Мекен үстеу
Қарағанды қаласы, № 74 ЖББОМ орыс сыныптарына
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Зарубаева Лилия Елеуханқызы
І. Сабақтың тақырыбы: Көкөністер дүкенінде. Мекен үстеу.
ІІ. Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: өткен сабақта алған білімдерін әрі қарай тереңдету, жаңа сөздерді күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету, мекен үстеу тақырыбымен танысу;
ә) дамытушылық: оқушылардың коммуникативтік, ауызекі сөйлеу қабілеттерін арттыру, сөздік қорларын, тіл білімдерін байыту.
б) тәрбиелік: оқушыларды қайырымды, адал болуға, сауатты сөйлеуге тәрбиелеу.
ІІІ. Сабақтың түрі: аралас сабақ
ІҮ. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, талдау, ребус шешу, сөздік диктант, диалог
Ү. Сабақтың көрнекілігі: суреттер, тапсырма парақшалары
ҮІ. Пәнаралық байланыс: орыс тілі
ҮІІ. Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй жұмысын тексеру
Жазған сөйлемдерін тексеру, оқыту. Сөйлемдеріндегі үстеулерді тапқызу.
ІІІ. Жаңа сабақ
1. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, барысымен таныстыру.
2. 1-тапсырма. Мәтінді оқып, аударыңдар.
Көкөністер дүкенінде
Демалыс күні әжеммен көкөністер дүкеніне бардым. Дүкен сөрелерінде қарбыз-қауын, алмұрт, таңқурай, т. б. көптеген жемістерді таңдап алуға болады. Дүкенге біз қырыққабат, қызанақ, сәбіз, қияр, пияз сатып алуға келдік. Дүкенде сатып алушылар көп екен. Сондықтан біз кезекке тұрдық. Сатушы барлығын өлшеп, бағасын айтты. Әжем ақшасын төледі.
Менің ата-анам менің денсаулығыма көп көңіл бөледі. Үнемі жеміс-жидектер, көкөністер сатып алып отырады. Оларда менің өсуіме керекті дәрумендер бар. Мен алма мен анарды жақсы көремін, сондықтан оларды жиі сатып береді.
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Зарубаева Лилия Елеуханқызы
І. Сабақтың тақырыбы: Көкөністер дүкенінде. Мекен үстеу.
ІІ. Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: өткен сабақта алған білімдерін әрі қарай тереңдету, жаңа сөздерді күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету, мекен үстеу тақырыбымен танысу;
ә) дамытушылық: оқушылардың коммуникативтік, ауызекі сөйлеу қабілеттерін арттыру, сөздік қорларын, тіл білімдерін байыту.
б) тәрбиелік: оқушыларды қайырымды, адал болуға, сауатты сөйлеуге тәрбиелеу.
ІІІ. Сабақтың түрі: аралас сабақ
ІҮ. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, талдау, ребус шешу, сөздік диктант, диалог
Ү. Сабақтың көрнекілігі: суреттер, тапсырма парақшалары
ҮІ. Пәнаралық байланыс: орыс тілі
ҮІІ. Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй жұмысын тексеру
Жазған сөйлемдерін тексеру, оқыту. Сөйлемдеріндегі үстеулерді тапқызу.
ІІІ. Жаңа сабақ
1. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, барысымен таныстыру.
2. 1-тапсырма. Мәтінді оқып, аударыңдар.
Көкөністер дүкенінде
Демалыс күні әжеммен көкөністер дүкеніне бардым. Дүкен сөрелерінде қарбыз-қауын, алмұрт, таңқурай, т. б. көптеген жемістерді таңдап алуға болады. Дүкенге біз қырыққабат, қызанақ, сәбіз, қияр, пияз сатып алуға келдік. Дүкенде сатып алушылар көп екен. Сондықтан біз кезекке тұрдық. Сатушы барлығын өлшеп, бағасын айтты. Әжем ақшасын төледі.
Менің ата-анам менің денсаулығыма көп көңіл бөледі. Үнемі жеміс-жидектер, көкөністер сатып алып отырады. Оларда менің өсуіме керекті дәрумендер бар. Мен алма мен анарды жақсы көремін, сондықтан оларды жиі сатып береді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Менің сүйікті кейіпкерім (н/с) Үстеу. Мезгіл үстеу
Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Үстеу. Мекен үстеуі
Целиноград ауданы, № 10 орта мектеп Өткізген: Бастауыш сынып мұғалімі: Кусаинова Жанар Кайратовна
Кім жүйрік?
Қостанай облысы, Арқалық қаласы, Восточный жалпы орта білім беретін мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Зейден Достияр
Үстеу
Оқушылардың ойлау қабілетін арттырып, сөйлеу мен жазуды қалыптастыру. Шығармашылықты дамыту, сауаттылық пен қызығушылықты арттыру;
Сөз тіркесі, Сөйлем. Азық - түлік дүкенінде
Жаңа сөздерді білу, ол сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыра алу, сурет бойынша әңгіме құрастыра алу, мәтінді түсініп оқи алу, сұрақтарға жауап бере алу;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.