Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу
Сабақ тақырыбы: I бөлім. Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу (8 сағат).
Ішкі мүшелердің топографиясы.
Жалпы мақсаты: 1 Адамның жануарлар дүниесіндегі орны. Адамның әлеуметтік ерекшеліктерін қалыптастыру. адам денсаулығын қорғау.
2. Биология ғылымың маңызын түсіндіре білу.
3. Ұлтшылдыққа тазалыққа тәрбиелеу.
Міндеттер: Жаңа тақырыпты оқушылардың білімі арқылы бастау
Оқушылардың өздерін - өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, белсенділікті арттыру
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері Оқушылардың бірін - бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығуы
Оқушыларды оқуға мұғалім бағыттап отыру
Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері
1. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
2. Өткен жылғы материалдарды еске түсіру.
3. Тақырыпта өткен терминдерді үш тілде оқып үйренеді. Адамның жануарлар дүниесіндегі орны, оның әлеуметтік мәнін білу,. адам денсаулығын қорғау және сақтау үшін жеке қоғамдық гигиена талаптарын орындау.
Оқушылар белсенді ойлауға дағдыландырып, бірлескен оқуға машықтану арқылы ағзаның мүшелері туралы білетін болады.
Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу. жүктеу
Ішкі мүшелердің топографиясы.
Жалпы мақсаты: 1 Адамның жануарлар дүниесіндегі орны. Адамның әлеуметтік ерекшеліктерін қалыптастыру. адам денсаулығын қорғау.
2. Биология ғылымың маңызын түсіндіре білу.
3. Ұлтшылдыққа тазалыққа тәрбиелеу.
Міндеттер: Жаңа тақырыпты оқушылардың білімі арқылы бастау
Оқушылардың өздерін - өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, белсенділікті арттыру
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері Оқушылардың бірін - бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығуы
Оқушыларды оқуға мұғалім бағыттап отыру
Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері
1. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
2. Өткен жылғы материалдарды еске түсіру.
3. Тақырыпта өткен терминдерді үш тілде оқып үйренеді. Адамның жануарлар дүниесіндегі орны, оның әлеуметтік мәнін білу,. адам денсаулығын қорғау және сақтау үшін жеке қоғамдық гигиена талаптарын орындау.
Оқушылар белсенді ойлауға дағдыландырып, бірлескен оқуға машықтану арқылы ағзаның мүшелері туралы білетін болады.
Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу. жүктеу
Жаңалықтар
Логарифмдері бар өрнектерді түрлендіру
Логарифмнің ұғымы мен логарифмдердің қасиеттерін есептерді шығаруда қолдана білуге дағдыландыру.
Жасушаның ашылу тарихы
Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.
Жасушаның ашылу тарихы
Эпителий, дәнекер, бұлшық ет және жүйке ұлпаларын микроскоп астында қарау, немесе «Ұлпалардың құрылысы» атты электрондық нұсқаны қарау Жасушаның құрылысын оның органоидтерін білу; мәтінмен жұмыс істеу барыснда оқулықтағы суреттерді пайдалану.
Фигуралардың көлемдерін салыстыру
Фигуралардың көлемдерін салыстыру жолдарын үйрету; көбейту кестесін дұрыс пайдалана білуін пысықтау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; жауапкершілікке тәрбиелеу.
Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру арқылы есептер шығару
Атырау облысы, Индер ауданы, Аққала орта мектебінің математика пәні мұғалімі Құлғалиева Маруся Елеусінқызы
Көксерек
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Құдықағаш ауылының бастауыш сынып мұғалімі: Салықова Толқын
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.