ХҮІІІ ғасырдағы Қазақстан
8 сынып
Сабақтың тақырыбы: ХҮІІІ ғасырдағы Қазақстан
Жалпы мақсаты: ХҮІІІ ғасырдағы Қазақстан курсы бойынша өткенді жинақтау.
Негізгі идеялар: Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын, жауапкершілігін арттыру, ой - өрісін дамыту.
Міндеттері:
Блум таксономиясы бойынша
1. Білу
2. Түсіну
3. Қолдану
4. Талдау
5. Жинақтау
6. Бағалау 1. Жылнамалар шежіресін біледі, есте сақтайды.
2. Тарихи тұлғалар өмірі мен қызметін түсінеді.
3 Тарихи деректерді қолданады.
4. Оқиғаларға талдау жасайды, салыстырады.
5. Тарихи оқиғаларды жинақтап, тұжырымдайды.
6. Оқиғаны бағалайды, өз пікірін ұсынады.
Іс - әрекет түрлері Жеке жұмыс Топпен жұмыс Диалогтық, топпен әңгімелесу
Бір - бірін бағалау және өзін - өзі бағалау
Пайдаланылған құралдар: электронды оқулық, интерактивті тақта, портреттер, карталар, маркерлер, стикерлер, түрлі түсті қағаз, кітаптар, «Ұлан» газеті
Мұғалім немен айналысады?
І кезең Ұйымдастыру
«Кіру билеті» арқылы топқа бөлінуді ұсынады
«Елім - ай» әнін тыңдату
Электронды оқулық
10 сынып, 9 - 10 анимация
Билет түсіне қарай үш топқа бөлінеді.
- Топ ережелерін еске түсіреді.
Оқушылар әнге байланысты өз ойларын айтады.
- Тарихи оқиғалар туралы бейнебаянды көреді.
ІІ кезең Өткен тақырыптар бойынша тапсырмалар беру.
Ой қозғау. Тарих жайлы сенің ойың қандай?
І тапсырма. Сандар сыр шертеді. хронологиямен жұмыс
ІІ тапсырма Тарихи тұлғалар
- Тақтадағы портреттер бойынша тарихи тұлғалар туралы қосымша мәліметтер айтады.
Оқушылар бір - бірінің жұмысын бағалайды.
2 жұлдыз, 1 тілек
Топты ауыстыру. Кіру билеттерінің артындағы жазылған атаулар бойынша өз орындарын ауыстырады.
- Сергіту сәті: «Көк Тудың желбірегені» әні орындалады. бейне жазба көрсетіліп тұрады.
Сергіту сәті. Ордабасы тауында қазақ жүздерінің бір тудың астында біріккен еді. Осы бірліктің, өрліктің жалғасы бүгінгі күні де жалғасып біз де бір ту астында бейбіт өмір кешудеміз.
ІІІ тапсырма. Картамен жұмыс. Карта қиындаларын таратылады
- Картаны құрастырып, сол бейнеленген оқиға туралы түсіндіреді.
Венн диаграммасы ХУІІІ ғасырдағы қозғалыстарды салыстырады, қорытынды жасайды.
ІҮ тапсырма Тарихи құжат беттерінен.
- Оқушылар тарихи деректердің қайсы кезең екендігі туралы тауып, қысқаша көрініс көрсетеді.
Миға шабуыл Тест сұрақтары.
- Тақырыпқа байланысты тест сұрақтарын шешеді
Электронды оқулық 10 - сынып, № 2 интерактивті тапсырманы орындайды.
Қорыту. Ой қозғау. Елі сүйген Елбасы - Абылай хан мен Н. Назарбаев туралы өз ойларымен бөліседі.
Бағалау Бағалау өлшемдері арқылы бағалау жүргізу. Бағалау парағы бойынша өздерін бағалайды.
Рефлексия. Кері байланыс
Бүгінгі сабақта мен үшін не қиын болды? Неге?
