Асан қайғы «Еділ бол да, Жайық бол», «Бұл заманда не ғаріп?»
Асан қайғы «Еділ бол да, Жайық бол», «Бұл заманда не ғаріп?»
Қазақ тілі 9 - класс
Тақырыбы: Асан қайғы «Еділ бол да, Жайық бол», «Бұл заманда не ғаріп?»
Мақсаты: Оқушыларға жаңа сабақ туралы толық мағлұмат беру, қазақ халқына жеррұйық іздеген Асан қайғы туралы мәлімет беру, өз ойларын еркін айтуға, өмірмен байланыстыра білуге үйрету, сөздік қорларын молайтып, ой - өрістерін дамыту, өзіндік пікір қалыптастыруға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Сөздік қорлары молаяды;
Ой - өрістері дамиды;
Салыстыруды үйренеді;
Өзіндік пікір қалыптасады;
Өз ойларын еркін жеткізуді үйренеді.
Оқыту формасы: Жеке жұмыс, топтық жұмыс
Ресурстар: Суреттер, плакат, маркер, кубик, стикер, қорапшалар, Қазақстанның картасы, интерактивті тақта, көңіл күй себеті, ұшақтың, парашюттің суреттері т. б.
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасып, жоқ оқушыларды белгілеу.
Үй тапсырмасы. Орхон ескерткіштері туралы қосымша мәлімет тауып, оқып келу. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. (5 мин)
Жаңа сабақ
1. Қызығушылықты ояту. Асан қайғы туралы аудионұсқаны тыңдатып, суретті көрсетіп жаңа тақырып туралы болжам жасатады.
3. Топтық жұмыс жасатады. Мағынаны ашу.
1 - топ. Асан қайғы туралы кластер жасатады.
2 - топ. Кейіпкердің жүрген жерлерінің картасын салады.
3 - топ. «Венн диаграммасы» өлеңдерді салыстыру.
4. Жеке жұмыс жасатады. Ой толғау
1 - топ Тест сұрақтарына жауап береді.
1. Асан ата есіміне қайғы сөзінің қосылу себебі;
2. Асан атаның қандай жерді іздегені;
3. Асан ата ойындағы жерұйықтың қандай екенін;
4. Қандай нәрсеге мініп алып, жерді шарлады?
5. Тарихи деректер бойынша Асан ата қай ғасырда өмір сүрген?
2 - топ. Берілген сөйлемдердің дұрыс, бұрыстығын сұрайды.
3 - топ. Сөйлемнің қай өңірге байланысты айтылғандығын сәйкестендіртеді.
Ақтөбе қаласы,
№23 орта мектеп - лицейінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Темирова Жанат Муратовна
Асан қайғы «Еділ бол да, Жайық бол», «Бұл заманда не ғаріп?» жүктеу
Қазақ тілі 9 - класс
Тақырыбы: Асан қайғы «Еділ бол да, Жайық бол», «Бұл заманда не ғаріп?»
Мақсаты: Оқушыларға жаңа сабақ туралы толық мағлұмат беру, қазақ халқына жеррұйық іздеген Асан қайғы туралы мәлімет беру, өз ойларын еркін айтуға, өмірмен байланыстыра білуге үйрету, сөздік қорларын молайтып, ой - өрістерін дамыту, өзіндік пікір қалыптастыруға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Сөздік қорлары молаяды;
Ой - өрістері дамиды;
Салыстыруды үйренеді;
Өзіндік пікір қалыптасады;
Өз ойларын еркін жеткізуді үйренеді.
Оқыту формасы: Жеке жұмыс, топтық жұмыс
Ресурстар: Суреттер, плакат, маркер, кубик, стикер, қорапшалар, Қазақстанның картасы, интерактивті тақта, көңіл күй себеті, ұшақтың, парашюттің суреттері т. б.
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасып, жоқ оқушыларды белгілеу.
Үй тапсырмасы. Орхон ескерткіштері туралы қосымша мәлімет тауып, оқып келу. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. (5 мин)
Жаңа сабақ
1. Қызығушылықты ояту. Асан қайғы туралы аудионұсқаны тыңдатып, суретті көрсетіп жаңа тақырып туралы болжам жасатады.
3. Топтық жұмыс жасатады. Мағынаны ашу.
1 - топ. Асан қайғы туралы кластер жасатады.
2 - топ. Кейіпкердің жүрген жерлерінің картасын салады.
3 - топ. «Венн диаграммасы» өлеңдерді салыстыру.
4. Жеке жұмыс жасатады. Ой толғау
1 - топ Тест сұрақтарына жауап береді.
1. Асан ата есіміне қайғы сөзінің қосылу себебі;
2. Асан атаның қандай жерді іздегені;
3. Асан ата ойындағы жерұйықтың қандай екенін;
4. Қандай нәрсеге мініп алып, жерді шарлады?
5. Тарихи деректер бойынша Асан ата қай ғасырда өмір сүрген?
2 - топ. Берілген сөйлемдердің дұрыс, бұрыстығын сұрайды.
3 - топ. Сөйлемнің қай өңірге байланысты айтылғандығын сәйкестендіртеді.
Ақтөбе қаласы,
№23 орта мектеп - лицейінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Темирова Жанат Муратовна
Асан қайғы «Еділ бол да, Жайық бол», «Бұл заманда не ғаріп?» жүктеу
Жаңалықтар
Асан қайғы Сәбитұлы
Асан қайғы (Хасан) Сәбитұлы (14 ғасырдың ақыры - 15 ғасырдың басы) - мемлекет қайраткері, ақын, жырау, би, философ. Әз Жәнібек ханның ақылшысы болған.
Асан қайғы «Бұл заманда не ғаріп?» өлеңі
Сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту, өзіндік көзқарасының қалыптасуына ықпал ету, өз бетімен ізденуге баулу, ой қорытуға дағдыландыру, көркем әдеби тілде сөйлеу дағдысын жетілдіру.
Асан қайғы - дала данышпаны
Табиғат – бүкіл әлем. Адам табиғатта өмір сүреді, онымен тұрақты қатынаста болады. Адам, оның денесі мен рухани өмірі табиғатпен тікелей байланысты. Одан шығатын қорытынды - адам табиғатының бір бөлігі.
Асан Қайғы "Бұл заманда не ғаріп?", "Есті көрсең кем деме"
Топтық жұмыс арқылы ұлы жыраудың өмірі мен шығармашылығымен таныстыру, ұлы жырау өмір сүрген кезеңдегі тарихи - әлеуметтік жағдайды ашу.
Сенің ойының
Қостанай облысы, Арқалық қаласы, Восточный жалпы орта білім беретін мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Зейден Достияр
Асан қайғы
Асан қайғы (XV ғасыр) Асан өз заманының асқан ақылгөйі. Жыраудың өзі айтқандай, онан қалған «таза мінсіз асыл сөз» аз болмаса керек, бірақ олардың бәрі біздің заманымызға жетпеген. Оның қазір қолда бар өлеңдерінен замана жайын әріден толғаған ірі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.