ҰБТ - ға дайындау барысында биология пәнінен өткен тақырыпты қайталау
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы,
Н. С. Манаев атындағы жалпы орта мектебі
Хилауова Армангул Амангелдіқызы
Биология 11 сынып
Сабақтың тақырыбы: ҰБТ - ға дайындау барысында биология пәнінен өткен тақырыпты қайталау.
Сабақтың мақсаты:
ҰБТ - ға дайындық барысында биология пәнінен өткен тақырыптарды еске түсіріп пысықтау тереңдету. Оқушылардың ойлау қабілеттерін үнемі жетілдіру мақсатында өткен материалды еске түсіре отырып, биологиялық терминдерді талдауға үйрету. Білім алуға құштарлықтарын дамыту.
Сабақтың типі: Өткен материалдарды қайталау
Сабақтың әдістері: топтық жұмыс; өзіндік жұмыс; жұптық жұмыс; интерактивті тақтамен жұмыс; дәптермен жұмыс; кітаппен жұмыс; тест жұмысы, рефлексия.
Оқыту технологиясы: СТО технологиясы
Сабақтың көрнекілігі: Биология 6 - 11 сынып, Интерактивті тақта, тақтада жазылып көрсетілген сәйкестендіру сызбасы, плакаттар, слайдтар.
Сабақтың түрі: қайталау
Сабақтың әдіс - тәсілі: сын тұрғысынан ойлау
І. Ұйымдастыру кезеңі. Көңіл - күйді анықтау.
Әр оқушы өзінің көңіл - күйін білдіретін суретті парақшаны көтереді.
Сабақ кезеңдері:
І. Ұйымдастыру
ІІ.“Сәттілік” баспалдағы.“Ой ашар” Оқушыларға сәттілік тілеу.
ІІІ. “Сенім” баспалдағы. “Ой қозғау” Сұрақ - жауап
ІV. “Ой шақыру” Термин сөздердің мағынасын ашу
V. “Білім” баспалдағы “Мағынаны таны” Кім жылдам
VІ. “Зейін” баспалдағы “Миға шабуыл” Ғалымдар сөйлейді
VІІ. “Талант” баспалдағы “Қызығушылықты ояту” сәйкестендіру
VІІІ. “Болашақ” баспалдағы “Ойды түйіндеу” Біліміңді тексер тест жұмысы
ІХ. Рефлексия “Екі жұлдыз бір тілек”
ІІ.“Сәттілік” баспалдағы.“Ой ашар” Оқушыларға сәттілік тілеу.
ІІІ. “Сенім” баспалдағы. “Ой шақыру” Сұрақ - жауап
1. Өсімдіктерді зерттейтін ғылым
2. Бактерия жасушасына енетін вирус
3. Зең саңырауқұлағынан алынады
4. Жануарларды зерттейтін ғылым
5. Өздігінен тозаңдану
6. Алғашқы құрлық өсімдігі
7. Саңырауқұлақ жасушасында болмайды
8. Ашық тұқымдылардың тұқымы дамитын орын.
9. Барлық өсімдіктер дүниесі
10. Бүршік дегеніміз не
11. Бір жасушалы талшықты балдыр
12. Бір жасушалы талшықсыз балдыр
13. Гүлдің жеміс түзуге қатысатын негізгі бөлігі
14. Гүлді өсімдіктерге тән ұрықтану
15. Қос жарнақты өсімдіктің тамыры
16. Жабық тұқымды өсімдіктердің көбею мүшесі
17. Жапырағы мен бүршігі бар бұтақтанбаған жас сабақ
18. Жапырағы тікенге айналған өсімдік
19. Жасушалары ұдайы бөлінетін ұлпа
20. Дара жарнақтылардың тамыры
21. Амебаның пішіні
22. «Адымдап» немесе «төңкеріліп» қозғалады
23. Балықтың тыныс алу мүшесі
24. Өздігінен құйрығын үзу
25. Автотрофты организм
26. Бунақденелілердің кең тараған дәуірі
27. Жануарлар крахмалы
28. Жануарлардың құрлыққа шығу дәуірі
29. Жасыл эвглена қозғалады
30. Жойылған дене бөлігінің қалпына келуі
ІV. “Ой қозғау” Термин сөздердің мағынасын ашу
Барахнология ----- Гирудин
Герпетология ---- Суккуленттер
Микология ------- Гидрофиттер
Бриология -------- Мезофиттер
Альгология ------ Ксерофиттер
Ихтиология ------- Пелагра
Мамалогия ------- Эдафобус
Орнитология ----- Араморфоз
Арахнология ----- Коацерваттар
Гельментология --- Инверсия
Кортизон ---------- Диетология
Архантроп -------- Гемофилия
Хромотофор ------ Идиоадаптация
Гигрофиттер ------ Микориза
Гипертония
Н. С. Манаев атындағы жалпы орта мектебі
Хилауова Армангул Амангелдіқызы
Биология 11 сынып
Сабақтың тақырыбы: ҰБТ - ға дайындау барысында биология пәнінен өткен тақырыпты қайталау.
Сабақтың мақсаты:
ҰБТ - ға дайындық барысында биология пәнінен өткен тақырыптарды еске түсіріп пысықтау тереңдету. Оқушылардың ойлау қабілеттерін үнемі жетілдіру мақсатында өткен материалды еске түсіре отырып, биологиялық терминдерді талдауға үйрету. Білім алуға құштарлықтарын дамыту.
