Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Лақтыру секіру және жүгірудің эстафеталық элементтері

19 қараша 2020, Бейсенбі
Категориясы: Дене шынықтыру

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 1 - бөлім. Атлетика арқылы дене қасиеттерін дамыту

Мектеп: 133 жоббм
Күні: Мұғалім аты - жөні: Смайыл Жанқожа
Сынып: 2Қатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыЛақтыру секіру және жүгірудің эстафеталық элементтері
Оқу мақсаты2. 3. 5. 1 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды
Сабақ мақсатыҚауіпсіздік ережелерді біледі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын біледі.
Жүгірудің әдіс тәсілдерін меңгере алады.
Бағалау критерийіДене жаттығуларын орындау барысында техника қауіпсіздік ережесін сақтайды.
Нәтижеге қол жеткізу үшін орындалатын әрекеттерді атайды.
Жүгіру машықтарына қатысты өз бойындағы жақсы және осал тұстарды сипаттайды.
Ойлау дағдыларының деңгейіБілу және түсіну. Қолдану 
Тілдік мақсаттарыПәнге қатысты сөздік пен терминдер: мәре, сөре, жүру, жүгіру, екпін алып жүгіру, жылдамдық, шапшаңдық, ептілік, төзімділік, эстафета таяқшасы, спринт. 
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: 
Талқылауға арналған сұрақтар: Мәрелік жылдамдық дегеніміз не? Спорттық жүріс пен жүгірудің айырмашылығын білесіз бе? Жүгірудің адам ағңзасына тигізетін пайдасын білесіз бе?
Құндылықтарды дарытуОқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, сабақ кезінде бір - біріне деген әділдік, жауапкершілігін арттыру.
Пән аралық байланыстарБиология, физика пәндерімен байланыстыру.
АКТ пайдалану дағдысыЖүгірудің әдіс - тәсілдерін көрсету.
Алдыңғы меңгерілген білімКіші допты нысанаға лақтыру. 
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс - әрекеттеріРесурстар
Сабақтың басыОқушыларды қатарға тұрғызу, сәлемдесу, кезекшіден рапорт қабылдау. Сабақтың тақырыбынмен мақсаттарын айту. Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Саптағы, жүру, жүгіру жаттығуларын орындап, тыныс алуды ретке келтіріп, сыныпты топқа бөліп жалпы дамыту жаттығуларын орындау.Әр жаттығу үшін таза, бос кеңістік.
  Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.
Сабақтың ортасы Тапсырма:
4х60 метрлік эстафета жүгірісін орындаңыз.
Оқушыларды төрт - төрттен, төрт командаға бөліп, команданы эстафеталық таяқшамен 60 м арақашықтыққа жарыстыра жүгірту. Назар аударылатыны: спортшылардың қауіпсіздік ережені сақтауы, әр қайсысы өз жолымен жүгіруі, таяқшаны түсіріп алмауы, бір - біріне кедергі жасамауы, жылдам жүгіруі.
Дескриптор:
- қауіпсіздік ережесін жұмыс барысында сақтайды;
- мақсатқа жетуде командалық жұмыста көшбасшылық танытады;
- тапсырманы мұқият әрі дұрыс орындайды.
Мен оқушылырдың оқуға белсенділігін арттыру үшін «Кеңес - сабағын» қолданамын. Бұл сабақта негізінен мұғалім оқушылардың өзін - өзі дайындау бойынша, белгілі бір жаттығуларды орындау туралы сұрақтарына жауап береді, оқушымен бірлесіп жалпы және арнайы бағыттағы жаттығулар таңдалып жүргізіледі.
Әр жаттығу үшін таза, бос кеңістік.
  Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.

Сабақтың соңыТыныс алу жаттығуларын орындап, сабақты қорытындылау, «Бағдаршам» әдісімен бағалау. Үйге тапсырма беру.

Саралап оқыту - көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?
Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайша жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау
  • Сабақта уақытты ұтымды пайдалана отырып деңгейлік тапсырмалар кешенін құрамын.
  • Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіріп, әлсіздеу оқушыларға жеңілдетілген тапсырмалармен жүктеймін.
  • кері байланыс ұсыну арқылы,
  • мақсатты түрде оқуға уәждеу,
  • мақтау - мадақтау, байқау, тыңдау, сұрақ қою,
  • оқушылардың өзін - өзі бағалау дағдыларын қалыптастырамын.
  • Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіру.
1. Күнделікті жаттығуларды үнемі дұрыс жасап отыру қажет.
2. Денсаулықты күту үшін, әрқашанда таза жүру қажет.


2 350
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Эстафета элементтері бар жеңіл атлетика
Эстафета элементтері бар жеңіл атлетика
Оқу мақсаты: 3. 1. 1. 1 дене жаттығуларын орындау кезіндегі негізгі қозғалыс әрекеттерін дамыту. Сабақ мақсаты: Сабақ кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Жаттығудың жүгіру, серпілу, ұшу, қону техникасының фазаларын орындайды.
Лақтыру, секіру және жүгірудің түрлері
Лақтыру, секіру және жүгірудің түрлері
Оқу мақсаты: 3. 1. 1. 1 дене жаттығуларын орындау кезіндегі негізгі қозғалыс әрекеттерін дамыту. Сабақ мақсаты: Жаттығуларды орындау барысында қауіпсіздік техникаларын сақтайды. Қысқа қашықтыққа жүгірудің әдіс тәсілдерін менгере алады.
Жүгіру, секіру  және лақтыру әрекеттерінен құрылған қозғалмалы ойындар, дала жарысы
Жүгіру, секіру және лақтыру әрекеттерінен құрылған қозғалмалы ойындар, дала жарысы
Оқу мақсаты: қимыл - қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау Сабақ мақсаты: Сабақ кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Жаттығудың жүгіру, серпілу, ұшу, қону техникасының фазаларын орындайды.
Шағын допты алысқа лақтыру
Шағын допты алысқа лақтыру
Оқу мақсаты: Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру Сабақ мақсаты: Жаттығуларды орындау барысында қауіпсіздік техникаларын сақтайды. Қысқа қашықтыққа жүгірудің әдіс тәсілдерін меңгере алады.
Дене жаттығуларын орындау арқылы қыздырыну және қалпына келтіру техникасы
Дене жаттығуларын орындау арқылы қыздырыну және қалпына келтіру техникасы
Оқу мақсаты: 3. 3. 3. 1 қозғалыс әрекеттерін орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістердің себептері жайлы пікірлесу Сабақ мақсаты Қауіпсіздік ережелерді біледі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын біледі. Жүгірудің әдіс тәсілдерін меңгере алады.
Дене шынықтыру пәнінен сабақ топтамасы
Дене шынықтыру пәнінен сабақ топтамасы
Ақтөбе облысы, Байғанин ауданы, Жаңатаң орта мектебінің дене шынықтыру пәні мұғалімі Ермек Кемешов
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×