Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Түркия мемлекетінің құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы

12 қараша 2014, Сәрсенбі
Категориясы: География
Сынып: 11
Тақырыбы: §30. Түркия мемлекетінің құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы.
Мақсаты: Оқушылар мемлекеттің негізгі қалыптасу кезеңдерін анықтап, экономикалық - географиялық жағдайы, табиғаты және табиғат ресурстары, халқы жайлы мәліметтермен танысып, оларға сипаттама беруді үйренеді.
Күтілетін нәтиже: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс - тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту. Критерийлер бойынша топтық және өзін - өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия.
Ойлау құралдары: Саяси және физикалық карта, 11 - сынып атласы, интерактивті тақта, АКТИВОТ құрылғысы, флипчарт, маркер, бағалау парақшасы, слайд, видеоролик.
Қажетті әдіс – тәсілдер: Ассоциация әдісі, «Идеяларды тоғыстыру» (Не? Қайда? Қашан?) оқыта үйрету ойыны, «Фишпул» әдісі, «Интервью» әдісі, картамен жұмыс, «Автор орындығы»

Сұрақтар мен тапсырамалар(түрткі)
Оқушыларды Түркияның шекаралас елдері (Әзірбайжан, Иран, Болгария, Грекия), пайдалы қазбасы (темір, хром, мыс), халқы (күрдтер, черкестер, лазылар) бойынша 3 топқа бөлу.
Топ лидерін анықтайды, топ ережесімен танысады.
1. Үй тапсырмасын АКТИВОТ арқылы
15 - сұрақ тест түрінде тексеру.

2. Ассоциация құру арқылы оқушылар қосымша мәліметтерді еске түсіреді.
Түркия туралы видеоролик көрсету.
«Идеяларды тоғыстыру»
(Не? Қайда? Қашан?) оқыта үйрету ойыны:
1 - топ (Анкара): Түркияның құрамы және геосаяси жағдайы
2 - топ (Арарат ): Табиғаты және табиғат ресурстары
3 - топ (Стамбул): Халқы: ұлттық құрамы, табиғи өсім, урбандалу дәрежесі.ээ

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
9 122
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Еуропаның халқы
Еуропаның халқы
Еуропаның халқы, тілдік, діни, ұлттық, жастық, жыныстық құрамдары, еңбек ресурсы жөнінде түсіндіру. Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Ұлыбритания
Ұлыбритания
Ұлыбританияның экономикалық - географиялық сипаты, табиғат жағдайлары мен ресурстары, халқы туралы білім беру. Ұлыбританияның ЭГЖ - ң басты ерекшеліктері, геосаяси жағдайының қолайлығы, табиғат ресурстарының түрлері, табиғи ортаны қорғау шаралары
Жапония шаруашылығы. Сыртқы байланыстары
Жапония шаруашылығы. Сыртқы байланыстары
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы, Аудандық білім бөлімінің әдіскері Елғондина Гүлжанат Базарбайқызы
Үндістан. Мемлекеттік құрылымы мен құрамы. Табиғат  жағдайлары мен ресурстары
Үндістан. Мемлекеттік құрылымы мен құрамы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары
Байқоңыр қаласы, № 8 Ю. А. Гагарин атындағы мектептің География пәні мұғалімі Измамбетова Айбарша Итеменовна
Еуропаның халқы, еңбек ресурстары
Еуропаның халқы, еңбек ресурстары
ШҚО,Күршім ауданы, Теректі ауылы, №1 Теректі орта мектебінің география пәні мұғалімі Құмаш Табысбек Пәні: география Сыныбы: 11 Тақырыбы: Еуропаның халқы, еңбек ресурстары.
Италия
Италия
Қызылорда қаласы, №215 орта мектебінің география пәні мұғалімі, магистрант Нұрымбаева Ақмарал Сейлбекқызы Сынып: 11 Сабақ тақырыбы: §10. Италия. Экономикалық – географиялық жағдайы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы. Сыртқы байланыстары.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×