Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мұхиттар мен байланысты апаттар

28 қаңтар 2020, Сейсенбі
Категориясы: География
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:
Гидросфера
Мектеп: №177 мектеп
Күні: Мұғалімнің аты - жөні: Даурбаева Сая
Сынып: 7 а, бҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыМұхиттармен байланысты апаттар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7. 3. 3. 7 Мұхитар мен теңіздермен байланысты апаттарды топтастырып, сақтану шараларын ұсынады;
Сабақ мақсаттары
  • Апаттардың түрлерін анықтайды
  • Апаттарды топтастырады
  • Цунамидің қауіптілігін талдайды
  • Мұхитпен теңізден келетін апаттардың зардабын талқылайды
  • сақтану шараларын ұсынады;
Бағалау критерийлері 
  • Мұхиттар мен теңіздермен байланысты апаттарды анықтап, топтастырады
  • Цунамидің қауіптілігін талдай алады
  • Мұхитпен теңізден келетін апаттардың зардабын талқылай алады
  • Сақтану шараларын ұсына алады
Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология:
  • Цунами
  • Циклон
  • Айсберг
  • Сел
  • Толқын
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Менің ойымшы.......................... өзгереді
Менің ойынша................................. әсер етеді
Құндылықтарды дарыту Жаһандық азаматтық: Мұхит суына байланысты апаттар тақырыбында қозғалады.
Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.
Пәнаралық байланыстарФизика пәнімен судың үш түрлі жағдайында байланысыды
математика пәнімен есеп шығару барысында байланыс жасайды.
АКТ қолдану дағдылары АКТ - ны пайдалана отырып Жер шары тарихында орын алған ірі мұхит пен теңіздердегі табиғи апаттардың тізімін жасайды
Бастапқы білімАлдыңғы сабақтағы «Мұхит суының қозғалысы» тақырыбында алған білімдер.
Сабақ барысы 
кезеңдер Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет Ресурстар
Сабақтың басы
0 - 3 мин
  • Сәлемдесу, түгелдеу
  • Көңілді көңіл - күй жасау, оқушылар бір – біріне
  • Мен саған бүгін қуаныш сыйлаймын
  • Сен маған бүгін қуаныш сыйлайсың
  • Егер сен қиналсаң мен саған көмектесемін 
Презентация 
4 - 10
10 - 15
15 - 20
21 - 36
37 - 40
41 - 55
56 - 71
72 - 78
Өткен сабақты бекіту үшін тапсырма
Жеке жұмыс. Кестені толтырыңыз
Дүниежүзі мұхитНысанның атауыГеографиялықЕрекшелігі
бөліктері
орны

Бискай

бұғаз




Уэдделл



Дүниежүзіндегі ең терең нүкте (11023м)

Баренц


Мозамбик

жылы ағыс




Антарктиданы айнала ағады
Бағалау: Мұғалімнің тексеруі арқылы. Оқушы тапсырманы орындау барысында мұғалім бірден бағалап жүреді.
Бейне ролик көрсету. https://www. youtube. com/watch? v=WUbE3YWLPS0
Цунами тақырыбы бойынша бейне ролик. Осы бейне ролик арқылы анықтаманы шығару
Сынып топқа бөлінеді
1. Тынық
2. Атлант
3. Үнді
4. Солтүстік мұзды
Тапсырма - 1. Тапсырма топпен орындалады. Жұмысты жасауға 7 дайындалуға 15минут уақыт, ал қорғауға 1 минут уақыттан беріледі
  • АКТ - ны пайдалана отырып, Жер шары тарихында орын алған ірі мұхит пен теңіздердегі табиғи апаттардың тізімін жасаңыздар, оларды топтастырыңыздар.
http://namtaru. ru/sea - catastrof. html және мәтіндерді пайдаланамыз
Бағалау: Жұмысын қорғаған топты отырған оқушылардың кез келгені дескриптор арқылы бағалайды.
Бағалау критерийі р/с Дескрипторлар +/ – 
7. 3. 3. 7 Мұхитар мен теңіздермен байланысты апаттарды топтастырып, сақтану шараларын ұсынады;Ірі мұхит пен теңіздердегі табиғи апаттардың тізімін жасайды 
Мұхитар мен теңіздермен байланысты апаттарды топтастырады 
Әр топтан алған ақпаратты оқушылар дәптерлеріне жазып алады.
Тапсырма 2 (топтық жұмыс)
«Мұхиттар мен теңіздердегі апаттардың зардабы» тақырыбында постер дайындау. Ғаламтордан
https://youtu. be/PhYSqxY8pmUhttps://www. youtube. com/watch? v=WUbE3YWLPS0https://www. youtube. com/watch? v=6jq5Y7jQ74Q сілтемелер беріледі, осы арқылы оқушылар ақпараттар алады.
Бағалау: Жұмысын қорғаған топты қарама – қарсы топ дескриптор арқылы бағалайды.
Бағалау критерийі р/с Дескрипторлар +/ – 
7. 3. 3. 7 Мұхитар мен теңіздермен байланысты апаттарды топтастырып, сақтану шараларын ұсынады;
  • Цунамидің қауіптілігін талдайды

