерозой - алғашқы тіршілік заманы.
3. Палеозой - ертедегі тіршілік заманы.
4. Мезозой - ортадағы тіршілік заманы.
5. Кайназой - жаңа өмір заманы.
Архей заманындағы тіршіліктің дамуы. Архей заманында аспанды түнерген қара бұлт қаптап, найзағай жарқылдап, жанартаулар атқылаған. Ауда оттек болмаған, көмірқышқыл газының көптігі тіршілікке қолайсыз еді.
Протерозой заманында тіршіліктің дамуы. Протерозой - Жердің тарихи дамуындағы ең ұзаққа созылған заман. Бұл кезеңде көпжасушалы жасыл балдырлардың суда еркін жүзген және су түбіне бекінген түрлері шықты. әсіресе біржасушалы организмдерден - бактериялар, көк - жасыл балдырлар және талшықтылар өте көп тараған. Протерозойда организмдердің басым көпшілігі теңіз ішекқуыстылары, губкалар, буылтық құрттар, былқылдақденелілер екендігі жер қыртысы қабаттарынан табылған қалдықтардан байқалған. Сонымен қатар саңырауқұлақтар, буынаяқтылардың қалдықтарының болғандығы дәлелденген.
Палеозой заманы 6 кезеңнен тұрады: кембрий, ордовик, силур, девон, таскөмір, пермь.
IV. Жылдам оқып, көп білем
V. Мен тез ойлаймын
(биологиялық ұғымдар)
VI. “Ұшқыр ой” тест
Сабақты бекіту:
Температуралық жағдай
Қорытынды: Біздің әлеміміздегі тірі организмдердің биосферамен өзара ықпалы.
Өсімдіктер, жануарлар және микроорганизмдер – тірі организмдердің түрлері болып саналады.
Алуан түрлі жағдайда тіршілік етуге икемделуінің арқасында тірі организмдер ауада, суда және жер қыртысында таралған.
Үйге тапсырма: Жер тарихы және оны зерттеу әдістері. Жер тарихының шежіресі
Оқушы білімін бағалау
Мақсаты:
1. Жер тарихының ақиқаттығына көз жеткізіп, дұрыс дүниетанымдылықты қалыптастыру.
2. Жер, жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы теориясын талқылау арқылы оқушылардың ой - өрістерін дамыту.
3. Жер тарихының даму жолдарын біліп қазіргі экологиялық жағдайларға бей - жай қарамауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Пәнаралық байланыс: География, Дүниетану, Химия
Сабақтың көрнекілігі: Тірек сызба, суреттер
Сабақтың әдістері: Пікір алмасу, ой қозғау
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Үй тапсырмасын сұрау
сұрақ - жауап, баяндау
III кезең. Оқу - білім бұлағы
Жаңа сабақ түсіндіру
IV кезең. Жылдам оқып, көп білем
V кезең. Мен тез ойлаймын
(биологиялық ұғымдар)
VI кезең “Ұшқыр ой” Тест
Қорытынды:
Үйге тапсырма:
Оқушы білімін бағалау:
Үй тапсырмасы: Эволюцияның негізгі заңдылықтары.
Дивергенция
Конвергенция
Параллелизм
Жаңа сабақ
Жер тарихының шежіресі. Жер тарихы(ұзақ уақыт аралығы)- заманға; заман – кезеңге; кезең - дәуірге; дәуір - ғасырға бөлінеді. Бір заманның аяқталуы мен келесі заманның басталуының арасында құрлық пен теңіздің арақатынасының өзгеруі; тау түзілуінің қарқынды жүруі - жер бедерін өзгертіп, қайта құрайды.
Заманның аттары.
1. Архей - ежелгі заман.
2. Протерозой - алғашқы тіршілік заманы.
3. Палеозой - ертедегі тіршілік заманы.
4. Мезозой - ортадағы тіршілік заманы.
5. Кайназой - жаңа өмір заманы.
Архей заманындағы тіршіліктің дамуы. Архей заманында аспанды түнерген қара бұлт қаптап, найзағай жарқылдап, жанартаулар атқылаған. Ауда оттек болмаған, көмірқышқыл газының көптігі тіршілікке қолайсыз еді.
Протерозой заманында тіршіліктің дамуы. Протерозой - Жердің тарихи дамуындағы ең ұзаққа созылған заман. Бұл кезеңде көпжасушалы жасыл балдырлардың суда еркін жүзген және су түбіне бекінген түрлері шықты. әсіресе біржасушалы организмдерден - бактериялар, көк - жасыл балдырлар және талшықтылар өте көп тараған. Протерозойда организмдердің басым көпшілігі теңіз ішекқуыстылары, губкалар, буылтық құрттар, былқылдақденелілер екендігі жер қыртысы қабаттарынан табылған қалдықтардан байқалған. Сонымен қатар саңырауқұлақтар, буынаяқтылардың қалдықтарының болғандығы дәлелденген.
Палеозой заманы 6 кезеңнен тұрады: кембрий, ордовик, силур, девон, таскөмір, пермь.
IV. Жылдам оқып, көп білем
V. Мен тез ойлаймын
(биологиялық ұғымдар)
VI. “Ұшқыр ой” тест
Сабақты бекіту:
Температуралық жағдай
Қорытынды: Біздің әлеміміздегі тірі организмдердің биосферамен өзара ықпалы.
Өсімдіктер, жануарлар және микроорганизмдер – тірі организмдердің түрлері болып саналады.
Алуан түрлі жағдайда тіршілік етуге икемделуінің арқасында тірі организмдер ауада, суда және жер қыртысында таралған.
Үйге тапсырма: Жер тарихы және оны зерттеу әдістері. Жер тарихының шежіресі
Оқушы білімін бағалау
Жаңалықтар
Жасушаның ашылуы және зерттеу тарихы
Жасушаның ашылу тарихы микроскоптың шығуына байланысты. Микроскоп шыққаннан кейін өсімдік жасушасын зерттеу мүмкіндігі туды.
Жер тарихы және оны зерттеу әдістері
Оқушы меңгеруі және білуі тиіс: жер тарихының шежіресі;
Эволюциялық идеялардың даму тарихы. §6 К. Линнейдің эволюциялық ілімі
Эволюциялық идеялардың даму тарихы және К. Линнейдің эволюциялық ілімі туралы танысу.
Қазақстанның геологиялық даму тарихы мен тектоникалық құрылымы
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, "Шетпе гимназиясы"ММ - нің география пәні мұғалімі Елеуова Ақбала Алдоңғарқызы
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы
Арыс қаласы, № 32 Ә. Жангелдин атындағы жалпы орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Кадирова Толқын Есеновна
Генетиканың қысқаша даму тарихы
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, "Бейнеу орта мектебі " ММ - нің биология пәні мұғалімі Сауле Шаханова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.