Жапония мемлекетінің құрылымы. Табиғат жағдайлары және ресурстары. Халқы
Сабақтың тақырыбы: Жапония мемлекетінің құрылымы.
Табиғат жағдайлары және ресурстары. Халқы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Жапония мемлекетінің географиялық орнын, мемлекеттің құрылысын, халқы жөнінде түсініктерді игерту;
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, шығармашылығын дамыту. Өз бетінше жұмыс жүргізе білуге дағдыландыру;
Тәрбиелік: Оқушыларды ұлтжандылыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу;
Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту;
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, тірек сызба, сұрақ жауап, салыстырмалы кесте, тест
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Көрнекілігі: интерактивті тақта, компьютер, интернет желісі, Дүниежүзінің саяси картасы,
Пәнаралық байланыс: тарих, өнер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
ІІІ. Жаңа сабақ
IV. Қорытынды
V. Үйге тапсырма
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгелдеу, оқушылардың назарын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
1. Азия қандай дүние бөлігі, алып жатқан ауданы? 2 жарты шарда орналасқан дүние бөлігі, 144млн км
2. Азия неше тарихи географиялық аймаққа бөлінеді? Оңтүстік Батыс, Оңтүстік Азия, Оңтүстік шығыс Азия, Орталық және шығыс Азия
3. Жер бөлігінің қанша бөлігін таулы мен үстірттер алып жатыр? 75%
4. Азияның теңіз деңгейінен ең биік жері (Джомолунгма) 8848м
5. Азиядағы ең төмен жер (өлі теңіз 400м)
6. Азиядағы бір ұлтты елдерді ата (Жапония, Корея, ҚХДР, Арабия түбегі елдері)
7. Азиядағы дамушы елдер (Қытай, Үндістан)
8. Мұнай экспорттаушы елдер (Сауд Арабиясы, Катар, Кубейт, Бахрейн, Иран, Ирак)
9. Азиядағы мешеу елдер тобы (Ауғанстан, Бутан, Иемен, Камбоджа, Лаос, Непал)
10. Азиядағы халық қоныстануының неше типі бар? (қалалық, ауылдық және көшпенді қоныстану)
ІІІ. Жаңа сабақ
Жапония – Тынық мұхитының батыс бөлігінде орналасқан, ірі аралдық мемлекет.
1. Жапон мемлекетінің картасы
2. Туы
3. Герб
4. Ән ұраны тақтада көрсетіледі.
I. Географиялық орны
Жапонияны әдетте Күншығыс елі деп атайды. Елдің негізгі бөлігін Жапон топ аралдары құрайды.
Жапон аралдары
Хансю --- 231мын км
Хоккайдо ---- 79мын км
Кюсю --- 42мың км
Сикоку --- 19мың км
Ел аумағы Азия жағалауларынан Шығыс Қытай, Жапон, Охат теңіздері арқылы бөлінген. Шығысы мен Оңтүстік шығысын Тынық мұхит сулары шайып жатыр. Жағалау сызығының ұзындығы 29751км
ІІ. Мемлекеттің қалыптасу тарихы мен құрылымы
Мемлекеттің құрылымы
Мемлекет басшысы Үкімет Ұлттық Заң шығару
император басшысы валютасы органы
ІІІ. Табиғат жағдайы
Жер бедері. Климаты
Жер бедері негізінен таулы сипатта. Жапонияның ең биік нүктесі – Фудзияма тауы (3776м). Тау шыңдарының көп бөлігі жанартау. Жапонияда жылына 1, 5 мыңдай жер сілкінулер болып тұрады. Синтоизм дінін ұстанушыларға Фудзи – қасиетті тау. Жыл сайын мыңдаған адамдар шың басындағы ғибадатханаға ғибадат ету үшін ұзақ сапар шегеді. Суретін үйге іліп қояды.
