Раушангүлділер тұқымдастар
Сабақтың тақырыбы: Раушангүлділер тұқымдастар (слайд)
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға алқа тұқымдастардың тіршілік қалпы, олардың түрлері мен маңызы туралы жалпы түсінік беру
2. Әр түрлі әдіс - тәсілдерді пайдалана отырып, оқушылардың білім - біліктілік дағдыларын қалыптастыру
3. Адамгершілікке, сыпайылыққа, табиғатты қорғай және сүйе білуге тәрбиелеу
Қосжарнақтылар класы
Алқа тұқымдастар ғаламшарда 2900 түр
Қазақстанда 23 түр
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға алқа тұқымдастардың тіршілік қалпы, олардың түрлері мен маңызы туралы жалпы түсінік беру
2. Әр түрлі әдіс - тәсілдерді пайдалана отырып, оқушылардың білім - біліктілік дағдыларын қалыптастыру
3. Адамгершілікке, сыпайылыққа, табиғатты қорғай және сүйе білуге тәрбиелеу
Қосжарнақтылар класы
Алқа тұқымдастар ғаламшарда 2900 түр
Қазақстанда 23 түр
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Астық тұқымдастар - бағалы азықтық өсімдіктер
Астық тұқымдасына жататын өсімдік түрлері, ерекшеліктері, көбеюі, табиғаттағы және шаруашылықтағы маңызы туралы білімдерін қалыптастыру.
Өсімдіктер әлемінің дамуы
№53 мектеп – лицейі биология пәні мұғалімі: Ахмедиева Айгүл Төкенқызы
Лалагүлділер тұқымдастар. Гүлі мен жемісінің құрылысындағы ерекшеліктер, тіршілік формалары
Лалагүл тұқымдасы өсімдіктерінің гүлі мен жемісінің құрылысы Даражарнақты лалагүлділер тұқымдасының құрылысы, түрлері және маңызы туралы түсіну.
Астық тұқымдастар. Гүлі мен жемісінің құрылысындағы ерекшеліктер, тіршілік формалары
Қарағанды облысы, Ұлытау ауданы, № 11 Қоскөл орта мектебінің биология пәні мұғалімі Тортаева Айгүл Серікқызы
Алқа тұқымдастар - кіріккенкүлтелі өсімдіктер
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Сарбұлақ ауылы, №78 орта мектебінің биология пәні мұғалімі Қайыпбаев Дархан
Астық тұқымдастар - бағалы азықтық өсімдіктер
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы Сенек ауылы, Қашаған мектебінің биология пәні мұғалімі Құдасбаева Гүлназия
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.