Жапония шаруашылығы. Сыртқы байланыстары
Сабақ тақырыбы: Жапония шаруашылығы. Сыртқы байланыстары.
Мақсаты: 1. Оқушыларға Жапонияның шаруашылығын, сыртқы байланыстарын түсіндіру.
2. Экологиялық білім беру.
3. Ой өрісін дамыту.
Сабақ типі: Аралас
Сабақ түрі: дәстүрлі емес
Әдіс тәсілдері сұрақ жауап
Пән аралық байланыс: тарих
Көрнекілігі: интерактивті тақта, дүние жүзі саяси картасы.
Сабақ барысы: Ұйымдастыру.
Үй тапсырмасын сұрау: §23. Жапонияның мемлекеттік құрылысы. Табиғат жағдайлары және ресурстары. Халқы.
Сұраққа жауап
1. Жерінің ауданы қанша?
2. Халқы қанша?
3. Астанасы
4. Мемлекеттік құрылымы
5. Мемлекет басшысы
6. Үкімет басшысы
7. Заң шығарушы орган
8. Мемлекеттік тілі
9. Ұлттық валютасы
Топпен жұмыс
I - топ.
1. Неліктен Жапонияны Күншығыс елі деп атайды?
2. Мемлекеттің қалыптасу тарихы қандай?
ІІ - топ.
1. Жапония қандай аралдарда орналасқан?
2. Мемлекеттің құрылымы қандай?
ІІІ - топ
1. Халқы қалай таралған?
2. Табиғат жағдайлары қандай?
ІV - топ.
1. Экономикалық белсенді халықтың үлесі қандай?
2. Табиғат ресурстары қалай таралған?
Географиялық тест.
1. Жапонияның ежелгі астанасы
А. Эдо.
В. Токио.
С. Фукусима
Д. Осака
2. Жапониядағы ұлттық дін.
А. Буддизм
В. Синтоизм
С. Конфуций
Д. Ламоизм
3. Жапонияның ең биік нүктесі.
А. Ямогота
В. Фудзияма
С. Аро
Д. Танэгасима
4. Жапонияның атақты кинорежиссері.
А. Такиша Китано
В. Мао Цзедун
С. Юн Хи
Д. Токугова Изясу
5. Ел аумағын қанша климаттық белдеу қиып өтеді?
А. 3
В. 5
С. 4
Д. 6
6. Жапонияның ірі қаласы
А. Кавасаки
В. Токайдо
С. Касима
Д. Таяма
7. Жапонияның ірі өнеркәсібі
А. Самсунг
В. Сони
С. Филипс
Д. Дэу
8. Жапонияның ұлттық спорт түрі.
А. У - шу
В. Самбо
С. Сумо
Д. Дзюдо
9. Жапония қандай ел?
А. Штат
В. Провинция
С. Унитарлы
Д. Федерация
10. Халқының саны жөнінен дүние жүзінде Жапония нешінші орында?
А. 10
В. 9
С. 20
Д. 15
Тесттің дұрыс жауаптары:
1. А.
2. В.
3. В.
4. А.
5. А.
6. В.
7. В.
8. С.
9. С.
10. А.
Мақсаты: 1. Оқушыларға Жапонияның шаруашылығын, сыртқы байланыстарын түсіндіру.
2. Экологиялық білім беру.
3. Ой өрісін дамыту.
Сабақ типі: Аралас
Сабақ түрі: дәстүрлі емес
Әдіс тәсілдері сұрақ жауап
Пән аралық байланыс: тарих
Көрнекілігі: интерактивті тақта, дүние жүзі саяси картасы.
Сабақ барысы: Ұйымдастыру.
Үй тапсырмасын сұрау: §23. Жапонияның мемлекеттік құрылысы. Табиғат жағдайлары және ресурстары. Халқы.
Сұраққа жауап
1. Жерінің ауданы қанша?
2. Халқы қанша?
3. Астанасы
4. Мемлекеттік құрылымы
5. Мемлекет басшысы
6. Үкімет басшысы
7. Заң шығарушы орган
8. Мемлекеттік тілі
9. Ұлттық валютасы
Топпен жұмыс
I - топ.
1. Неліктен Жапонияны Күншығыс елі деп атайды?
2. Мемлекеттің қалыптасу тарихы қандай?
ІІ - топ.
1. Жапония қандай аралдарда орналасқан?
2. Мемлекеттің құрылымы қандай?
ІІІ - топ
1. Халқы қалай таралған?
2. Табиғат жағдайлары қандай?
ІV - топ.
1. Экономикалық белсенді халықтың үлесі қандай?
2. Табиғат ресурстары қалай таралған?
Географиялық тест.
1. Жапонияның ежелгі астанасы
А. Эдо.
В. Токио.
С. Фукусима
Д. Осака
2. Жапониядағы ұлттық дін.
А. Буддизм
В. Синтоизм
С. Конфуций
Д. Ламоизм
3. Жапонияның ең биік нүктесі.
А. Ямогота
В. Фудзияма
С. Аро
Д. Танэгасима
4. Жапонияның атақты кинорежиссері.
А. Такиша Китано
В. Мао Цзедун
С. Юн Хи
Д. Токугова Изясу
5. Ел аумағын қанша климаттық белдеу қиып өтеді?
А. 3
В. 5
С. 4
Д. 6
6. Жапонияның ірі қаласы
А. Кавасаки
В. Токайдо
С. Касима
Д. Таяма
7. Жапонияның ірі өнеркәсібі
А. Самсунг
В. Сони
С. Филипс
Д. Дэу
8. Жапонияның ұлттық спорт түрі.
А. У - шу
В. Самбо
С. Сумо
Д. Дзюдо
9. Жапония қандай ел?
А. Штат
В. Провинция
С. Унитарлы
Д. Федерация
10. Халқының саны жөнінен дүние жүзінде Жапония нешінші орында?
А. 10
В. 9
С. 20
Д. 15
Тесттің дұрыс жауаптары:
1. А.
2. В.
3. В.
4. А.
5. А.
6. В.
7. В.
8. С.
9. С.
10. А.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Беларусь Республикасы
Беларусь Республикасының географиялық орны, табиғаты және табиғат ресурстары, халқы, шаруашылығы, сыртқы экономикалық байланыстары жөніндегі түсінік беріп, білім негізін қалыптастыру.
Жапония шаруашылығы
Жапония елінің шаруашылығы, шаруашылық түрлеріне тоқталу, экономикалық және әлеуметтік дамуының жоғары деңгейге жету себептерін түсіну, оның экологиялық жағдайлары мен мәселелері туралы білім алу
Түркия мемлекетінің құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы Бейнеу селосы, «Бейнеу гимназиясы» мемлекеттік мекемесінің география пәні мұғалімі Иниргалиева Нургул Нуровна
Жапония мемлекетінің құрылымы. Табиғат жағдайлары және ресурстары. Халқы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті №170 орта мектептің география пәні мұғалімі Әбдіжаппарова Жадыра Орынбайқызы
Үндістан. Мемлекеттік құрылымы мен құрамы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары
Байқоңыр қаласы, № 8 Ю. А. Гагарин атындағы мектептің География пәні мұғалімі Измамбетова Айбарша Итеменовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.