Жапония қалалары
Токио, Осака, Нагая, Иокогама
Тілі – жапон тілі
Халқы – жапондар 99% бір ұлтты ел
IV. Оқушы ізденісі
Жапон халқының тұрмысы мен салт дәстүрлері
1. Ұлттық киімі (кимоно)
2. Ұлттық тағамы (күріш)
3. Ұлттық өнері (икебано, бонсай)
4. Шәй әзірлеу рәсімі (Урасэнкэ мектебі)
5. Сакураның гүлденуі
Кім жылдам
Жапония
Көрсеткіштер
Жер аумағы
Аумағының созылып жатуы
Астанасы
Халық саны
Ресми тілі
Діні
Ақша бірлігі
V. Тест жұмысы
VІ. Бағалау
VІІ. Үйге тапсырма: Жапония мемлекеті
Табиғат жағдайлары және ресурстары. Халқы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Жапония мемлекетінің географиялық орнын, мемлекеттің құрылысын, халқы жөнінде түсініктерді игерту;
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, шығармашылығын дамыту. Өз бетінше жұмыс жүргізе білуге дағдыландыру;
Тәрбиелік: Оқушыларды ұлтжандылыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу;
Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту;
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, тірек сызба, сұрақ жауап, салыстырмалы кесте, тест
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Көрнекілігі: интерактивті тақта, компьютер, интернет желісі, Дүниежүзінің саяси картасы,
Пәнаралық байланыс: тарих, өнер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
ІІІ. Жаңа сабақ
IV. Қорытынды
V. Үйге тапсырма
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгелдеу, оқушылардың назарын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
1. Азия қандай дүние бөлігі, алып жатқан ауданы? 2 жарты шарда орналасқан дүние бөлігі, 144млн км
2. Азия неше тарихи географиялық аймаққа бөлінеді? Оңтүстік Батыс, Оңтүстік Азия, Оңтүстік шығыс Азия, Орталық және шығыс Азия
3. Жер бөлігінің қанша бөлігін таулы мен үстірттер алып жатыр? 75%
4. Азияның теңіз деңгейінен ең биік жері (Джомолунгма) 8848м
5. Азиядағы ең төмен жер (өлі теңіз 400м)
6. Азиядағы бір ұлтты елдерді ата (Жапония, Корея, ҚХДР, Арабия түбегі елдері)
7. Азиядағы дамушы елдер (Қытай, Үндістан)
8. Мұнай экспорттаушы елдер (Сауд Арабиясы, Катар, Кубейт, Бахрейн, Иран, Ирак)
9. Азиядағы мешеу елдер тобы (Ауғанстан, Бутан, Иемен, Камбоджа, Лаос, Непал)
10. Азиядағы халық қоныстануының неше типі бар? (қалалық, ауылдық және көшпенді қоныстану)
ІІІ. Жаңа сабақ
Жапония – Тынық мұхитының батыс бөлігінде орналасқан, ірі аралдық мемлекет.
1. Жапон мемлекетінің картасы
2. Туы
3. Герб
4. Ән ұраны тақтада көрсетіледі.
I. Географиялық орны
Жапонияны әдетте Күншығыс елі деп атайды. Елдің негізгі бөлігін Жапон топ аралдары құрайды.
Жапон аралдары
Хансю --- 231мын км
Хоккайдо ---- 79мын км
Кюсю --- 42мың км
Сикоку --- 19мың км
Ел аумағы Азия жағалауларынан Шығыс Қытай, Жапон, Охат теңіздері арқылы бөлінген. Шығысы мен Оңтүстік шығысын Тынық мұхит сулары шайып жатыр. Жағалау сызығының ұзындығы 29751км
ІІ. Мемлекеттің қалыптасу тарихы мен құрылымы
Мемлекеттің құрылымы
Мемлекет басшысы Үкімет Ұлттық Заң шығару
император басшысы валютасы органы
ІІІ. Табиғат жағдайы
Жер бедері. Климаты
Жер бедері негізінен таулы сипатта. Жапонияның ең биік нүктесі – Фудзияма тауы (3776м). Тау шыңдарының көп бөлігі жанартау. Жапонияда жылына 1, 5 мыңдай жер сілкінулер болып тұрады. Синтоизм дінін ұстанушыларға Фудзи – қасиетті тау. Жыл сайын мыңдаған адамдар шың басындағы ғибадатханаға ғибадат ету үшін ұзақ сапар шегеді. Суретін үйге іліп қояды.
Жапония қалалары
Токио, Осака, Нагая, Иокогама
Тілі – жапон тілі
Халқы – жапондар 99% бір ұлтты ел
IV. Оқушы ізденісі
Жапон халқының тұрмысы мен салт дәстүрлері
1. Ұлттық киімі (кимоно)
2. Ұлттық тағамы (күріш)
3. Ұлттық өнері (икебано, бонсай)
4. Шәй әзірлеу рәсімі (Урасэнкэ мектебі)
5. Сакураның гүлденуі
Кім жылдам
Жапония
Көрсеткіштер
Жер аумағы
Аумағының созылып жатуы
Астанасы
Халық саны
Ресми тілі
Діні
Ақша бірлігі
V. Тест жұмысы
VІ. Бағалау
VІІ. Үйге тапсырма: Жапония мемлекеті
Жаңалықтар
Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері
Табиғат ресурстары мен олардың жіктелуі, табиғат ресурстары түрлерінің дүние жүзі бойынша таралуы мен әркелкі орналасу туралы білімдерін беріп, жетілдіру
Жапония шаруашылығы. Сыртқы байланыстары
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы, Аудандық білім бөлімінің әдіскері Елғондина Гүлжанат Базарбайқызы
Түркия мемлекетінің құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы Бейнеу селосы, «Бейнеу гимназиясы» мемлекеттік мекемесінің география пәні мұғалімі Иниргалиева Нургул Нуровна
Түркия мемлекетінің құрылысы. Табиғат жағдайы және ресурсы. Халқы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті №170 орта мектептің география пәні мұғалімі Әбдіжаппарова Жадыра Орынбайқызы
Үндістан. Мемлекеттік құрылымы мен құрамы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары
Байқоңыр қаласы, № 8 Ю. А. Гагарин атындағы мектептің География пәні мұғалімі Измамбетова Айбарша Итеменовна
Еуропаның халқы, еңбек ресурстары
ШҚО,Күршім ауданы, Теректі ауылы, №1 Теректі орта мектебінің география пәні мұғалімі Құмаш Табысбек Пәні: география Сыныбы: 11 Тақырыбы: Еуропаның халқы, еңбек ресурстары.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.