Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ғ. Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесі

23 сәуір 2018, Дүйсенбі
Сабақтың тақырыбы: Ғ. Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесі

Сабақтың мақсаты: Білімділік мақсаты: Шығарманың мазмұнын меңгереді, жоспар құрады, тақырыбын ұғынады, кейіпкерлер бейнесін ашады, өз пікірін қорғайды, салт - дәстүрдің мәнін түсінеді, пікір алысады, талдайды, кейіпкерлер бейнесін жинақтайды, қорытынды жасайды;
Дамытушылық мақсаты: Мәтінмен жұмыс жүргізу арқылы мысалдар келтіріп, қосымша мәліметтер іздестіреді, танымдық қабілеттерін дамытады, ойлану нәтижесінде өз ойын тиянақтайды, оны дәлелді түрде жеткізеді, басқалардың пікірін сыйлап, онымен санасады, бірнеше ойды салыстырады, қарама - қарсы қояды;
Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, халықтық салт - дәстүрді білуге баулу;

Сабақтың түрі: Практикалық оқуға негізделген ізденіс.
Типі: іскерлік пен біліктілік дағдыларын қалыптастыру.
Көрнекілігі: слайд.
Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ тілі, этнография.
Құрал - жабдықтар: парақшалар, интербелсенді тақта.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушылармен сәлемдесіп, сабақ әзірлігін бақылау.
2. Сабақтың мақсатын айту. Сабақтың ерекшелігі стратегиялық бағытта жүргізіледі.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: мазмұнын айту, сұрақ - жауап ұйымдастыру, бірін - бірі толықтыру.
1. «Еркін жауап» стратегиясы.
Берілетін сұрақтар:
- Әңгіме кімнің атынан баяндалады?
- Әңгімеге арқау болған қандай оқиға?
- Әңгімеге сендер қандай атау берер едіңдер?
- Қайсар қалыңдығын алып қашуға неге мәжбүр болды?
- Мәселені басқаша жолмен шешуге болмас па еді?

ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту:
2. «Түсіну» стратегиясы
Сабағымызды жазушы өмірімен байланыстырамыз. Ол үшін интербелсенді тақтадағы мына хронологиялық кестені толтырамыз.
Ғ. Мүсіреповтың өмірінен хронологиялық кесте

Ғ. Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесі. жүктеу
2 307
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ғ. Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесі
Ғ. Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесі
Шығарманың мазмұнын меңгереді, өз пікірін қорғайды, салт - дәстүрдің мәнін түсінеді, пікір алысады, талдайды, кейіпкерлер бейнесін жинақтайды;
Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі
Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі
Көрнекті жазушы С. Мұратбеков туралы түсініп оқуға, көркем шығарманы оқыту арқылы әңгіменің мазмұнын ашу, кейіпкерлер бейнесін жан - жақты аша білу.
Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі, Сатай мен Рабиға бейнесі
Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі, Сатай мен Рабиға бейнесі
Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі, Сатай мен Рабиға бейнесі Оқушыларға көркем шығарманы оқыту арқылы әңгіменің мазмұнын ашу, кейіпкерлер бейнесін жан - жақты аша білу.
Ел анасы – Ұлпан
Ел анасы – Ұлпан
Ғабит Мүсіреповің “Ұлпан”шығармасы арқылы ұлт анасының бейнесін ашу.
Ананың анасы
Ананың анасы
№35 мектеп – гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Баймуханова Амангүл Кыздарбаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×