Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қазақ әдебиеті пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарлары

08 ақпан 2015, Жексенбі
Тақырыптар:
1. Спандияр Көбеев «Қалың мал» романы
2. Үкілі Ыбырай Сандыбайұлы


Қазақ әдебиеті пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сыныбы: 10
Сабақтың тақырыбы: Спандияр Көбеев « Қалың мал» романы
Сабақтың мақсаты: оқушының роман туралы түсінігін молайту, ой жинақтау.
Күтілетін нәтиже: оқушының роман туралы түсінігін молайтуы, ой жинақтауы.
Қолданылатын модульдер: АКТ. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқытуды басқару және көшбасшылық. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушылардың Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Стратегиялық іс әрекет: «Баяндау»әдісі. «Топтастыру». Семантикалық карта. «Кубизм стратегиясы». Венн диаграммасы. Эссе жазу.

Сабақтың барысы
I. Ынтымақтастық атмосферасын құру кезеңі: 3 минут
Мұғалімнің іс - әрекеті
Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.
Оқушыларды шаттық шеңберіне шақырып, топқа бөлу.
- Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Алдымен, сіздердің көңіл күйлеріңіз қалай, соны білгім келеді. Ал, ендеше, көңіл күйімізді бәріміз бірге:
- Өте жақсы!
- Керемет!
- Тамаша!- деген сөздерді айту арқылы білдірейік.
Балалар, халықтың, мемлекеттің жұмылған жұдырықтай, өзге елдермен жақсы қарым - қатынаста болуы үшін ең басты не нәрсе керек, елді біріктіретін қандай қасиеттер?
- Олай болса, «береке, бірлік, ынтымақ» сөзін кезектесіп айтайық. Сол бойынша сыныпты топқа бөлу

II. Ұйымдастыру кезеңі: 5 минут
Үй тапсырмасын пысықтау.«Баяндау» әдісі арқылы Спандияр Көбеевтің « Қалың мал» романы баяндайды
Шығарманың құрылымын талдау:
А) Шығарманың басталуы;
Ә) Оқиғаның дамуы;
Б) Оқиғаның шиеленісуі;
В) Оқиғаның шарықтау шегі;
Г) Оқиғаның шешімі.
Оқушылар баяндайды, талдайды.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
5 429
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша туралы білімдерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Тілін, сөздік қорларын дамыту.
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Химиядан қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы
Химиядан қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы
Органикалық заттардың ерекшелігі мен маңызы. А. М. Бутлеровтың құрлыс теориясы. Органикалық заттардың ерекшелігін ажырата білу, құрылымдық формуланы жазып уйрену.
Шоқан Уалиханов
Шоқан Уалиханов
Кенесары Қасымұлы атындағы № 33 жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Халбаева Дариха Мүсәліқызының
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Өз тәжірибемде қандай да бір жаңашылдық көрсетуде мен «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту»,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×