Гүлдің құрылысы
Сабақтың тақырыбы: Гүлдің құрылысы
Сабақтың мақсаты: а) Өсімдіктердің көбею мүшесі, гүлдің құрылысы, гүл бөліктерінің атқаратын қызметі туралы түсіндіру;
ә) Табиғатты сүюге, әсемдікке үйрету, эстетикалық талғампаздыққа баулу;
б) Сабақ барысында ойын элементтерін пайдалана отырып, есте сақтау, шапшаңдық қабілеттерін дамыту:
Сабақтың түрі: Ойын
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, гүлдің макеті, тірек – сызба
Пәнаралық байланыс: Сурет, экология
Оқыту әдісі: Проблемалық дифференциалды
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі
2. «Ер дәулеті - еңбек» бөлімі - өткенді қайталау
3. «Ырыс алды – ынтымақ» - негізгі бөлім
4. «Бәрін білгім келеді» - қорытындылау («Алтын қақпа» ойыны арқылы)
5. «Бейнет түбі – зейнет» - бағалау
6. Үйге тапсырма
ІІ. «Ер дәулеті - еңбек» өткенді қайталау
«5 алғың келсе» ойыны
1. Жәшіктен сұрақтар алынып, жауап беріледі.
1. Өсімдіктің өсінді мүшелеріне нелер жатады?
2. Фотосинтез, транспирация деген не?
3. Түрі өзгерген жапырақтар
4. Фотосинтезді алғаш сипаттаған кім?
5. Жапырақтың сыртқы құрылысы.
6. Жапырақтың жүйкеленуі.
«Өсімдіктің көбеюі» - ойыны
Шарты: айналмалы барабанға өсімдіктердің көбею тәсілдері көрсетілген топшама қойылады. Барабанды айналдыру арқылы түскен көбею жолын сипаттап мысалдар арқылы түсіндіріледі.
1. Пиязшық
2. Түйнек
3. Мұртшалар
4. Телу
5. Қалемше
ІІІ. «Ырыс алды – ынтымақ» - негізгі бөлім
1. Сабағымызды бастамас бұрын мына сөзтуымды шешейік, ерекше тор көзден шығатын қандай сөз?
1. Ең алғаш жасушаны микроскоп арқылы көрген адам? Гук
2. Комбиден кейінгі қабат Сүрек
3. Шығу тегі, атқаратын қызметі ұқсас жасушалар тобы? Ұлпа
Сабақтың мақсаты: а) Өсімдіктердің көбею мүшесі, гүлдің құрылысы, гүл бөліктерінің атқаратын қызметі туралы түсіндіру;
ә) Табиғатты сүюге, әсемдікке үйрету, эстетикалық талғампаздыққа баулу;
б) Сабақ барысында ойын элементтерін пайдалана отырып, есте сақтау, шапшаңдық қабілеттерін дамыту:
Сабақтың түрі: Ойын
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, гүлдің макеті, тірек – сызба
Пәнаралық байланыс: Сурет, экология
Оқыту әдісі: Проблемалық дифференциалды
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі
2. «Ер дәулеті - еңбек» бөлімі - өткенді қайталау
3. «Ырыс алды – ынтымақ» - негізгі бөлім
4. «Бәрін білгім келеді» - қорытындылау («Алтын қақпа» ойыны арқылы)
5. «Бейнет түбі – зейнет» - бағалау
6. Үйге тапсырма
ІІ. «Ер дәулеті - еңбек» өткенді қайталау
«5 алғың келсе» ойыны
1. Жәшіктен сұрақтар алынып, жауап беріледі.
1. Өсімдіктің өсінді мүшелеріне нелер жатады?
2. Фотосинтез, транспирация деген не?
3. Түрі өзгерген жапырақтар
4. Фотосинтезді алғаш сипаттаған кім?
5. Жапырақтың сыртқы құрылысы.
6. Жапырақтың жүйкеленуі.
«Өсімдіктің көбеюі» - ойыны
Шарты: айналмалы барабанға өсімдіктердің көбею тәсілдері көрсетілген топшама қойылады. Барабанды айналдыру арқылы түскен көбею жолын сипаттап мысалдар арқылы түсіндіріледі.
1. Пиязшық
2. Түйнек
3. Мұртшалар
4. Телу
5. Қалемше
ІІІ. «Ырыс алды – ынтымақ» - негізгі бөлім
1. Сабағымызды бастамас бұрын мына сөзтуымды шешейік, ерекше тор көзден шығатын қандай сөз?
1. Ең алғаш жасушаны микроскоп арқылы көрген адам? Гук
2. Комбиден кейінгі қабат Сүрек
3. Шығу тегі, атқаратын қызметі ұқсас жасушалар тобы? Ұлпа
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Гүлдің құрылысы. Гүлді өсімдіктердің тозаңдануы
Тұқымды өсімдіктердің көбею мүшесі ретінде гүлдің құрылысын қайталау. Гүлді өсімдіктердің тозаңдану тәсілдерін зерттеу. Айқас және өздігінен тозаңдану түрлерін салыстыру.
Өсімдіктердің тыныс алуы. Гүлдің құрылысы оның маңызы
Өсімдіктердің тыныс алуы. Гүлдің құрылысы оның маңызы. Өсімдіктердің тыныс алуының түрлері мен құрылыс ерекшеліктерімен танысу.
Гүлдің құрылысы
Гүлдің негізгі құрам бөліктері: тостағанша жапырақшалары мен жыныс мүшелеріне толық сипаттама беріп, олардың құрылысымен таныстыру
Биология пәнінен 6 - сыныпқа арналған Күнтізбелік - тақырыптық жоспарлау (барлығы 51 сағат)
Биология пәнінен 6 - сыныпқа арналған Күнтізбелік - тақырыптық жоспарлау (барлығы 51 сағат)
Гүл және оның құрылысы
Алматы облысы, Көксу ауданы, Жапсарбаев атындағы орта мектеп Жинақтап, құрастырған: 8 сынып оқушысы Жәлел Әсел
Қос жынысты және дара жынысты гүлдер. Гүл формуласы
Ақтау қаласы, №13 орта мектеп гимназиясының биология пәні мұғалімі Мырзабекова Бахтыгүл Мустахиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.