Сабақтың типі: Өткен материалдарды қайталау
Сабақтың әдістері: топтық жұмыс; өзіндік жұмыс; жұптық жұмыс; интерактивті тақтамен жұмыс; дәптермен жұмыс; кітаппен жұмыс; тест жұмысы, рефлексия.
Оқыту технологиясы: СТО технологиясы
Сабақтың көрнекілігі: Биология 6 - 11 сынып, Интерактивті тақта, тақтада жазылып көрсетілген сәйкестендіру сызбасы, плакаттар, слайдтар.
Сабақтың түрі: қайталау
Сабақтың әдіс - тәсілі: сын тұрғысынан ойлау
І. Ұйымдастыру кезеңі. Көңіл - күйді анықтау.
Әр оқушы өзінің көңіл - күйін білдіретін суретті парақшаны көтереді.
Сабақ кезеңдері:
І. Ұйымдастыру
ІІ.“Сәттілік” баспалдағы.“Ой ашар” Оқушыларға сәттілік тілеу.
ІІІ. “Сенім” баспалдағы. “Ой қозғау” Сұрақ - жауап
ІV. “Ой шақыру” Термин сөздердің мағынасын ашу
V. “Білім” баспалдағы “Мағынаны таны” Кім жылдам
VІ. “Зейін” баспалдағы “Миға шабуыл” Ғалымдар сөйлейді
VІІ. “Талант” баспалдағы “Қызығушылықты ояту” сәйкестендіру
VІІІ. “Болашақ” баспалдағы “Ойды түйіндеу” Біліміңді тексер тест жұмысы
ІХ. Рефлексия “Екі жұлдыз бір тілек”
ІІ.“Сәттілік” баспалдағы.“Ой ашар” Оқушыларға сәттілік тілеу.
ІІІ. “Сенім” баспалдағы. “Ой шақыру” Сұрақ - жауап
1. Өсімдіктерді зерттейтін ғылым
2. Бактерия жасушасына енетін вирус
3. Зең саңырауқұлағынан алынады
4. Жануарларды зерттейтін ғылым
5. Өздігінен тозаңдану
6. Алғашқы құрлық өсімдігі
7. Саңырауқұлақ жасушасында болмайды
8. Ашық тұқымдылардың тұқымы дамитын орын.
9. Барлық өсімдіктер дүниесі
10. Бүршік дегеніміз не
11. Бір жасушалы талшықты балдыр
12. Бір жасушалы талшықсыз балдыр
13. Гүлдің жеміс түзуге қатысатын негізгі бөлігі
14. Гүлді өсімдіктерге тән ұрықтану
15. Қос жарнақты өсімдіктің тамыры
16. Жабық тұқымды өсімдіктердің көбею мүшесі
17. Жапырағы мен бүршігі бар бұтақтанбаған жас сабақ
18. Жапырағы тікенге айналған өсімдік
19. Жасушалары ұдайы бөлінетін ұлпа
20. Дара жарнақтылардың тамыры
21. Амебаның пішіні
22. «Адымдап» немесе «төңкеріліп» қозғалады
23. Балықтың тыныс алу мүшесі
24. Өздігінен құйрығын үзу
25. Автотрофты организм
26. Бунақденелілердің кең тараған дәуірі
27. Жануарлар крахмалы
28. Жануарлардың құрлыққа шығу дәуірі
29. Жасыл эвглена қозғалады
30. Жойылған дене бөлігінің қалпына келуі
ІV. “Ой қозғау” Термин сөздердің мағынасын ашу
Барахнология ----- Гирудин
Герпетология ---- Суккуленттер
Микология ------- Гидрофиттер
Бриология -------- Мезофиттер
Альгология ------ Ксерофиттер
Ихтиология ------- Пелагра
Мамалогия ------- Эдафобус
Орнитология ----- Араморфоз
Арахнология ----- Коацерваттар
Гельментология --- Инверсия
Кортизон ---------- Диетология
Архантроп -------- Гемофилия
Хромотофор ------ Идиоадаптация
Гигрофиттер ------ Микориза
Гипертония
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу
Адамның жануарлар дүниесіндегі орны. Адамның әлеуметтік ерекшеліктерін қалыптастыру. Адам денсаулығын қорғау.
Кембридж бағдарламасы бойынша информатика пәнінен 5-11 сыныптарға ОМЖ
Кембридж бағдарламасы бойынша информатика пәнінен 5-11 сыныптарға ОМЖ
Портфолио
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы Н. С. Манаев орта мектебінің биология пән мұғалімі Хилауова Армангүл Амангелдіқызының портфолиосы
Витаминдер және олардың маңызы
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Н. С. Манаев мектебінің биология пәні мұғалімі: Хилауова Армангүл Амангелдіқызы
Цитология негіздері (қолданбалы курс биология)
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Н. С. Манаев мектебінің биология пәні мұғалімі Хилауова Армангүл Амангелдіқызы
Қосмекенділер класы
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы Н.С. Манаев атындағы орта мектептің биология пәні мұғалімі Хилауова Армангүл Амангелдіқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.