"Атомда электрондардың таралуы" 8 сынып
Lesson plan 8 - class CHEMISTY
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8. 1А Атомдағы электрондардың қозғалысы Long - term plan section: 8. 1A The motion of electrons in atoms | Мектеп: М. Мақатаев атындағы №47 ЖОМ School: M. Makataev № 47 | ||||
Мұғалімнің аты - жөні: Teacher name: Khadisha Bitabarova | |||||
сынып: 8 Grade: 8 | Қатысқандар: Attended: | Қатыспағандар: Absent: | |||
Күні: Date: | Number of the lesson:№ 1 Сабақ № 1 | ||||
Сабақтың тақырыбы: Theme of the lesson: | Атомда электрондардың таралуы The distribution of electrons in atoms | ||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Learning objectives that are achieved in this lesson (reference to the curriculum) | 8. 1. 3. 1 - атомда электрондар ядродан арақашықтығы артқан сайын біртіндеп энергетикалық деңгейлер бойынша таралатынын түсіну 8. 1. 3. 1 - understand that the electrons in atoms are distributed sequentially according to energy levels at an increasing distance from the nucleus | ||||
Сабақтың мақсаты: Lesson objectives: | Барлық оқушылар: Атомды құрайтын бөлшектерді, неліктен атомдар бөлініп кетпейтінін біледі Оқушылардың көбісі: Атомдағы электрондардың деңгейлерге таралуын айтады Кейбір оқушылар: Энергетикалық деңгей сыймдылығын, топ нөмірінің физикалық мәнін түсіндіре алады | ||||
Бағалау критерийі Grading criteria | - Атомда электрондардың біртіндеп энергетикалық деңгейлерде таралуын түсінеді. - Электрондардың қозғалысының күрделілігін түсінеді. | ||||
Тілдік мақсаттар Language objectives: | Оқушылар атомда электрондардың орналасуын, таралуын түсінеді, талдайды. Негізгі сөздер мен тіркестер: атом, электрон, нейтрон, протон, ядро, энергетикалық деңгей, деңгейше. Сыныптағы диалог: - Энергетикалық деңгейлер деген не? - Период және рет номерінің физикалық мәні? | ||||
Құндылықтарға баулу Engaging in values | - Қарым - қатынас жасау қабілеті; - Достық және айналасындағыларға қамқорлық көрсету; - «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясы құндылықтарының 4 - ші құндылығы. (Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсуді насихаттау). | ||||
Пәнаралық байланыс Interdisciplinary communication | Физика және ағылшын | ||||
Алдыңғы білім Previous education | 7. 1. 2. 1 Атомдар және молекулалар айырмашылығын сипаттау. 7. 1. 2. 2 Атом элементтің ең кіші бөлшегі. | ||||
Сабақ барысы: Move of the lesson: | |||||
Сабаққа жоспарланған жаттығулар түрлері: Types of exercises planned for the class | Ресурстар Resources | ||||
Сабақтың басталуы Beginning of lesson | Ұйымдастыру кезеңі. Organizational moment Сәлемдесу. Good morning (afternoon) dear children! Who is on duty today? Кто дежурный сегодня? Who is absent today? – Кто сегодня отсутствует? What is the day today? – Какое сегодня число? Let’s start our lesson. - Давайте начнем наш урок. Open your copybooks and write down the lesson theme (topic). - Откройте тетради и запишите тему урока | ||||
Сыныптың «5Т» ережесін еске түсіру. Тазалық. Талап. Тыныштық. Татулық. Табыс. Психологиялық тренинг. Оқушылар төмендегі сөздерді қайталайды. Менің мектепте оқу себебім: - Қызықты болғандықтан. - Ақылды және парасатты болғым келеді. - Кейін өмірде өз орныңды табуға жеңіл болады. - Қазір барлығы оқиды, сол себепті менде оқимын. - Мұғалім ұнайды. - Сауатты болғым келеді. - Өз Отаныма пайдалы азамат болғым келеді. - Толық және терең білімге қол жеткізгім келеді. - Бұл менің парызым. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты туралы біледі. Students learn about the purpose of today's lesson. 1. әрбір энергетикалық деңгейдегі электрондар санын анықтай білу; 2. периодтық кестедегі алғашқы 20 элементтің электрондық орналасуын анықтай білу Үй тапсырмасын сұрау Check of home tasks «Жұлдыз жауды» әдісімен үй тапсырмасын жұлдызшадағы сұрақтар арқылы сұрау: Қайталауға арнaлған сұрaқтар Aтом құрылысының моделін қай ғалым ұсынды? Aтом қандай бөлшектерден тұрады? Химиялық элементтің қасиеті немен aнықталады? Период деген не? Саны қанша? Қалай жіктеледі? Тoп деген не? Сaны қaншa? Тoп ішінде элементтердің қaсиeттері қалай өзгереді? | |||||
