Өсімдіктердің тыныс алуы. Гүлдің құрылысы оның маңызы
Тақырыбы: Өсімдіктердің тыныс алуы. Гүлдің құрылысы оның маңызы.
6 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Өсімдіктердің тыныс алуының түрлері мен құрылыс ерекшеліктерімен танысу.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Өсімдіктердің тыныс алуын және құрылыс ерекшеліктерін біледі,
Кейбір оқушылар:
Дарынды
Өсімдіктердің тыныс алу ерекшелігін түсінеді
Оқу мотивациясы төмен
Өсімдіктердің тыныс алуын түсінеді.
Тілдік мақсат
Оқушылар: істей алады
Өсімдіктердің тыныс алу ерекшеліктерін талдай алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Тыныс алу, фотосинтез, улы заттар.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер.
Өсімдіктің тыныс алу ерекшеліктерін талдау
Талқылауға арналған тармақтар:
Өсімдіктердің тыныс алуы, фотосинтез
Неліктен.... екенін айта аласыз ба?
Өсімдіктер қалай тыныс алады?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Өсімдіктің тыныс алу мүшелерінің ерекшеліктері
Басталуы
Білу
Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушыларды топқа бөлу. Топ мүшелерін сайлап алу. Топқа бөлінген оқушылар өз топтарын қорғайды. Бір – біріне сұрақтар беру. Сұрақтарға жауап беру. Бірін – бірін бағалайды.
1 Топ: Тыныс алу
2 Топ: Фотосинтез
Ортасы
Түсіну
«Кезбе тілші әдісімен сұрау»
Әр топ мүшелерімен ақылдасып, бір тілшіні сайлап, оған топпен ақылдасып, сұрақтарын дайындап береді. Тілші келесі топ мүшелеріне сол сұрақтарды қояды.
Үй тапсырмасын сұрау.“Ой қозғау” әдісі.
1. Фотосинтез дегеніміз не?
2. Өсімдіктер не арқылы қоректенеді?
3. Өсімдіктердің ауа арқылы ластануы дегеніміз не?
4. Гүл шоғырлар дегеніміз не?
5. Тозаңдану дегеніміз не?
6. Ұрықтану дегеніміз не?
7. Өздігінен тозаңдану дегеніміз не?
8. Өскіннің пайда болуын ата?
9. Тұқымның өнуі үшін не қажет?
10. Гүл формуласы дегеніміз не?
Сергіту сәті:
Биологияға қатысты терминдерді үш тілде айту.
Постер қорғау.
Биологиялық диктант:
1. Тынысалу дегеніміз __________ қосылыстардың тотығуы.
2. Температура неғұрлым жоғары болса _________ соңұрлым жиілейді.
3. Өсімдіктерде арнайы тынысалу мүшелері ___________.
4. Улы заттар__________ көбейіп кетсе, өсімдіктерді уландырады.
5. Қыстың_________ аязында да өсімдіктердің тыныс алуы тоқтамайды.
6. Тұқым кебу болса____________ баяу тыныс алады.
Аяқталу
Қолдану
Бекіту.
Фишбоун әдісі.
1. Өсімдіктер қалай тыныс алады?
2. Қандай жағдайлар тыныс алуға әсерін тигізеді?
3. Тыныс алу қай кезде жылдамдап, қай кезде баяулайды?
4. Фотосинтез бен тыныс алуды неліктен бір - біріне қарама - қарсы процесс дейміз?
5. Ауа қандай заттармен ластанады?
6. Тыныс алуға судың әсері қандай?
7. Тынысалу дегеніміз не?
8. Өсімдіктерде арнаулы тыныс алу мүшесі болады ма?
О. Бапышев ЖОМ
Күні: Мұғалімнің тегі, аты: Айтжанова А.
Өсімдіктердің тыныс алуы. Гүлдің құрылысы оның маңызы. жүктеу
6 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Өсімдіктердің тыныс алуының түрлері мен құрылыс ерекшеліктерімен танысу.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Өсімдіктердің тыныс алуын және құрылыс ерекшеліктерін біледі,
Кейбір оқушылар:
Дарынды
Өсімдіктердің тыныс алу ерекшелігін түсінеді
Оқу мотивациясы төмен
Өсімдіктердің тыныс алуын түсінеді.
Тілдік мақсат
Оқушылар: істей алады
Өсімдіктердің тыныс алу ерекшеліктерін талдай алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Тыныс алу, фотосинтез, улы заттар.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер.
Өсімдіктің тыныс алу ерекшеліктерін талдау
Талқылауға арналған тармақтар:
Өсімдіктердің тыныс алуы, фотосинтез
Неліктен.... екенін айта аласыз ба?
