Сызықтық алгоритмдерді программалау
Информатика 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмдерді программалау
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларда Pascal программалау тіліндегі енгізу және шығару операторлары туралы мағлұматтар қалыптастыру.
2. Жаңа ақпараттық технологиялық құралдар мен бағдарламалық жабдықтарды қолданып пәнге қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Еңбексүйгіштікке баулу, адамгершілік және эстетикалық тәрбие беру
Сабақтың көрнектілігі: Презентациялық бағдарлама, программалау бағдарламасы
Сабақтың түрі: Аралас, интерактивті сабақ
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі
2. Үй тапсырмаларын сұрау.
1. Алгоритм дегеніміз не?
Алгоритм - берілген мақсатқа жету үшін реттелген әрекеттер тізбегі
2. Алгоритм жазу пішімі қандай?
алг алгоритмнің аты
басы
алгоритм командалары
соңы
3. Айнымалы типтерін атаңыз? (бүтін - integer; нақты - real; литерлік - char)
4. Енгізу операторы / read, readln - енгізу/
5. Шығару операторы / write, writeln - шығару
6. Меншіктеу операторы /айнымалы аты:= өрнек/
7. Программа жазу пішімі қалай?
program программа аты
айнымалалар бөлімі
begin
операторлар бөлімі
end.
3. Жаңа тақырып.
Екі санның қосындысын (c=а+в) анықтайтын блок - схемасын, алгоритмін жазу.
Оқушыларға ДК программаның орындалуын көрсету.
Сыныпты үш топқа бөлу. 1 топ «Алгоритм»
2 топ «Блок - схема»
3 топ «Программа»
1 тапсырма: Әр топ өз атына сәйкес есеп шығарады.
Өрнектің мәнін табыңдар a=- 2, болғанда (a - 8)/(2a+5) алгоритмін, блок - схемасын
программасын құрыңыз.
2 тапсырма: /топтар ауысады. 1 топ программа құрады, 2 топ алгоритм құрады,
3 топ блок схема құрады/
формуласы бойынша есептеу алгоритмі, блок схемасын, программасын құрыңыз.
3 тапсырма: /1 топ блок схемасын, 2 топ программасын, 3 топ алгоритмін
құрады/
Үш санның арифметикалық ортасын табу алгоритмін, блок - схемасын және программасын жазыңыз.
4. Осы үш тапсырманы ДК Паскаль программалау тіліне жазып жауабын алыңыз.
“Алгоритм” тобы 1 есеп
“Блок - схема” тобы 2 есеп
“Программа” тобы 3 есеп Жазған тапсырмалары тексеріледі.
5. Демалыс сәті.
Бүтін а санының түбіріне шығатын программаны құру үшін әр топ оқушылары ретін табуы керек.
Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмдерді программалау
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларда Pascal программалау тіліндегі енгізу және шығару операторлары туралы мағлұматтар қалыптастыру.
2. Жаңа ақпараттық технологиялық құралдар мен бағдарламалық жабдықтарды қолданып пәнге қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Еңбексүйгіштікке баулу, адамгершілік және эстетикалық тәрбие беру
Сабақтың көрнектілігі: Презентациялық бағдарлама, программалау бағдарламасы
Сабақтың түрі: Аралас, интерактивті сабақ
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі
2. Үй тапсырмаларын сұрау.
1. Алгоритм дегеніміз не?
Алгоритм - берілген мақсатқа жету үшін реттелген әрекеттер тізбегі
2. Алгоритм жазу пішімі қандай?
алг алгоритмнің аты
басы
алгоритм командалары
соңы
3. Айнымалы типтерін атаңыз? (бүтін - integer; нақты - real; литерлік - char)
4. Енгізу операторы / read, readln - енгізу/
5. Шығару операторы / write, writeln - шығару
6. Меншіктеу операторы /айнымалы аты:= өрнек/
7. Программа жазу пішімі қалай?
program программа аты
айнымалалар бөлімі
begin
операторлар бөлімі
end.
3. Жаңа тақырып.
Екі санның қосындысын (c=а+в) анықтайтын блок - схемасын, алгоритмін жазу.
Оқушыларға ДК программаның орындалуын көрсету.
Сыныпты үш топқа бөлу. 1 топ «Алгоритм»
2 топ «Блок - схема»
3 топ «Программа»
1 тапсырма: Әр топ өз атына сәйкес есеп шығарады.
Өрнектің мәнін табыңдар a=- 2, болғанда (a - 8)/(2a+5) алгоритмін, блок - схемасын
программасын құрыңыз.
2 тапсырма: /топтар ауысады. 1 топ программа құрады, 2 топ алгоритм құрады,
3 топ блок схема құрады/
формуласы бойынша есептеу алгоритмі, блок схемасын, программасын құрыңыз.
3 тапсырма: /1 топ блок схемасын, 2 топ программасын, 3 топ алгоритмін
құрады/
Үш санның арифметикалық ортасын табу алгоритмін, блок - схемасын және программасын жазыңыз.
4. Осы үш тапсырманы ДК Паскаль программалау тіліне жазып жауабын алыңыз.
“Алгоритм” тобы 1 есеп
“Блок - схема” тобы 2 есеп
“Программа” тобы 3 есеп Жазған тапсырмалары тексеріледі.
5. Демалыс сәті.
Бүтін а санының түбіріне шығатын программаны құру үшін әр топ оқушылары ретін табуы керек.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7. 3. 2. 1 - алгоритмді программалау тілінде жазу 7. 3. 3. 2 - сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыңда (С/С++, Python, Delphi,
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Сызықтық алгоритмдер мен оларды программалау тілінде аудару туралы білім меңгерту
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Сызықтық алгоритмдерді программалау кезеңіне түсінік беру, сызықтық алгоритмдерді программалауды практикада қолдана білуге үйрету, оқушылардың практикалық және логикалық дағдыларын қалыптастыру, компьютерде жұмыс істей білуін тереңдету, ой - өрісін
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Батыс Қазақстан облысы, Теректі ауданы, Подстепный ауылы, Подстепный қазақ ЖОББМ мұғалімі Айткалиева Баян Сабырғалиқызы
Turbo Pascal программалау тіліндегі берілгендерді енгізу және шығару операторлары
Атырау облысы, Индер ауданы, Махамбет атындағы орта мектебі информатика пәні мұғалімі Аманқосова Батима Оңайбайқызы
Енгізу және шығару операторлары
Қызылорда облысы Қармақшы ауданы Алдашбай ахун ауылы №111 орта мектептің Информатика пәнінің мұғалімі Сүйінбаева Айжан Кәжденбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.