ХҮІІІ ғ Қазақстан мәдениеті
1. Сабақ тақырыбы: «ХҮІІІ ғасырдағы Қазақстан мәдениеті, халық ауыз әдебиеті, Қазақстан жерін, тарихын зерттеуі».
2. Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі:
«ХҮІІІ ғасырдағы Қазақстан мәдениеті, халық ауыз әдебиеті, Қазақстан жерін, тарихын зерттеуі» тақырыбын талдау.
3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
Топпен жұмыс істеу барысында тақырыпты талқылайды. Әдеби үйірме әдісі бойынша жаңа сабақты меңгерту.
4. Сабақтың нәтижелері (Оқушылар білетін, түсінетін болады және жасай алады):
Білу: ХҮІІІ ғ Қазақстанды зерттеген орыс зерттеушілері мен халық ауыз әдебиетінің өкілдерін білетін болады. (барлығы)
Түсіну: Орыс зерттеушілерінің еңбектері мен Қазақ ақын – жырауларының ХҮІІІ ғ көтерген мәселелерін түсінетін болады. (барлығы)
Қолдану: Әдеби үйірме әдісі бойынша тақырыпты түсіндіру (көпшілігі)
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау (әрбір оқушыны оқыту туралы білу):
Топтық жұмыс бойынша тақырыпты талқылау.
6. Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс - талабын есепке алу:
Мен тапсырма мақсатына қол жеткізуге көмектесемін. Мен тапсырмалардың орындалуын бақылау үшін қатарларды аралап шығамын.
7. Ресурстар мен жабдықтар (алдын ала тапсырыс беру қажет тех. құрылғылар тізімі): поуер пойнт, үлестірмелер, кәсіби жабдықтар
2. Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі:
«ХҮІІІ ғасырдағы Қазақстан мәдениеті, халық ауыз әдебиеті, Қазақстан жерін, тарихын зерттеуі» тақырыбын талдау.
3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
Топпен жұмыс істеу барысында тақырыпты талқылайды. Әдеби үйірме әдісі бойынша жаңа сабақты меңгерту.
4. Сабақтың нәтижелері (Оқушылар білетін, түсінетін болады және жасай алады):
Білу: ХҮІІІ ғ Қазақстанды зерттеген орыс зерттеушілері мен халық ауыз әдебиетінің өкілдерін білетін болады. (барлығы)
Түсіну: Орыс зерттеушілерінің еңбектері мен Қазақ ақын – жырауларының ХҮІІІ ғ көтерген мәселелерін түсінетін болады. (барлығы)
Қолдану: Әдеби үйірме әдісі бойынша тақырыпты түсіндіру (көпшілігі)
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау (әрбір оқушыны оқыту туралы білу):
Топтық жұмыс бойынша тақырыпты талқылау.
6. Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс - талабын есепке алу:
Мен тапсырма мақсатына қол жеткізуге көмектесемін. Мен тапсырмалардың орындалуын бақылау үшін қатарларды аралап шығамын.
7. Ресурстар мен жабдықтар (алдын ала тапсырыс беру қажет тех. құрылғылар тізімі): поуер пойнт, үлестірмелер, кәсіби жабдықтар
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жыраулар поэзиясы. Бұқар жырау
Бұқар жыраудың өмірі мен толғаулары мағлұмат беру. ХҮ – ХҮІІІ ғ жыраулар поэзиясы туралы түсіндіру. Дәлелді пікір айтуға баулу, шешен сөйлеуге, өз ойын нақты жеткізуге дағдыландыру, тіл дамыту.
Египеттегі ғылыми білім негіздері
Египеттегі ғылыми білімдердің қалай қалыптасқаны жайлы мағлұмат бере отырып, оқушылардың сыни ойлауын дамыту
Қазақстанның ХҮІІІ ғасырдағы ғылымы мен білімі және мәдениеті
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек ауылы, №31 Т. Бигелдинов атындағы жалпы орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Қалыбаева Гүлазия Сақбайқызы
ХҮІІІ ғасырдағы Қазақстан
Алматы обысы ,Ұйғыр ауданы, № 4 Шонжы орта мектебінің тарих пәні мұғалімі М. Тұңғышбаева
ХVІІІ ғасырдағы Қазақстан мәдениеті мен қазақ әдебиеті
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, А. Жанпейісов атындағы № 105 орта мектептің тарих пәнінің мұғалімі: Игембаева Гүлзат
XVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Бекарыстан би ауылы №24 Ү. Түктібаев атындағы орта мектептің тарих пәні мұғалімі Елбосынова Майра
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.