Таң, күн, кеш, түн (күнделікті жоспарлары топтамасы)
Шағын орталық тобында ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Тақырыбы: Таң, күн, кеш, түн
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: ҚМҰҚ
Мақсаты: Тәулік бөліктеріне түсінік беру. 2 - 3 сандарын салыстыру, теңдік – теңсіздік таныс заттарды пішіні бойынша салыстыруды үйрету. (үлкен, азырақ, аз) Геометриялық пішіндер туралы (текше, шар, үшбұрыш) білімдерін бекіту.
Дәлелдеу - ояту
Ұйымдастыру бөлімі
Шаттық шеңбері жасалды
Өткен сабақта
Өзіне қатысты кеңістікте жаттығу.
Қазір қыстың нешінші айы?
Бөлме іші қандай?
Терезе қай жақта тұр?
Есік қайда орналасқан?
Орындықтың қалыңдығы қандай?
Үстел жұқа ма, қалың ба?
Заттардың пішіндерін салыстыру.
Ойыншық түрлерін салыстыру.
1, 3, 2 сандарын орындарын ажырату, салыстыру.
Ұйымдастыру - іздену Сергіту сәті
Балалар сендер ертеңгісің неше де тұрасыңдар?
Қанша да мектепке келесіңдер?
Нешеде мамаларын алып кетеді?
Түсте күн қай уақытты білдіреді?
/3 / қандай сан?
Бұл кезде кеш болады
Қыста кешкілік уақыт ерте болады
Кештен кейін күн жарық бола ма?
Қараңғы болады, бұл кезді не деп айтамыз
білесіңдер ме?
Балалар күн шығады, түс болады, одан кейін кеш болады, осылай күн мен түн ауысып тұрады. Бірақ уақыт ауысып қайта келгенмен, күн ай, жыл өзгеріп отырады. Сонымен бірге сендердің бойларында, ойларында өзгеріп отырады.
Көктем келе күн қайта ұзара бастайды.
Жұмбақ шешу.
Төбесінде қаланың
Аяғы жоқ –
Жүреді,
Езуі жоқ –
Күледі. (Күн)
Шымылдық ішінде қап - қара
Ұйықтап жат, дала, жат, қала. (Түн)
Рефлекстік түзету
Пішіндерді ажырату, салыстыру.
Сары түс неге ұқсайды?
Қара түс неге ұқсайды?
Көк түс неге ұқсайды?
Ақ түс неге ұқсайды?
Тәрбиеші: О. С. Отарова
Таң, күн, кеш, түн жүктеу
Шар жүктеу
Заттардың кеңістікте әр түрлі орналасуына байланысты санау. жүктеу
Алға-артқа, солға-оңға жүктеу
4 саны және 4- ке дейін заттар тобын салыстыруды үйрету. жүктеу
Текше жүктеу
Сандық және реттік санау жүктеу
Ұзындықты шартты өлшеуіш бойынша өлшеу жүктеу
5 саны және цифры жүктеу
Тақырыбы: Таң, күн, кеш, түн
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: ҚМҰҚ
Мақсаты: Тәулік бөліктеріне түсінік беру. 2 - 3 сандарын салыстыру, теңдік – теңсіздік таныс заттарды пішіні бойынша салыстыруды үйрету. (үлкен, азырақ, аз) Геометриялық пішіндер туралы (текше, шар, үшбұрыш) білімдерін бекіту.
Дәлелдеу - ояту
Ұйымдастыру бөлімі
Шаттық шеңбері жасалды
Өткен сабақта
Өзіне қатысты кеңістікте жаттығу.
Қазір қыстың нешінші айы?
Бөлме іші қандай?
Терезе қай жақта тұр?
Есік қайда орналасқан?
Орындықтың қалыңдығы қандай?
Үстел жұқа ма, қалың ба?
Заттардың пішіндерін салыстыру.
Ойыншық түрлерін салыстыру.
1, 3, 2 сандарын орындарын ажырату, салыстыру.
Ұйымдастыру - іздену Сергіту сәті
Балалар сендер ертеңгісің неше де тұрасыңдар?
Қанша да мектепке келесіңдер?
Нешеде мамаларын алып кетеді?
Түсте күн қай уақытты білдіреді?
/3 / қандай сан?
Бұл кезде кеш болады
Қыста кешкілік уақыт ерте болады
Кештен кейін күн жарық бола ма?
Қараңғы болады, бұл кезді не деп айтамыз
білесіңдер ме?
Балалар күн шығады, түс болады, одан кейін кеш болады, осылай күн мен түн ауысып тұрады. Бірақ уақыт ауысып қайта келгенмен, күн ай, жыл өзгеріп отырады. Сонымен бірге сендердің бойларында, ойларында өзгеріп отырады.
Көктем келе күн қайта ұзара бастайды.
Жұмбақ шешу.
Төбесінде қаланың
Аяғы жоқ –
Жүреді,
Езуі жоқ –
Күледі. (Күн)
Шымылдық ішінде қап - қара
Ұйықтап жат, дала, жат, қала. (Түн)
Рефлекстік түзету
Пішіндерді ажырату, салыстыру.
Сары түс неге ұқсайды?
Қара түс неге ұқсайды?
Көк түс неге ұқсайды?
Ақ түс неге ұқсайды?
Тәрбиеші: О. С. Отарова
Таң, күн, кеш, түн жүктеу
Шар жүктеу
Заттардың кеңістікте әр түрлі орналасуына байланысты санау. жүктеу
Алға-артқа, солға-оңға жүктеу
4 саны және 4- ке дейін заттар тобын салыстыруды үйрету. жүктеу
Текше жүктеу
Сандық және реттік санау жүктеу
Ұзындықты шартты өлшеуіш бойынша өлшеу жүктеу
5 саны және цифры жүктеу
Тәулік бөліктері 2-3 сандарын салыстыру теңдік теңсіздік мектепалды даярлық сыныбына арналған сабақ жоспары
Жаңалықтар
5 цифры туралы өткенді бекіту, 4 - 5 сандарын салыстыру. Заттың пішінін геометриялық фигуралармен сәйкестендіру
Балаларды заттарды саны бойынша салыстыруға (қанша, сонша, бірдей), санауға жаттықтыру, пішіндерді бір - бірінен ажыратуға үйрету. Заттарды кеңістікте орналасыуына қарай анықтап салыстыруға үйрету.
Кеңістікте бағдарлау
Заттардың орналасқан орнын ішінде, үстінде, астында, алдында, артында, жоғарыда, төменде, оң жақта, сол жақта т. б. Ұғымдар арқылы айта білуге үйрету. Танымдық қабілетін жетілдіру.
Геометриялық пішіндер: дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш
Геометриялық пішіндерді ажырата білуге, оларға ұқсас заттарды таба білуге, пішіні ұқсас заттарды білуге, пішіндерден бейне құрастыра білуге, түстерін айта білуге үйрету.
2 және 3, және 3 сандарын салыстыру
Екі топтағы заттардың тең және тең еместігін анықтауға үйрету. Үшке дейін санау машығын жетілдіру. Затарды шамасына қарай салыстыру дағдысын дамыту. Геометриялық фигуралардың аттарын атай отырып, топтастыруды жалғастыру. Ұсақ қол маторикаларын
Салыстыру
Балаларға сандарды салыстыруға үйрету, таңбаларымен таныстыру және шартты өлшем бойынша заттардың биіктігі мен ұзындығын, түсін, пішіні бойынша салыстыру дағдыларын қалыптастыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.