Үндістан. Мемлекеттік құрылымы мен құрамы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары
Сабақтың тақырыбы: Үндістан. Мемлекеттік құрылымы мен құрамы. Табиғат
жағдайлары мен ресурстары.
Сабақтың мақсаты:
a) Білімділігі: оқушыларға Үндістан мемлекетінің құрылымы мен құрамы, экономикалық - географиялық жағдайына тоқталу, шекараларына сипаттама беріп, мемлекеттің қалыптасу тарихы мен геосаяси жағдайын, табиғатын, табиғат ресурстарын баяндау, мәлімет беру.
b) Дамытушылық: Бұрынғы алған білімдерін дамыту, ойлау, өз бетінше жұмыс істеу қабілетін дамыту.
c) Тәрбиелік: Өз Отанын сүюге, қоршаған ортаны қорғауға, экологиялық тәрбие беру.
Сабақ типі: Аралас сабақ.
Сабақ түрі: Дәстүрлі сабақ.
Сабақ әдісі: Түсіндірмелі – көрнекілік әдіс, репродуктивтік әдіс, іздену әдісі, баяндау, ой қозғау стратегиясы, практикалық әдіс.
Сабақ көрнекілігі: Дүниежүзілік саяси картасы, дүниежүзілік физикалық картасы, атлас, кескін карта, слайдтар, кестелер, ассосация (интерактивті тақта).
Пән аралық байланыс: Тарих, биология.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру.
II. Үй тапсырмасын сұрау. § 27. Ішкі айырмашылықтары және экономикалық аудандары.
III. Үй тапсырмасын қорыту.
Іздену жұмысы, хабарлама қорғау.
IV. Жаңа сабақтарды түсіндіру. Ой қозғау стратегиясы, ассосация. § 28. Үндістан. Мемлекеттік құрылымы мен құрамы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары.
V. Жаңа сабақты бекіту. Салыстыру кестесімен жұмыс.
VI. Жаңа сабақты қорытындылау.
VII. Үйге тапсырма беру.
§ 28 оқып келу, картаға түсіру, хабарлама жазу.
VIII. Оқушылардың білімін бағалау.
жағдайлары мен ресурстары.
Сабақтың мақсаты:
a) Білімділігі: оқушыларға Үндістан мемлекетінің құрылымы мен құрамы, экономикалық - географиялық жағдайына тоқталу, шекараларына сипаттама беріп, мемлекеттің қалыптасу тарихы мен геосаяси жағдайын, табиғатын, табиғат ресурстарын баяндау, мәлімет беру.
b) Дамытушылық: Бұрынғы алған білімдерін дамыту, ойлау, өз бетінше жұмыс істеу қабілетін дамыту.
c) Тәрбиелік: Өз Отанын сүюге, қоршаған ортаны қорғауға, экологиялық тәрбие беру.
Сабақ типі: Аралас сабақ.
Сабақ түрі: Дәстүрлі сабақ.
Сабақ әдісі: Түсіндірмелі – көрнекілік әдіс, репродуктивтік әдіс, іздену әдісі, баяндау, ой қозғау стратегиясы, практикалық әдіс.
Сабақ көрнекілігі: Дүниежүзілік саяси картасы, дүниежүзілік физикалық картасы, атлас, кескін карта, слайдтар, кестелер, ассосация (интерактивті тақта).
Пән аралық байланыс: Тарих, биология.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру.
II. Үй тапсырмасын сұрау. § 27. Ішкі айырмашылықтары және экономикалық аудандары.
III. Үй тапсырмасын қорыту.
Іздену жұмысы, хабарлама қорғау.
IV. Жаңа сабақтарды түсіндіру. Ой қозғау стратегиясы, ассосация. § 28. Үндістан. Мемлекеттік құрылымы мен құрамы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары.
V. Жаңа сабақты бекіту. Салыстыру кестесімен жұмыс.
VI. Жаңа сабақты қорытындылау.
VII. Үйге тапсырма беру.
§ 28 оқып келу, картаға түсіру, хабарлама жазу.
VIII. Оқушылардың білімін бағалау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Ұлыбритания
Ұлыбританияның экономикалық - географиялық сипаты, табиғат жағдайлары мен ресурстары, халқы туралы білім беру. Ұлыбританияның ЭГЖ - ң басты ерекшеліктері, геосаяси жағдайының қолайлығы, табиғат ресурстарының түрлері, табиғи ортаны қорғау шаралары
Жапония шаруашылығы. Сыртқы байланыстары
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы, Аудандық білім бөлімінің әдіскері Елғондина Гүлжанат Базарбайқызы
Түркия мемлекетінің құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы Бейнеу селосы, «Бейнеу гимназиясы» мемлекеттік мекемесінің география пәні мұғалімі Иниргалиева Нургул Нуровна
Жапония мемлекетінің құрылымы. Табиғат жағдайлары және ресурстары. Халқы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті №170 орта мектептің география пәні мұғалімі Әбдіжаппарова Жадыра Орынбайқызы
Америка Құрама Штаттары
Бейнеу гимназиясының география пәнінің мұғалімі Иниргалиева Нургул Нуровна
Еуропаның халқы, еңбек ресурстары
ШҚО,Күршім ауданы, Теректі ауылы, №1 Теректі орта мектебінің география пәні мұғалімі Құмаш Табысбек Пәні: география Сыныбы: 11 Тақырыбы: Еуропаның халқы, еңбек ресурстары.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.