Салыстыру
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеттерінің технологиялық картасы.
Білім беру салалары: Таным
Бөлімдер: Қарапайым математика
Тақырыбы: Салыстыру
Мақсаты: Балаларға сандарды салыстыруға үйрету. «>», «<» таңбаларымен таныстыру және шартты өлшем бойынша заттардың биіктігі мен ұзындығын, түсін, пішіні бойынша салыстыру дағдыларын қалыптастыру.
Көрнекіліктер: Барқат қағазы, жіп, картышка мен есеп, сурет.
Қостілділік компоненттері: салыстыру - сравнивать,
ұзын - длинный, қысқа - короткий,
геометриялық пішіндер – геометрическаяфигура
І кезең
Мотивациялық - шапшаң?
қозғаушылық Жылулық шеңбер.
Алақанды ашайық,
Күннің көзін салайық.
Осы мейірімді жүрек пен,
Бір - бірімізге қарайық.
Ал балалар қонақтар мен амандасып алайық.
- Сәлеметсіздер ме!
- Здраствуйте!
- Good morning!
Аниоң - хасина!
ІІ кезеңі
Ұйымдастырушылық - ізденушілік - Балалар біз санай білеміз бе?
1 - ден 10 - ға дейін санау.
Мына көкөністерді санай отырып салыстыру.
Текшелерді салыстыру.
Есік қағылып хат тасушы келеді.
- Сәлеметсіздер ме, балалар!
- Сәлеметсіздер ме, қонақтар!
- Балалар бізге кім келді?
- Мен сендерге үлкен тапсырма мен келдім.
1 - тапсырма:
Мына суреттерді көрсете отырып салыстыру.
2 - тапсырма.
Д/О: «Жолдарды табу»
Ойын шарты: Мына түрлі - түсті жолдармен қайда баратындарын көрсету.
«Арқалық қаласы әкімдігі білім бөлімінің
санаторлық және жалпы дамулық типті
«Золотой ключик» бөбекжай балабақшасы»
мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Тәрбиеші: Мауленова Ж. А.
Салыстыру. жүктеу
Білім беру салалары: Таным
Бөлімдер: Қарапайым математика
Тақырыбы: Салыстыру
Мақсаты: Балаларға сандарды салыстыруға үйрету. «>», «<» таңбаларымен таныстыру және шартты өлшем бойынша заттардың биіктігі мен ұзындығын, түсін, пішіні бойынша салыстыру дағдыларын қалыптастыру.
Көрнекіліктер: Барқат қағазы, жіп, картышка мен есеп, сурет.
Қостілділік компоненттері: салыстыру - сравнивать,
ұзын - длинный, қысқа - короткий,
геометриялық пішіндер – геометрическаяфигура
І кезең
Мотивациялық - шапшаң?
қозғаушылық Жылулық шеңбер.
Алақанды ашайық,
Күннің көзін салайық.
Осы мейірімді жүрек пен,
Бір - бірімізге қарайық.
Ал балалар қонақтар мен амандасып алайық.
- Сәлеметсіздер ме!
- Здраствуйте!
- Good morning!
Аниоң - хасина!
ІІ кезеңі
Ұйымдастырушылық - ізденушілік - Балалар біз санай білеміз бе?
1 - ден 10 - ға дейін санау.
Мына көкөністерді санай отырып салыстыру.
Текшелерді салыстыру.
Есік қағылып хат тасушы келеді.
- Сәлеметсіздер ме, балалар!
- Сәлеметсіздер ме, қонақтар!
- Балалар бізге кім келді?
- Мен сендерге үлкен тапсырма мен келдім.
1 - тапсырма:
Мына суреттерді көрсете отырып салыстыру.
2 - тапсырма.
Д/О: «Жолдарды табу»
Ойын шарты: Мына түрлі - түсті жолдармен қайда баратындарын көрсету.
«Арқалық қаласы әкімдігі білім бөлімінің
санаторлық және жалпы дамулық типті
«Золотой ключик» бөбекжай балабақшасы»
мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Тәрбиеші: Мауленова Ж. А.
Салыстыру. жүктеу
Жаңалықтар
9 санының құрамы
9 санының құрамы туралы түсінік қалыптастыру; теңдіктер құруға, сандарды салыстыруға үйрету. Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту.
Натурал сандарды салыстыру тақырыбына қайталау сабағы
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Сағыз селосы,№9 орта мектебінің математика мен информатика пәні мұғалімі Некесова Бағила Исламқызы
Үш таңбалы сандарды салыстыру
Үш таңбалы сандарды салыстыру. Нөлмен аяқталатын үш таңбалы сандарды қосу және азайтудың ауызша тәсілдерімен таныстыру; разрядтық қосылғыштарға жіктеу;
Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, Б. К. Мергенбаев атындағы №226 гимназияның математика пәнінің мұғалімі Қабақбаева Гүлдана Көмекбайқызы
Бөлме гүлдері «Кактус»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Білім беру салалары: Қатынас Бөлімдері: Қоршаған ортамен таныстыру Тақырыбы: Бөлме гүлдері «Кактус»
Балаларға «С» әрпін таныту
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Қ.Пірімов ауылы, Күлетов атындағы № 92 мектептің бастауыш сынып мұғалімі Избастова Алия Өмірзаққызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.