Ел анасы – Ұлпан
Көп бейінді №3 мектеп - гимназиясының
қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі
Қасенова Гүлжан Ержанқызы
Тақырыбы: Ел анасы – Ұлпан
9 сынып
Сабақ мақсаты: Ғ. Мүсіреповің “Ұлпан”шығармасы арқылы ұлт анасының бейнесін ашу
Міндеті: 1) Шығарма мазмұнын түсіне отырып, Ұлпан бейнесін ашуға талпынады.
2) Ұлпан бейнесі арқылы ел - ұйытқысы – ұлт аналарының қайраткерлік болмысын ашады.
3) Ұлпан - ана арқылы жазушының ана бейнесін ашудағы тіл ерекшелігіне тоқталады, талдау жасайды.
4) Көркем шығарманы оқу арқылы перзенттік парызын орындауға ұмтылады.
Сабақ түрі: Шығармашылық - ізденіс сабағы
Сабақ типі: Қорытынды сабақ
Әдіс - тәсілдер: Диалог, пікірлесу, проблемалық оқыту, СТО элементтері
Құрал - жабдықтар: Интербелсенді тақта, қанатты сөздер, оқулық
Сабақтың девизі: Ізденейік, зерттейік, салыстырайық
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру
Оқушыларды сабаққа жұмылдыру, жағымды көңіл - күйлерін туғызу
Мотивация
Оқушыларға интербелсенді тақта арқылы сурет ұсынылады. Сұрақ:
Суретке қарап қандай ой түйдіңдер?
Күтілетін жауап: Тауқымет тартқан ана, баласын күткен ана т. б.
Қызығушылықты ояту
1. Романның тарихи негізі.
2. Романның” Ұлпан” деп аталуының себебі не?
Оқушылар бір - бірімен пікірлеседі, ұжымға ұсынады, сұхбаттасады
Мағынаны ажырату
Кубизм стратегиясы бойынша оқушыларға тапсырма беріледі. Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды.
1 - топ «Суреттеңіз»
Ұлпан бейнесін ашатын көркемдік тіл.
2 - топ «Салыстырыңыз»
Ұлжан, Ұлпан, Домалақ ана бейнесін салыстыру.
3 - топ «Талқылаңыз»
Елес құшағында. Ұлпан бейнесін жасау.
4 - топ «Қолданыңыз»
Ұлпан өлімі және Торсан. Заман үкімі.
Ой толғаныс
«Менің анам»
Жыр толғау, сыр толғау, ой толғау
Әр топ берілген тапсырма бойынша топтық жұмыс жасайды. Топта, ұжымда талдайды.
1 - топ: Арнау (поэзия)
2 - топ: Ой толғау(проза)
3 - топ: Ән айту
Бағалау
Толық нұсқасын жүктеу
қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі
Қасенова Гүлжан Ержанқызы
Тақырыбы: Ел анасы – Ұлпан
9 сынып
Сабақ мақсаты: Ғ. Мүсіреповің “Ұлпан”шығармасы арқылы ұлт анасының бейнесін ашу
Міндеті: 1) Шығарма мазмұнын түсіне отырып, Ұлпан бейнесін ашуға талпынады.
2) Ұлпан бейнесі арқылы ел - ұйытқысы – ұлт аналарының қайраткерлік болмысын ашады.
3) Ұлпан - ана арқылы жазушының ана бейнесін ашудағы тіл ерекшелігіне тоқталады, талдау жасайды.
4) Көркем шығарманы оқу арқылы перзенттік парызын орындауға ұмтылады.
Сабақ түрі: Шығармашылық - ізденіс сабағы
Сабақ типі: Қорытынды сабақ
Әдіс - тәсілдер: Диалог, пікірлесу, проблемалық оқыту, СТО элементтері
Құрал - жабдықтар: Интербелсенді тақта, қанатты сөздер, оқулық
Сабақтың девизі: Ізденейік, зерттейік, салыстырайық
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру
Оқушыларды сабаққа жұмылдыру, жағымды көңіл - күйлерін туғызу
Мотивация
Оқушыларға интербелсенді тақта арқылы сурет ұсынылады. Сұрақ:
Суретке қарап қандай ой түйдіңдер?
Күтілетін жауап: Тауқымет тартқан ана, баласын күткен ана т. б.
Қызығушылықты ояту
1. Романның тарихи негізі.
2. Романның” Ұлпан” деп аталуының себебі не?
Оқушылар бір - бірімен пікірлеседі, ұжымға ұсынады, сұхбаттасады
Мағынаны ажырату
Кубизм стратегиясы бойынша оқушыларға тапсырма беріледі. Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды.
1 - топ «Суреттеңіз»
Ұлпан бейнесін ашатын көркемдік тіл.
2 - топ «Салыстырыңыз»
Ұлжан, Ұлпан, Домалақ ана бейнесін салыстыру.
3 - топ «Талқылаңыз»
Елес құшағында. Ұлпан бейнесін жасау.
4 - топ «Қолданыңыз»
Ұлпан өлімі және Торсан. Заман үкімі.
Ой толғаныс
«Менің анам»
Жыр толғау, сыр толғау, ой толғау
Әр топ берілген тапсырма бойынша топтық жұмыс жасайды. Топта, ұжымда талдайды.
1 - топ: Арнау (поэзия)
2 - топ: Ой толғау(проза)
3 - топ: Ән айту
Бағалау
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Ғабит Мүсірепов «Ұлпан» романы, кейіпкерлер бейнесі
Ұлпан романындағы кейіпкерлер бейнесін ашу арқылы оқушыларға романның мазмұнын, идеясын, тақырыбын ұғындыру; «Ұлпан» романының қазақ прозасының ішіндегі ана бейнесін жасаудағы шоқтығы биік өнер туындысы екенін таныту.
Ғ. Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесі
Шығарманың мазмұнын меңгереді, жоспар құрады, тақырыбын ұғынады, кейіпкерлер бейнесін ашады, өз пікірін қорғайды, салт - дәстүрдің мәнін түсінеді, пікір алысады, талдайды, кейіпкерлер бейнесін жинақтайды, қорытынды жасайды;
Ғ. Мүсірепов «Ұлпан» романынан үзінді
Ғ. Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылық жолы туралы түсінік беру. «Ұлпан» повесінің тақырыбы мен идеясын түсіндіру
Ұлпан романындағы әйел тағдыры
Шығарманың сюжетін талдай отырып, көркемдегіш құралдардың орынды қолдануына талдау беру. Оқушылар жазушылардың қолданған тілін, романның құрылымын бағалау Қызықты және тартымды мәтіндерді қарастыру арқылы
Ғабит Мүсірепов "Ананың анасы"
Алматы облысы, Көксу ауданы, Жапсарбаев атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі Көшенова Шара Шаймұханбетқызы
Ғабит Мүсірепов шығармашылығындағы ана, әйел тақырыбы. «Ұлпан» романындағы Ұлпан образы
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы Негізгі білім беретін №221 Аққұм мектебінің психологі Сейітова Гүлзада Пернебекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.