Еуропаның халқы
География 11 класс
Тақырыбы: Еуропаның халқы
Мақсаты: Оқушыларға Еуропаның халқы, тілдік, діни, ұлттық, жастық, жыныстық құрамдары, еңбек ресурсы жөнінде түсіндіру. Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыланады. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін артады.
Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т. б.
Кіріспе
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту. Топтастыру(қима қағаздар) Солтүстік, орта, Оңтүстік, Шығыс
Тұсаукесер
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Сен - маған, мен - саған әдісі бойынша сұрақ - жауап арқылы бекіту.
1. Сұрақ - жауап.
1. Еуропаның экономикалық - географиялық жағдайы?
2. Еуропаның саяси картасы?
3. Еуропаның табиғат жағдайлары?
4. Еуропаның табиғат ресурстары?
5. Еуропаның экологиялық жағдайы?
Негізгі бөлім
Ой шақыру
Еуропада Халықтар қай кезден бастап қоныстанған?
Еуропадағы халық саны көп елдерді ата
Топтық жұмыс (постер қорғау)
1 топ Еуропаның халқы, орналасуы, тығыздығы
2топ ұлттық, тілдік құрамы
3 топ халықтың діни құрамы
Еуропа халқының ұлттық құрамы (кестемен жұмыс)
Картамен жұмыс
Кескін картаға Еуропаның халық тығыз қоныстанған ірі қалаларын, агломерациялары мен мегаполистерін түсіріңдер.
Қорытынды Семантикалық карта
Бағалау Тақырыпты ашу тереңдігі
Тақырып ашылмаған - 0 ұпай
Тақырып ашылған, бірақ негізделмеген - 1 ұпай
Тақырып ашылған, жалпы негізделген – 2 ұпай
Тақырып ашылған, нақты негізделген - 3 ұпай
Рефлексия
«Сабақтан алған әсерім» стратегиясы
Үйге тапсырма Қазіргі кезде әлем халқының дінаралық жағдайы тақырыбына эссе жазу.
Еуропаның халқы. жүктеу
Тақырыбы: Еуропаның халқы
Мақсаты: Оқушыларға Еуропаның халқы, тілдік, діни, ұлттық, жастық, жыныстық құрамдары, еңбек ресурсы жөнінде түсіндіру. Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыланады. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін артады.
Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т. б.
Кіріспе
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту. Топтастыру(қима қағаздар) Солтүстік, орта, Оңтүстік, Шығыс
Тұсаукесер
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Сен - маған, мен - саған әдісі бойынша сұрақ - жауап арқылы бекіту.
1. Сұрақ - жауап.
1. Еуропаның экономикалық - географиялық жағдайы?
2. Еуропаның саяси картасы?
3. Еуропаның табиғат жағдайлары?
4. Еуропаның табиғат ресурстары?
5. Еуропаның экологиялық жағдайы?
Негізгі бөлім
Ой шақыру
Еуропада Халықтар қай кезден бастап қоныстанған?
Еуропадағы халық саны көп елдерді ата
Топтық жұмыс (постер қорғау)
1 топ Еуропаның халқы, орналасуы, тығыздығы
2топ ұлттық, тілдік құрамы
3 топ халықтың діни құрамы
Еуропа халқының ұлттық құрамы (кестемен жұмыс)
Картамен жұмыс
Кескін картаға Еуропаның халық тығыз қоныстанған ірі қалаларын, агломерациялары мен мегаполистерін түсіріңдер.
Қорытынды Семантикалық карта
Бағалау Тақырыпты ашу тереңдігі
Тақырып ашылмаған - 0 ұпай
Тақырып ашылған, бірақ негізделмеген - 1 ұпай
Тақырып ашылған, жалпы негізделген – 2 ұпай
Тақырып ашылған, нақты негізделген - 3 ұпай
Рефлексия
«Сабақтан алған әсерім» стратегиясы
Үйге тапсырма Қазіргі кезде әлем халқының дінаралық жағдайы тақырыбына эссе жазу.
Еуропаның халқы. жүктеу
Жаңалықтар
Оңтүстік Еуропа елдері. Испания
Оңтүстік Еуропаның жетекші елдерінің бірі – Испания туралы білім беру.
Машина жасау кешені
Оқушыларға Қазақстанның машина жасау кешені, салалары, кен орындары жөнінде түсіндіру. Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Дамыған елдерге жалпы сипаттама
Астана қаласы, №52 мектеп - гимназиясының тарих - география пәні мұғалімі Бейсекеева Айгүл Толеуовна
Шығыс Еуропа елдері
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, №32 мектеп - гимназиясының география пәнінің мұғалімі Амантаева Гүлсім Омарқызы
Германияның экономикалық – географиялық жағдайы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, «Бейнеу гимназиясы» география пәні мұғалімі Іңірғалиева Нұргүл Нұрқызы
Еуропаның халқы, еңбек ресурстары
ШҚО,Күршім ауданы, Теректі ауылы, №1 Теректі орта мектебінің география пәні мұғалімі Құмаш Табысбек Пәні: география Сыныбы: 11 Тақырыбы: Еуропаның халқы, еңбек ресурстары.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.