2 және 3, және 3 сандарын салыстыру
Ұйымдастырылған оқу іс - әректінің технологиялық картасы
ІІ кіші топ
Білім беру саласы: Таным
Бөлімдері: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Сабақтың тақырыбы: 2 және 3, және 3 сандарын салыстыру
Мақсаты: Екі топтағы заттардың тең және тең еместігін анықтауға үйрету. Үшке дейін санау машығын жетілдіру. Затарды шамасына қарай салыстыру дағдысын дамыту. Геометриялық фигуралардың аттарын атай отырып, топтастыруды жалғастыру. Ұсақ қол маторикаларын дамыту. Сипап сезу қабілеттерін аттыру. Монтесори элеметтері қолдана отырып, баланы жан – жақты тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: 1, 2, 3 сандарының карточкасы, 1, 2, 3 сандарына байланысты суреттер, фигуралардың суреттері.
Қажетті құрал - жабдықтар: монтессори материалдары.
Сөздік жұмысы: бір – один – one, екі – два – two, үш – три – three.
Билингвальді компонент:
Мотивациялық - қозғаушылық
Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгін бізге қонақтар келді. Қане, бәріміз шатық шеңберге тұрып, қонақтармен, бір – бірімізбен амандасып алайық.
Шаттық шеңбер
«Ізгі сөздер»
Бақшамызға барғанда,
Жолыққан бар жандарға,
Ертемен, ақ пейілмен,
«Қайырлы таң!» - деймін мен.
Күндіз де елді елеймін:
«Қайырлы күн!» - тілеймін.
Үйге кешке келемін,
Не дерімді білемін:
«Кеш жарық!» - деп кіремін.
- Балалар, біз сендермен нешеге дейін санап үйрендік?
- Қане, бәріміз бірге санайықшы.
Бірнеше балаларға жеке – жеке және барлығына қазақ тілінде, орыс тілінде және ағылшын тілінде санату.
Ұйымдастыру - Іздестіру
3 санын көрсету.
- Мынау үш саны. Ол екіден кейін тұрады. Үш екіден және бірден көп. Қане, бәріміз бірге санайықшы.
- Бір, екі, үш.
Топтап, және жеке – жеке санату.
Билингвальды компонент: бір - один - one, екі - два - two, үш – три – three.
- Бұл не?
- Неше мысық көріп тұрсыңдар?
- Ал мына суретте не көріп тұрсыңдар?
- Неше қоян бар екенін санайықшы.
- Неше қоян?
- Ал мына суретте не көріп тұрсыңдар?
- Неше арыстан бар екенін бірге санайықшы.
- Ал енді айтыңдаршы бір мысық көп пе, екі қоян көп пе, алде үш арыстан көп пе?
2 және 3, және 3 сандарын салыстыру. жүктеу
ІІ кіші топ
Білім беру саласы: Таным
Бөлімдері: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Сабақтың тақырыбы: 2 және 3, және 3 сандарын салыстыру
Мақсаты: Екі топтағы заттардың тең және тең еместігін анықтауға үйрету. Үшке дейін санау машығын жетілдіру. Затарды шамасына қарай салыстыру дағдысын дамыту. Геометриялық фигуралардың аттарын атай отырып, топтастыруды жалғастыру. Ұсақ қол маторикаларын дамыту. Сипап сезу қабілеттерін аттыру. Монтесори элеметтері қолдана отырып, баланы жан – жақты тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: 1, 2, 3 сандарының карточкасы, 1, 2, 3 сандарына байланысты суреттер, фигуралардың суреттері.
Қажетті құрал - жабдықтар: монтессори материалдары.
Сөздік жұмысы: бір – один – one, екі – два – two, үш – три – three.
Билингвальді компонент:
Мотивациялық - қозғаушылық
Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгін бізге қонақтар келді. Қане, бәріміз шатық шеңберге тұрып, қонақтармен, бір – бірімізбен амандасып алайық.
Шаттық шеңбер
«Ізгі сөздер»
Бақшамызға барғанда,
Жолыққан бар жандарға,
Ертемен, ақ пейілмен,
«Қайырлы таң!» - деймін мен.
Күндіз де елді елеймін:
«Қайырлы күн!» - тілеймін.
Үйге кешке келемін,
Не дерімді білемін:
«Кеш жарық!» - деп кіремін.
- Балалар, біз сендермен нешеге дейін санап үйрендік?
- Қане, бәріміз бірге санайықшы.
Бірнеше балаларға жеке – жеке және барлығына қазақ тілінде, орыс тілінде және ағылшын тілінде санату.
Ұйымдастыру - Іздестіру
3 санын көрсету.
- Мынау үш саны. Ол екіден кейін тұрады. Үш екіден және бірден көп. Қане, бәріміз бірге санайықшы.
- Бір, екі, үш.
Топтап, және жеке – жеке санату.
Билингвальды компонент: бір - один - one, екі - два - two, үш – три – three.
- Бұл не?
- Неше мысық көріп тұрсыңдар?
- Ал мына суретте не көріп тұрсыңдар?
- Неше қоян бар екенін санайықшы.
- Неше қоян?
- Ал мына суретте не көріп тұрсыңдар?
- Неше арыстан бар екенін бірге санайықшы.
- Ал енді айтыңдаршы бір мысық көп пе, екі қоян көп пе, алде үш арыстан көп пе?
2 және 3, және 3 сандарын салыстыру. жүктеу
Жаңалықтар
Азық - түлік
Азық – түлік аттарын қазақша атай алуға, естеріне сақтауға жаттықтыру; қандай?. Сұрағына жауап беру дағдысын жетілдіру. Тағамды қадірлеуге тәрбиелеу.
Заттар тобын салыстыру
Балаларды заттарды салыстыруға үйрету. «Қаншалықты артық немесе кем?» деген сұраққа жауап бере алу.
Салыстыру
Балаларға сандарды салыстыруға үйрету, таңбаларымен таныстыру және шартты өлшем бойынша заттардың биіктігі мен ұзындығын, түсін, пішіні бойынша салыстыру дағдыларын қалыптастыру.
2 цифры және санымен танысу. Қысқа, ұзын. Сопақша (өзге фигуралардың арасынан табу)
2 саны және цифрымен таныстыру: 2 цифрын жазып үйрену, «кеше», «бүгін», «ертең», түсініктерін айыра білуге үйрету: «алыс», «жақын» түсініктерін айыра білуге үйрету.
Алжапқыш
Балалардың алжапқыш туралы түсініктерін жетілдіру. Алжапқышты ұлттық ою - өрнектермен әшекейлеуді үйрету. Іскерлік дағдыларды қалыптастыру, алжапқышты әдемілеп әшекейлеу арқылы эстетикалық талғамын дамыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.