Сабаққа қойылған бағыттаушы сұрақ Attendance set guide question | Электрондар атомның қасиеттеріне қалай әсер етеді? How do electrons affect the properties of the atom? Атомдағы электрондардың ең тұрақты орналасуы атомдағы электрон қабаттары толы болғанда болады. Яғни ол күйде атомнан электронды бөліп алу қиынға соғады, себебі электронға толы қабатты үзуге энергияның көп мөлшері қажет болады. Атомдар тұрақты конфигурацияға жету мақсатында әрекеттеседі. | ||||
Үш тілде жаңа тақырыптың терминологиясы Terminology of the new topic in three languages | light - жеңіл / легкий; amu (atomic mass unit) - а. м. б. (массаның атомдық бірлігі) / а. е. м. (атомная единица массы); approximately - жуық / приблизительно; to occupy - көлем алу / занимать; outermost - сыртқы / внешний; valence electrons - валенттік электрондар / валентные электроны; electron distribution - электрондардың орналасуы / распределение электронов; electron arrangement - электрондардың орналасуы / распределение электронов. | ||||
Сабақтың ортасы Мiddle of lesson | Жаңа сабақ: Мұғалім атом және ядро құрылысын құрамын еске салады. Инертті газдардың барлық атомдары (8 - топ не 0 - топ) бірдей қасиет көрсетеді, себебі олардың барлығында сыртқы қабаттары электронға толы. Инертті газдардағы атомдардың (гелий, неон, аргон) барлығында электрондар өте тұрақты орналасқан, сондықтан олар өзге элементтермен реакцияға көп түсе бермейді, тіпті кейбіреулері қосылыстар түзсе де әрекеттеспейді. Электрондардың орналасуына байланысты бұл газдарды “инертті газдар” деп атайды. Дәл осылай, 1 - топ элементтерінің атомдарында сыртқы қабатта тек қана 1 электрон болады, және олар ұқсас жолмен әрекеттеседі. Бұл қасиет химиктерге элементтердің сипаты мен белсенділігін болжауда өте пайдалы. Период номерімен деңгейлер саны анықталады. Күн жүйесін айналып жүретін планеталар секілді, электрондар да ядроны орбиталь деп аталатын нақты шектелген шеңбермен айналып жүреді. Мұғалім БОР диаграммасын түсіндіреді. | ||||
Сабақтың соңы End of lesson Бекітуге арналған сұрақтар Questions for approval | 1. Write electron arrangements of elements: Na, Mg, Al, Si, P, S, Cl, Ar, K, Ca. 2. Which ones of the elements above have similar chemical properties? 3. Why is helium placed in a group 18 with neon but has different electron configuration? (Use the Periodic table on page 116) 1. Берілген элемент атомдарының ядро зарядтарын анықтаңдар: хлор, бериллий, алюминий. Осы элемент атомдары бойынша мына сұрақтарға жауап беріңдер: а) ядро төңірегінде қанша электрон айналады? ә) энергетикалық деңгейлердің сандары қанша? б) сыртқы энергетикалық деңгейлерінде қанша электрондары бар? | ||||
Үй тапсырмасы Homework | Үйге тапсырма: §1.; 6 бет, № 6, 7, 8 |
Жаңалықтар
Entertainment and Media
Learning objectives (s) that this lesson is contributing to 7. UE1 begin to use basic abstract nouns and compound nouns and noun phrases describing times and location on a growing range of familiar general and curricular topics
Past simple
Learning objectives (s) that this lesson is contributing to 8. C6 organise and present information clearly to others
Focusing on TV programmes and films
Use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups
The natural environment
Language objective Learners get acquainted with new words and can translate them into native language and correctly used in written and spoken language. Subject - specific vocabulary and terminology
Health and body. Let’s measure
Learning objectives that this lesson is contributing to 2. UE2 use cardinal numbers 1 - 50 to count L1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly W3 write familiar words to identify
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.