Бытыранықтар дүниесі
Сабақтың тақырыбы: Бытыранықтар дүниесі.
6 сынып
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Бытыранықтарға (бактериялар) сипаттама беру және түрлерімен таныстыру.
Дамытушылығы: Сабақта оқытудың жаңа технология элементтерін қолданып, оқушы белсенділігін арттыру, оқушылардың білім – білікітілігін дамыту. өз бетімен ізденісін қалыптастыру, ойлау қабілетін дамыту
Тәрбиелілігі: Оқушыларды гигиеналық талаптарды орындауға, салауатты өмір сүруге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: СТО технологиясы, сатылай кешенді талдау, ойын элементтері.
Пәнаралық байланыс: биология, география, химия.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар.
Сабақтың жүрісі:
I. Ұйымдастыру:
Сынып оқушыларын тексеріп, сабаққа көңіл аудару.
II. Жаңа сабақ:
1 - сызба нұсқа:
«Ой қозғау» стратегиясы:
Бытыранықтар
↓
адам
жануарлар
өсімдіктер
атмосфера
гидросфера
литосфера
2 - сызба нұсқа:
Бытыранықтарға сипаттама
↓
1. 1 Жасушалары 0, 1 - ден 10 - мкг. өте ұсақ.
1. 2 Пішіндері әртүрлі:
1. 1 Шар тәрізділер коккалар.
1. 2 Таяқша тәрізділер бациллалар.
1. 3 Үтір тәрізділер вибриондар.
1. 4 Таға тәрізділер тороидтар.
1. 5 Жұлдыз тәрізділер жұлдызшалар.
1. 6 Ирек тәрізділер спириллалар.
1. 3 Бытыранықтар прокариоттарға жатады,
ядросы болмайды. ДНК молекулалары
сақина түрінде тұйық болады.
1. 4 Жасушаларының тығыз көп қабатты қабықшалары болады. Ол нәруыз муреиннен және полисахаридтерден тұрады.
1. 5 Митохондрия, хлоропластар болмайды, олардың қызметін цитоплазмалық мембрана атқарады.
1. 6 Рибосомалары болмайды.
1. 7 Жасушада қор зат ретінде – полисахаридтер, майлар, күкірт, полифосфаттар жиналады.
3 - сызба нұсқа:
Бытыранықтылардың қоректену тәсілдері
↓
Гетеротрофтар - дайын органикалық заттарды пайдаланады;
Сопрофиттер - өлі органикалық заттармен қоректенеді;
Паразиттер - тірі организмдердің органикалық заттарымен қоректенеді;
Автотрофтар - бейорганикалық заттармен органикалық заттарды синтездейді;
Хемо - автотрофтар (темір бактериялар, күкірт бактериялар);
Фото - автотрофтар (жасыл, қан, қызыл, күкірт бактериялар);
4 - сызба нұсқа:
Бактериялардың оттегіге байланысты бөлінуі:
♦ Аэробты бактериялар
Жасыл өсімдіктер, жануарлар сияқты тыныс алғанда атмосферадағы оттегіні пайдаланады.
♦ Анаэробты бактериялар
Оттегісіз жерде тіршілік етеді.
♦ Факультативті бактериялар
Оттекті және оттегісіз ортада өмір сүреді.
6 сынып
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Бытыранықтарға (бактериялар) сипаттама беру және түрлерімен таныстыру.
Дамытушылығы: Сабақта оқытудың жаңа технология элементтерін қолданып, оқушы белсенділігін арттыру, оқушылардың білім – білікітілігін дамыту. өз бетімен ізденісін қалыптастыру, ойлау қабілетін дамыту
Тәрбиелілігі: Оқушыларды гигиеналық талаптарды орындауға, салауатты өмір сүруге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: СТО технологиясы, сатылай кешенді талдау, ойын элементтері.
Пәнаралық байланыс: биология, география, химия.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар.
Сабақтың жүрісі:
I. Ұйымдастыру:
Сынып оқушыларын тексеріп, сабаққа көңіл аудару.