Өсімдіктер қалай тыныс алады?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Өсімдіктің тыныс алу мүшелерінің ерекшеліктері
Басталуы
Білу
Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушыларды топқа бөлу. Топ мүшелерін сайлап алу. Топқа бөлінген оқушылар өз топтарын қорғайды. Бір – біріне сұрақтар беру. Сұрақтарға жауап беру. Бірін – бірін бағалайды.
1 Топ: Тыныс алу
2 Топ: Фотосинтез
Ортасы
Түсіну
«Кезбе тілші әдісімен сұрау»
Әр топ мүшелерімен ақылдасып, бір тілшіні сайлап, оған топпен ақылдасып, сұрақтарын дайындап береді. Тілші келесі топ мүшелеріне сол сұрақтарды қояды.
Үй тапсырмасын сұрау.“Ой қозғау” әдісі.
1. Фотосинтез дегеніміз не?
2. Өсімдіктер не арқылы қоректенеді?
3. Өсімдіктердің ауа арқылы ластануы дегеніміз не?
4. Гүл шоғырлар дегеніміз не?
5. Тозаңдану дегеніміз не?
6. Ұрықтану дегеніміз не?
7. Өздігінен тозаңдану дегеніміз не?
8. Өскіннің пайда болуын ата?
9. Тұқымның өнуі үшін не қажет?
10. Гүл формуласы дегеніміз не?
Сергіту сәті:
Биологияға қатысты терминдерді үш тілде айту.
Постер қорғау.
Биологиялық диктант:
1. Тынысалу дегеніміз __________ қосылыстардың тотығуы.
2. Температура неғұрлым жоғары болса _________ соңұрлым жиілейді.
3. Өсімдіктерде арнайы тынысалу мүшелері ___________.
4. Улы заттар__________ көбейіп кетсе, өсімдіктерді уландырады.
5. Қыстың_________ аязында да өсімдіктердің тыныс алуы тоқтамайды.
6. Тұқым кебу болса____________ баяу тыныс алады.
Аяқталу
Қолдану
Бекіту.
Фишбоун әдісі.
1. Өсімдіктер қалай тыныс алады?
2. Қандай жағдайлар тыныс алуға әсерін тигізеді?
3. Тыныс алу қай кезде жылдамдап, қай кезде баяулайды?
4. Фотосинтез бен тыныс алуды неліктен бір - біріне қарама - қарсы процесс дейміз?
5. Ауа қандай заттармен ластанады?
6. Тыныс алуға судың әсері қандай?
7. Тынысалу дегеніміз не?
8. Өсімдіктерде арнаулы тыныс алу мүшесі болады ма?
О. Бапышев ЖОМ
Күні: Мұғалімнің тегі, аты: Айтжанова А.
Өсімдіктердің тыныс алуы. Гүлдің құрылысы оның маңызы. жүктеу
Жаңалықтар
Тыныс алу және тыныс шығару механизмі. Кеуде қуысының құрылысы. Тыныс алуға және тыныс шығаруға қатысатын бұлшықеттер.
Тыныс алу және тыныс шығару механизмін түсіндіру үшін топта жұмыс істей (айтылым, жазылым, тыңдалым дағдыларын) алады.
Өсімдіктердегі бөліп шығару өнімдері: тыныс алу мен фотосинтездің бастапқы және соңғы өнімдері
Тыныс алу мен фотосинтезді салыстыра отырып, бастапқы және соңғы өнімдерді толық меңгеріп өсімдіктердің бөліп шығару ұлпалары жайлы ойларын еркін жеткізе алады.
Өсімдіктердің тыныс алуы
Өсімдік мүшелерінде жиналған заттардың біраз бөлігі – жасушаларды, мүшелерді құруға, тыныс алуға жұмсалады, тыныс алуда негізгі рөлді органикалық заттар атқарады. Жасушалар оттегін сіңіріп, органикалық заттарды ыдыратып, тотықтырады.
Өкпе құрылысы мен қызметі
Өкпенің құрылысына, тыныс алу және шығару қозғалыстарына, өкпеде болатын газ алмасу, ұлпа алмасу процесстеріне топтық жұмыс барысында сипаттама беру.
Тыныс алудың маңызы мен типтері
Тыныс алу және фотосинтез үдерістерін өзара салыстырып, анаэробты және аэробты тыныс алудың ерекшеліктерін сипаттайды; Тыныс алу көмегімен энергияны қайдан және қалай алуға болатын үдерісті сызып, талдап береді, тыныс алусыз тіршілік етуге
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.