Ауылда. Н. Қадырбаев
Ашық оқу іс – әрекеті
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Ауылда ( Н. Қадырбаев)
Мақсаты: Әңгімені балаларға түсіндіру барысында сөздік қорларын, сөйлеу мәдениетін дамыту. Ауыл өмірі туралы мағлұматтар алады және оларды естерінде сақтайды. Үлкендерді сыйлай білуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер: суреттер, үй жануарлары, үй құстары аудио – әңгіме, проектор, компьютер.
Әдіс – тәсілдер: сұрақ – жауап, ассоциация әдісі әңгімелесу, триз әдісінің элементтері.
Сөздік жұмысы: қармақ, күбі, едәуір
Тәрбиешінің іс – әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Шаттық шеңбері
Қайырлы күн, балалар!
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен.
Бізге келсін қуаныш нұр іздеген
Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз
Үлгі алсын көрген жан мына бізден!
Саламатсыздар ма апайлар?
- Балалар, қай уақытта жел тұрғанда жапырақтар ұшады, жерге төгіледі?
- Күз мезгілінде неше ай бар, аттарын атайықшы?
- Қазір қай айы?
- Бүгінгі ауа – райы қандай?
- Бір аптада неше күн бар?
- Бүгін аптаның қай күні?
- Жазғы демалысты қайда өткіздің?
- Ауыл сендерге несімен ұнайды?
- жақсы;
- келісемін;
- оқу іс – әрекет соңында толықтырамын.
Тыныштық сәті.
Барлығымыз көзімізді жұмамыз. Үнтаспадан дыбысты тыңдаймыз және көз алдымызға елестетеміз.
- Дала табиғаты қандай тамаша!
көзімізді ашамыз.
Балалар жаңа біз қандай дыбысты естідік?
Біздің көз алдымызға не елестеді?
Дәптермен жұмыс: Н. Қадырбаевтың
« Ауылда» әңгімесін аудио жазбадан тыңдату.
Сөздік жұмысы:
Қармақ – балық аулайтын құрал.
Күбі – май алатын ыдыс.
Едәуір – ұзақ, көп дегенді білдіреді.
Әңгіме желісі бойынша балаларға сұрақ қою.
- Бейбарыс пен Шолпан жазғы демалыстарын қайда өткізді?
- Бейбарыс кімнің қасында болды?
- Шолпан кімнің қасында болды?
- Шолпан әжесімен қайда барды?
- Шолпанның әжесі тамақты қайда пісірді?
- Шолпан қайда кетті?
- Бейбарыс ше?
Иллюстрация бойынша әңгімені толықтыр.
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Ауылда ( Н. Қадырбаев)
Мақсаты: Әңгімені балаларға түсіндіру барысында сөздік қорларын, сөйлеу мәдениетін дамыту. Ауыл өмірі туралы мағлұматтар алады және оларды естерінде сақтайды. Үлкендерді сыйлай білуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер: суреттер, үй жануарлары, үй құстары аудио – әңгіме, проектор, компьютер.
Әдіс – тәсілдер: сұрақ – жауап, ассоциация әдісі әңгімелесу, триз әдісінің элементтері.
Сөздік жұмысы: қармақ, күбі, едәуір
Тәрбиешінің іс – әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Шаттық шеңбері
Қайырлы күн, балалар!
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен.
Бізге келсін қуаныш нұр іздеген
Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз
Үлгі алсын көрген жан мына бізден!
Саламатсыздар ма апайлар?
- Балалар, қай уақытта жел тұрғанда жапырақтар ұшады, жерге төгіледі?
- Күз мезгілінде неше ай бар, аттарын атайықшы?
- Қазір қай айы?
- Бүгінгі ауа – райы қандай?
- Бір аптада неше күн бар?
- Бүгін аптаның қай күні?
- Жазғы демалысты қайда өткіздің?
- Ауыл сендерге несімен ұнайды?
- жақсы;
- келісемін;
- оқу іс – әрекет соңында толықтырамын.
Тыныштық сәті.
Барлығымыз көзімізді жұмамыз. Үнтаспадан дыбысты тыңдаймыз және көз алдымызға елестетеміз.
- Дала табиғаты қандай тамаша!
көзімізді ашамыз.
Балалар жаңа біз қандай дыбысты естідік?
Біздің көз алдымызға не елестеді?
Дәптермен жұмыс: Н. Қадырбаевтың
« Ауылда» әңгімесін аудио жазбадан тыңдату.
Сөздік жұмысы:
Қармақ – балық аулайтын құрал.
Күбі – май алатын ыдыс.
Едәуір – ұзақ, көп дегенді білдіреді.
Әңгіме желісі бойынша балаларға сұрақ қою.
- Бейбарыс пен Шолпан жазғы демалыстарын қайда өткізді?
- Бейбарыс кімнің қасында болды?
- Шолпан кімнің қасында болды?
- Шолпан әжесімен қайда барды?
- Шолпанның әжесі тамақты қайда пісірді?
- Шолпан қайда кетті?
- Бейбарыс ше?
Иллюстрация бойынша әңгімені толықтыр.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Әртүрлі заттар тобын салыстыру және теңесу
Балаларды таңертең - тәулік бөлігімен таныстыру., осы сөздерді сөйлеу барысында қолдану, таныс заттарды көлеміне қарай және санына қарай салыстыруды үйрету.
Көбелектер
Қоршаған ортадағы сан алуан түстердің кереметтігі жөнінде айту. Білімдерін кеңейту, бекіту. Тақырып бойынша өз ойларын толық жеткізуге дағдыландыру. Балалардың жадында түстердің жатталып, ажырата білуіне дағдыландыру.
Сиқырлы қар
Балаларға қыс мезгілі туралы түсінік беру. Қардың қасиеттерімен таныстыру, ақ ұлпа қар туралы түсініктерін кеңейту. Тіл байлықтарын, есте сақтау, сөздік қорын молайту, саусақ маторикасын дамыту. Қауіпсіздік ережелерін айта отырып, ұқыпты таза жұмыс
Жомарт күз
Балаларға күз мезгілінің ерекшелігі туралы түсінік беру. Балаларға күз сыйлығы, жемістер мен көкөністер туралы түсінік беру мен түстер мен пішіндерді ажыратуға үйрету. Ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту.
Ерке төлдер
Үй жануарлары туралы қысқа әңгімелер құрастыруды, жануарлардың төлдерінің аттарын жекеше, көпше түрде атауға үйрету (құлыншақ - құлыншақтар, ботақан - ботақандар т. б
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.