Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Айналамдағы заттарды санаймын. 10 - ға дейін реттік санау (күнделікті сабақ жоспарлар топтамасы)

02 маусым 2018, Сенбі
Математика
Сабақтың тақырыбы: Айналамдағы заттарды санаймын. 10 - ға дейін реттік санау
СЫНЫП - ТОП:
ҰОҚ - ның оқытылу мақсаттары 0. 2. 1. 1. 20 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау. 0. 2. 1. 2. Заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атау.
Күтілетін нəтиже: Барлық тəрбиеленушілер:
- 10 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санайды.
Көпшілік тəрбиеленушілер:
- заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайды.
Кейбір тəрбиеленушілер:
- заттарды саны бойынша салыстырып, ара - арасынан олардың реттік нөмірін атайды.
Тілдік мақсат: Дағдыларын дамыту: - өзінің сұрақтарын қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде сөйлемде лексика мен терминологияны пайдалана алады. Пəндік лексика жəне терминология: - бірінші, екінші,..., оныншы. Пікір алмасуға арналған сұрақтар: – Кері тəртіппен қалай санау керек екенін түсіндір? – Қалай ойлайсың, реттік санау кезінде сандарды тастап кетуге бола ма? – Сандарды жазудың қандай түрлерін білесің? Жазу: - түрлі түсті қарындаштармен бояу.
Өткен ҰОҚ - дан алған білім: Заттардың сандық ұғымы туралы алғашқы білім, геометриялық фигуралар мен денелердің атауы.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жұмыс түрлері
І. Басталуы 0 – 5 минут.
Ынталандыру.
Педагог балаларды «Мен велосипед тепкенді ұнатамын» деген сұхбатқа тартады.
- Сендерде велосипед бар ма?
- Оны қай жерде тебесіңдер?
- Кіммен бірге?
Өзектендіру.
«Осыншама санды көрсет» Ойын үшін қималы материал - цифрлар, заттардың əртүрлі сандары бейнеленген карточкалар қолданылады. Педагог балаларға цифрлар бейнеленген карточкаларды көрсетеді, ал балалар өздеріндегі осындай заттардың саны бейнеленген карточкаларды тауып, санды атап, өз таңдауын түсіндіреді

Ортасы 6 – 25мин
Мақсат қою (проблемалық жағдай). Əліппе - дəптердегі Балалар реттік санауды үйрену үшін оларды қатарға (10 адам) тұрғызып, санаудың қажетті бағытын көрсетіп, ретімен санауды сұраймын.. Содан кейін жиынтық полотнода осыған ұқсас жағдайды орындайды. Заттарды немесе балаларды оңнан солға қарай жəне кері бағытта санауды ұсынамын. Содан соң 1 - ден 10 - ға дейінгі сандар жазылған карточкаларды шығарып, тура жəне кері тəртіппен хормен сандық санау жүргіземін. Балаларды кейінгі жəне алдыңғы санды анықтауға жаттықтырамын. «Көрші сандар» ойыны əртүрлі ұйымдастырылуы мүмкін: 1 - нұсқа: Бала көршілерін атайды, ал балалар санның өзін көрсетеді. 2 - нұсқа: Бала санды атайды, ал балалар көршілерін көрсетеді. Алдыңғы білімді бекіту. Педагог бейнежазбадағы əнге қосылып айтуларын ұсынады.
(Ө) 3 - тапсырманы орындауды ұсынады, онда фигурадағы торкөздердің санын санап, қажетті түспен бояу керек. Балалар торкөздерді санайды. Санына қарай фигураны
(Ө) 4 - тапсырманы өз бетінше орындауды ұсынады. Осындай тапсырма үнемі кездеседі, балалар оны орындау ережелерімен таныс
III. Рефлексия 26 – 30
Рефлексия.
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады.

Мектеп/МҰ: Мұхит атындағы ОЖББМ
Педагогтің аты - жөні: Жардемова А.

Айналамдағы заттарды санаймын. 10-ға дейін реттік санау. жүктеу
Менің оқу құралдарым. 11-ден 20-ға дейінгі сандар. жүктеу
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
3 273
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Заттарды санау
Заттарды санау
Натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну; 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.
Ойын жəне мінез. М дыбысы мен əрпі
Ойын жəне мінез. М дыбысы мен əрпі
Берілген мысалдар арқылы М дыбысын ажыратады, М əрпінің баспа түрін табады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.
4 саны мен цифры
4 саны мен цифры
Санау барысында натурал сандардың реттік нөмірі анықталатындығын түсінеді, он көлеміндегі тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.
Жаңартылған бағдарлама бойынша математикадан тапсырмалар жинағы
Жаңартылған бағдарлама бойынша математикадан тапсырмалар жинағы
сандарды тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы реттік нөмірін анықтау 1 - тапсырма. Сандарды өсу және кему ретімен жазу.
Дискрипторлар 1 сынып бойынша
Дискрипторлар 1 сынып бойынша
Дискрипторлар 1 сынып бойынша Дүниетану, Математика, Жаратылыстану, Сауат ашу пәндерінен 1 сынып оқушыларына берілетін тапсырмалардың дескрипторлары
10 саны
10 саны
Сабақтың мақсаты: 10 - ға дейін реттік санауды меңгерту. Міндеттері:  10 саның реттік тура, кері санауды үйрету.  Математика пәніне деген қызығушылығын ояту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×