  • Мұхитпен теңізден келетін апаттардың зардабын талқылайды

Тапсырма 3 жұптық жұмыс
Мұхитар мен теңіздермен байланысты апаттардан, сақтану шараларына жадынама әзірлеңіздер
Бағалау критерийі р/с Дескрипторлар +/ – 
7. 3. 3. 7 Мұхитар мен теңіздермен байланысты апаттарды топтастырып, сақтану шараларын ұсынады;
  • Сақтану шараларын ұсына алады

Дайындалуға 7 минут, қорғауға әр топқа 2 минуттан беріледі
Қалыптастырушы бағалау жұмысын орындайды
презентация
https://www. twig - bilim. kz/film/tsunami - 5414/
https://www. youtube. com/watch? v=Yiu9eoi9qgY
https://www. youtube. com/watch? v=WUbE3YWLPS0
Флипчарт
Мәтін
Маркер
http://namtaru. ru/sea - catastrof. html

Сабақтың соңы
78 - 80
Сабақты бекіту: Өрмекші торы әдісі арқылы жүзеге асырылады. (бұл әдісті орындауға жіп қажет. Оқушы саусағына жіпті іліп сыныптасына сұрақ қойяды, сұраққа жауап берген оқуы жіпті саусағына ілу арқылы келесі оқушыға сұрақ қойяды. процес осылай жалғасын табады).
Үй жұмысы:
1. Әлемде тіркелген ірі су апаттарының 3 ауданын кескін картаға белгілеу


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсау
лық және қауіпсіз
дік техникасының сақталуы


  

Қабілеті жоғары оқушыларға. Қосымша тапсырмалар беруге болады.Бағалау критерийлері арқылы бағалау;
Өзін - өзі бағалау;
Өзара топтық бағалау 
Техника
лық қауіпсіз
дік ережеле
рін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдану
да сақ болу.

Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? 
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 










7 435
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Компьютердің конфигурациясы
Компьютердің конфигурациясы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 9. 1. 1. 1. мақсатына байланысты компьютердің конфигурациясын таңдау Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Дербес компьютердің түрлері мен негізгі құрылымдарын білу. Оқушылардың басым бөлігі: Дербес
Ақпараттың өлшем бірліктері
Ақпараттың өлшем бірліктері
Тілдік мақсаттар: Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады. Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз Ақпарат, бит, байт, ақпараттың өлшем бірліктері, килобайт, мегабайт, терабайт. Пәнге тән лексика мен терминология: Ақпарат,
Дүниежүзі  мұхит  суларының  қасиеттері
Дүниежүзі мұхит суларының қасиеттері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды
Әдеби шығарманың жанрын анықтау
Әдеби шығарманың жанрын анықтау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3. 2. 4. 1. Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерешеліктерін анықтау Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіме - нің
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу ережелерінің анықтамасын білу;
Вирусқа қарсы қауіпсіздік
Вирусқа қарсы қауіпсіздік
Компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×