Тұз қышқылы және оның тұздары
Тақырыбы: Тұз қышқылы және оның тұздары
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Тұз қышқылы және оның тұздарының жалпы қасиеттері, алынуы, қолданылуы туралы түсінік беру және білімдерін кеңейту
Дамытушылығы: Оқушылардың зейінін, танымдық белсенділігін, өзіндік пікірін қалыптастыру, ой өрісін, шығармашылық мүмкіндігін дамыту Тәрбиелілігі: Оқушыларды сабақтың мазмұнына бойынша алғырттыққа, өз бетінше ізденуге, бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақ әдісі: дамыта оқыту, ақпаратты - комплексті, түсіндірмелі - эвристикалық, топтық
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, электрондық оқулық, слайд, тірек - сызбанұсқа Күтілетін нәтиже:
Тұз қышқылы қасиеттерін сипаттай алады.
Тұз қышқылының химиялық қасиеттерін талдай алады.
Есептер мен жаттығуларды өз бетімен орындай алады. Танымпаздық іс - әрекеті, ойлау белсенділігі, тапқырлығы артады. Сабақ барысы: I кезең “Ой шақыру” а) “Сұрақ - жауап” ойыны
Хлорсутек газын алғаш рет ашқан кім?
Хлорсутектің судағы ерігіштігі қандай?
Хлорсутектің химиялық формуласы мен электрондық формуласын жазыңыз
Хлорсутекке тән физикалық және химиялық қасиеттерді атаңыз
Хлорсутекті зертханада қандай жолмен алады?
Тиісті реакция теңдеуін жазыңыз
Хлорсутекті өнеркәсіпте қандай әдістермен алады? Тиісті реакция теңдеуін жазыңыз
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Тұз қышқылы және оның тұздарының жалпы қасиеттері, алынуы, қолданылуы туралы түсінік беру және білімдерін кеңейту
Дамытушылығы: Оқушылардың зейінін, танымдық белсенділігін, өзіндік пікірін қалыптастыру, ой өрісін, шығармашылық мүмкіндігін дамыту Тәрбиелілігі: Оқушыларды сабақтың мазмұнына бойынша алғырттыққа, өз бетінше ізденуге, бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақ әдісі: дамыта оқыту, ақпаратты - комплексті, түсіндірмелі - эвристикалық, топтық
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, электрондық оқулық, слайд, тірек - сызбанұсқа Күтілетін нәтиже:
Тұз қышқылы қасиеттерін сипаттай алады.
Тұз қышқылының химиялық қасиеттерін талдай алады.
Есептер мен жаттығуларды өз бетімен орындай алады. Танымпаздық іс - әрекеті, ойлау белсенділігі, тапқырлығы артады. Сабақ барысы: I кезең “Ой шақыру” а) “Сұрақ - жауап” ойыны
Хлорсутек газын алғаш рет ашқан кім?
Хлорсутектің судағы ерігіштігі қандай?
Хлорсутектің химиялық формуласы мен электрондық формуласын жазыңыз
Хлорсутекке тән физикалық және химиялық қасиеттерді атаңыз
Хлорсутекті зертханада қандай жолмен алады?
Тиісті реакция теңдеуін жазыңыз
Хлорсутекті өнеркәсіпте қандай әдістермен алады? Тиісті реакция теңдеуін жазыңыз
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Азот оксидтері. Азот қышқылы.
Оксидтердің жіктелуін, құрылысын, қасиеттері мен қолданылуын, байланыс типтері мен кристалдық торын еске түсіру. Азот қышқылының негіздік қасиеттері мен күшті тотықтырғыш ретінде металдармен әрекеттесуін оқып - үйрену.
Күкірт қышқылы және оның тұздары
Күкірт қышқылының физикалық және химиялық қасиеттерін, қолданылуын және оның тұздары туралы түсінік беру. Теориялық білімдерін тиянақтап, логикалық ойлау қабілетін жетілдіру, күкірт қышқылының қасиеттерін зерттеу арқылы шығармашылық жұмыстарға баулу
Ион алмасу реакциялары
Ақтөбе облысы, №3 Хромтау орта мектебінің химия пәнінің мұғалімі Мусина Гүлжанат Абдісадыққызы
Мыс және мырыш қосылыстары
Ақтөбе облысы, №3 Хромтау орта мектебінің химия пәнінің мұғалімі Мусина Гүлжанат Абдісадыққызы
Қышқылдардың химиялық қасиеттері
Ақтөбе облысы №3 Хромтау орта мектебінің химия пәні мұғалімі Мусина Г. А
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.