II. Жаңа сабақ:
1 - сызба нұсқа:
«Ой қозғау» стратегиясы:
Бытыранықтар
↓
адам
жануарлар
өсімдіктер
атмосфера
гидросфера
литосфера
2 - сызба нұсқа:
Бытыранықтарға сипаттама
↓
1. 1 Жасушалары 0, 1 - ден 10 - мкг. өте ұсақ.
1. 2 Пішіндері әртүрлі:
1. 1 Шар тәрізділер коккалар.
1. 2 Таяқша тәрізділер бациллалар.
1. 3 Үтір тәрізділер вибриондар.
1. 4 Таға тәрізділер тороидтар.
1. 5 Жұлдыз тәрізділер жұлдызшалар.
1. 6 Ирек тәрізділер спириллалар.
1. 3 Бытыранықтар прокариоттарға жатады,
ядросы болмайды. ДНК молекулалары
сақина түрінде тұйық болады.
1. 4 Жасушаларының тығыз көп қабатты қабықшалары болады. Ол нәруыз муреиннен және полисахаридтерден тұрады.
1. 5 Митохондрия, хлоропластар болмайды, олардың қызметін цитоплазмалық мембрана атқарады.
1. 6 Рибосомалары болмайды.
1. 7 Жасушада қор зат ретінде – полисахаридтер, майлар, күкірт, полифосфаттар жиналады.
3 - сызба нұсқа:
Бытыранықтылардың қоректену тәсілдері
↓
Гетеротрофтар - дайын органикалық заттарды пайдаланады;
Сопрофиттер - өлі органикалық заттармен қоректенеді;
Паразиттер - тірі организмдердің органикалық заттарымен қоректенеді;
Автотрофтар - бейорганикалық заттармен органикалық заттарды синтездейді;
Хемо - автотрофтар (темір бактериялар, күкірт бактериялар);
Фото - автотрофтар (жасыл, қан, қызыл, күкірт бактериялар);
4 - сызба нұсқа:
Бактериялардың оттегіге байланысты бөлінуі:
♦ Аэробты бактериялар
Жасыл өсімдіктер, жануарлар сияқты тыныс алғанда атмосферадағы оттегіні пайдаланады.
♦ Анаэробты бактериялар
Оттегісіз жерде тіршілік етеді.
♦ Факультативті бактериялар
Оттекті және оттегісіз ортада өмір сүреді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Әртүрлі салалардың мысалдарында модельдерді зерттеу
Модельдеу, формальдау ұғымдарын қалыптастыру мақсатында өткен материалдарға. Модельдеудің негізгі түрлерімен таныстыру және сипаттама беру; Оқушыларда модельдерді формальдау кезінде зерттеушілік құзыреттілігін, логикалық ойлауын дамыту, ой - өрісін
Бунақденелілер класына жалпы сипаттама, бунақденелілердің көптүрлілігі, бунақденелінің құрылысындағы ерекшеліктер, бунақденелілерді қолға үйрету
Бунақденелілер класына жататын омыртқасыз жәндіктер. Насеком – құжынақ дегенді білдіреді, сондықтан олар жер бетінде өте көп таралған. Олардың 1 миллионға жуық түрі бар. Олар 35 отрядқа жіктелген. Екі класс тармағы бар. Туақанатсыздар, қанаттылар.
Әртүрлі салалардың мысалдарында модельдерді зерттеу
Модельдеу, формальдау ұғымдарын қалыптастыру мақсатында өткен материалдарға. Модельдеудің негізгі түрлерімен таныстыру және сипаттама беру;
Сатылай кешенді талдау. Сәбит Мұқанов "Сұлушаш поэмасы"
Х.Досмұхамедұлы атындағы орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Анар Арыстанғалиева Баяндама: Әдебиет сабағында «Сатылай кешенді талдау” технологиясын пайдаланудың тиімділігі
Тірі табиғат дүниесі
[right]Ақтөбе қаласындағы "№13 орта мектебі"ММ биология пәнінің мұғалімі Шурина Жансая Нұрбергенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.