Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қосжарнақтылар класы. Раушангүлдер тұқымдасы

01 қазан 2013, Сейсенбі
Категориясы: Биология
С/тақырыбы: Қосжарнақтылар класы. Раушангүлдер тұқымдасы. (презентациясымен)
С/мақсаты: Жаңа материалды меңгерте отырып Раушангүлдер тұқымдастарын ажырату.
Білімділігі: Раушангүлдер тұқымдастарын меңгерте отырып, олардың түрлерін, гүл формуласын ажырата білу.
Дамытушылығы: Тұқымдастардың түрлерін меңгерте отырып, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, сөйлеу, ойлау, бірін - бірін тыңдау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды қоршаған ортаны, табиғатты аялауға, мейірімділікке, инабаттылыққа, еліміздің байлығына жанашырлық сезіммен қарауға тәрбиелеу.
С/түрі. Жаңа материалды баяндау.
С/әдісі: Жаңа технология элементтері, сұрақ - жауап, ой қозғау, ой дамыту, мағынаны тану.
С/көрнекілігі: интерактивті тақта, электрондық оқулық, слайдтар, кеппе шөптер.

Сабақтың жүру барысы.
І. Ұйымдастыру бөлімі: Сынып оқушыларын тексеріп, назарын сабаққа аудару.
Адам меңгермейтін білім бар ма?
Жойқын істі тындырар күшің барда
Оқы, үйрен, жас ұрпақ бәрін меңгер
Алға қойған мақсатың, ісің барда!

ІІ. Ой қозғау./Өткенге шолу/ слайд - 1.
1. Тірі ағзалар дүниесін нешеге бөлеміз?
2. Вирустар дүниесі дегеніміз
3. Бытыраңқтар дүниесі
4. Саңырауқұлақтар дүниесін неліктен өсім - ге жатқызбаймыз.
5. Саңырауқұлақтарды неше топқа бөлеміз?
6. Өсімдіктер дүниесінің х/т маңызы қандай?
7. Өсім/р дүниесін нешеге бөлеміз?
8. Төменгі сатыдағы өсім - дін ерекшелігі неде?
9. Жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді нешеге бөлеміз?.
10. Ашық тұқымдылар деп неге айтамыз.?
11. Жабықтұқымдылар немесе гүлді өсімдіктер деп неге айтамыз.?
12. Жабықтұқымды өсімдіктерді қандай ерекшеліктеріне қарап екі классқа бөлеміз.
ІІІ. Мағыналы тану. Жаңа материалды баяндау.
Сабақ жоспары.
1. Раушангүл тұқымдастарына сипаттама.
2. Раушангүл жапырақтары.
3. Раушангүл жемістер
4. Гүл формуласы
5. Табиғаттағы пайдасы
1. Қорытындылау мақсатында Раушангүл тұқымдастар. Раушангүлділердің гүл шоғыры
Гүлсеріктері қосқабатты Т - 5, К - 5 А Ж1н/е
Раушангүл тұқымдасы
Тағамдық Өте бағалы
Сәндік Хош иісті заттар
2. Жаңа материалмен жұмыс.
Ұзын, үйлесімді. сөйлем құрастыру.
Раушангүл 3000 астам гүлінің, жапырақтары, аталық, аналық - 1көп, тостағанша 4, күлте 5, тұқымдастары, ағаш, шөп, бұталы, Жемістері әр түрлі, жай жапырақ, тұқым, эндосперм, күрделі, Саусақ салалы жапырақ.
Жауап:
Раушангүл тұқымдастарының ағаш, шөп, бұталы 3000 астам түрі бар. Жапырақтары жай, күрделі саусақ салалы. Гүлінің тостағанша 4, күлте 5, аталық көп, аналық 1, жемістері әр түрлі, тұқымдарында эндосперма болмайды.

3. Үйге берілген тапсырманы тексеру.
Деңгейлік тапсырмалар арқылы тексереміз.

І деңгей

1. Бақша деген не? онда қай өсімдіктер өсіріледі?
2. Асқабақ тұқымдастарының ерекшеліктері, оның түрлері.

ІІ деңгей
1. Қияр мен қауын қай тұқымдасқа жатады. Сипаттама бер?
2. Орамжапырақ тұқымдастары не себептен шаршангүлділер тұқ деп аталады?

ІІІ деңгей
1. Орамжапырақ тұқымдасының х/ш маңызы қандай?
2. Орамжапырақ гүлінің форм Т2+2K4A2+4Ж2

Биологиялық арифметика

1. есеп
Асқабақтың дұрыс өсуіне ж/e пісуіне 60 күн қажет. Егер бірінші маусымда дәнін ексек, оның жемісін қай уақыттан бастап жинаймыз? 20 шілде
2. есеп
Бұл екі жылдық өсімдікті ең алғаш испандықтар еккен, содан кейін Грецияға, Египетке, Римге таралған. Бұл көкөніс пісіріліп түскі тамақ соңында тәтті тағам ретінде берілген, кейін орыстардың ұлттық
тағамына айналды. Бұл қандай көкөніс?
3. есеп
Әр адам 1 жылда 3ағаштан жасалған қағазды пайдаланады. Сенің жанұяңда 1 жылда қанша қағаз керек?

Шешуі: 4 адам болса 4x12=48 адам

4есеп.
Бамбук ағашы тәулігіне 30 см өседі, ал терек ағашы тәулігіне 2см өседі, бамбук ағашы тәулігіне неше есе артық өседі.

Шешуі: 30: 2=15ece
5есеп.
Құмырсқа 1 минутта ұясына 2ондық жәндік тасып әкелсе, 2сағатта қанша жәндік тасып әкеледі.

Шешуі: 20x120=2400жәндік
6есеп
Пәтердегі су краны дұрыс жабылмаса 6 минутта 1 стақан су ағады. Осындай краннан 1сағатта 1тәулік неше литр су ағады.

Шешуі: 1: 660=10 cт 1с сағат
24x10=240 ст 1 тәулік

7 - есеп. Бір автомобиль күні бойы жүргенде 50л 3 газ шығарады. Оны жою үшін 17 терек отырғызу керек. Ол сондай 100 автомобильдің шаңын жою үшін қанша терек отырғызылды?
Шешуі: 50л 3газ. 17 терек
1 - 50л3
100 - х
Х=50 100=5000л газ 7
50л3 - 17 терек
5000л3 - х
Х=17 5000=85000.

Шығармашылық жұмыстар.
І топ: Бес жол өлең гүл, шырша, қарағай
ІІ топ: Сәлем хат тұқымдастар
ІІІ топ: Өсімдіктер туралы мақал - мәтелдер.

Іздеу ұйымы.
Мына берілген сөйлемде қандай өсімдіктердің аты бар.
І. Сен тұратын қала қай жерде орналасқан
ІІ. Сексенге келген апам уілдеп өлең айтып отыр.
ІІІ. Хадиша апам ақтан тарыдан жент жасады.

Азық - түлікке қатысты өлшемдерді атаңыз.
І. Бір жапырақ - нан, ет.
ІІ. Бір уыс - дән, бидай, тары.
ІІІ. Бір үгім, шөкім, шымшы - тұз.

Ғылыми зерттеу
1. Йод қандай өсімдіктен алынады. (Балдыр)
2. Пенициллин дәрілерін қандай саңырауқұлақтардан аламыз. (Зең)
3. Ғарышқа ұшырылған балдыр. Хлорелла
4. Қағаз қандай өсімдіктерден жасалады. (Шырша, көктерек)
5. Сабағы ең жеңіл ағаш. (Бальса ағашы).
6. Жемісі парашютке ұқсас өсімдік. (Бақбақ).
7. Діңі ең жуан ағаш. (Баобаб).
8. Күбі, келі, ағаш қасықтар, ожау, бесік, қамшы, сандықша қандай ағаштардан жасалады. (Қарағаш, арша, емен, балқарағай, шырша).

Терминдердің ғылыми анықтамаларын айту. -

Вирусология Жасуша
- Бриология Цитология
- Алгология Микроскоп
- Микология Ұлпа
- Сембиоз
- Микориза
- Ботаника

Үйге тапсырма: Қосжарнақтылар класы. Раушангүлдер тұқымдасы. Сәлем хат. Бес жол өлең.
Оқушыларды бағалау

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
11 874
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Орталық және Шығыс Азия елдері
Орталық және Шығыс Азия елдері
Орталық және Шығыс Азия елдері құрамына кіретін мемлекеттер, жер бедерінің ерекшеліктері, әлемдік өркениеттің дамуындағы орны туралы оқушылардың білімін қалыптастыру.
Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің барысы, жеңілу себептері, тарихи маңызы
Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің барысы, жеңілу себептері, тарихи маңызы
Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт – азаттық қозғалыстың мән мағынасын жете түсінеді, көтерілістің сәтсіздікке ұшырау себептерін және көтерілістің барысын анықтау.
Гүлшоғырлар, биологиялық маңызы
Гүлшоғырлар, биологиялық маңызы
Өсімдіктің генеративті мүшесі – гүл, оның құрам бөліктерін, құрылысын еске түсіре отырып «гүлшоғырлар» деген сөздің мағынасын және оның түрлерін жеке - жеке көрсету. Гүлшоғырлардың биологиялық маңызын мысал кетіре отырып оқушы тұлғасына жете
Әр түрлі материалдардан парашют жасау
Әр түрлі материалдардан парашют жасау
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Приморье селосы, Ю. А. Гагарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып пән мұғалімі Имангалиева Мазлумат Лукпановна
Орманды дала зонасы
Орманды дала зонасы
Солтүстік Қазақстан облысы, Шал ақын ауданы, Ғ. Малдыбав атындағы Жаңажол орта мектебінің география пәні мұғалімі Шекенова Гулай Сайлауовна
Раушангүлділер тұқымдастар
Раушангүлділер тұқымдастар
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Ш.Берсиев атындағы орта мектептің биология пәні мұғалім Оспанова Қарылға Сәдуақасқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×