Бұл қиындықты ненің көмегімен жеңдім?
Үйге берілетін тапсырма: «Қазақ елі – батырлар елі» тақырыбында тарихи шығарма жазу. «Көшпенділер» фильмін көру, шығарманы оқу.
Бағалау парағы
Сабақтың тақырыбы: ХҮІІІ ғасырдағы Қазақстан
Жалпы мақсаты: ХҮІІІ ғасырдағы Қазақстан курсы бойынша өткенді жинақтау.
Негізгі идеялар: Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын, жауапкершілігін арттыру, ой - өрісін дамыту.
Міндеттері:
Блум таксономиясы бойынша
1. Білу
2. Түсіну
3. Қолдану
4. Талдау
5. Жинақтау
6. Бағалау 1. Жылнамалар шежіресін біледі, есте сақтайды.
2. Тарихи тұлғалар өмірі мен қызметін түсінеді.
3 Тарихи деректерді қолданады.
4. Оқиғаларға талдау жасайды, салыстырады.
5. Тарихи оқиғаларды жинақтап, тұжырымдайды.
6. Оқиғаны бағалайды, өз пікірін ұсынады.
Іс - әрекет түрлері Жеке жұмыс Топпен жұмыс Диалогтық, топпен әңгімелесу
Бір - бірін бағалау және өзін - өзі бағалау
Пайдаланылған құралдар: электронды оқулық, интерактивті тақта, портреттер, карталар, маркерлер, стикерлер, түрлі түсті қағаз, кітаптар, «Ұлан» газеті
Мұғалім немен айналысады?
І кезең Ұйымдастыру
«Кіру билеті» арқылы топқа бөлінуді ұсынады
«Елім - ай» әнін тыңдату
Электронды оқулық
10 сынып, 9 - 10 анимация
Билет түсіне қарай үш топқа бөлінеді.
- Топ ережелерін еске түсіреді.
Оқушылар әнге байланысты өз ойларын айтады.
- Тарихи оқиғалар туралы бейнебаянды көреді.
ІІ кезең Өткен тақырыптар бойынша тапсырмалар беру.
Ой қозғау. Тарих жайлы сенің ойың қандай?
І тапсырма. Сандар сыр шертеді. хронологиямен жұмыс
ІІ тапсырма Тарихи тұлғалар
- Тақтадағы портреттер бойынша тарихи тұлғалар туралы қосымша мәліметтер айтады.
Оқушылар бір - бірінің жұмысын бағалайды.
2 жұлдыз, 1 тілек
Топты ауыстыру. Кіру билеттерінің артындағы жазылған атаулар бойынша өз орындарын ауыстырады.
- Сергіту сәті: «Көк Тудың желбірегені» әні орындалады. бейне жазба көрсетіліп тұрады.
Сергіту сәті. Ордабасы тауында қазақ жүздерінің бір тудың астында біріккен еді. Осы бірліктің, өрліктің жалғасы бүгінгі күні де жалғасып біз де бір ту астында бейбіт өмір кешудеміз.
ІІІ тапсырма. Картамен жұмыс. Карта қиындаларын таратылады
- Картаны құрастырып, сол бейнеленген оқиға туралы түсіндіреді.
Венн диаграммасы ХУІІІ ғасырдағы қозғалыстарды салыстырады, қорытынды жасайды.
ІҮ тапсырма Тарихи құжат беттерінен.
- Оқушылар тарихи деректердің қайсы кезең екендігі туралы тауып, қысқаша көрініс көрсетеді.
Миға шабуыл Тест сұрақтары.
- Тақырыпқа байланысты тест сұрақтарын шешеді
Электронды оқулық 10 - сынып, № 2 интерактивті тапсырманы орындайды.
Қорыту. Ой қозғау. Елі сүйген Елбасы - Абылай хан мен Н. Назарбаев туралы өз ойларымен бөліседі.
Бағалау Бағалау өлшемдері арқылы бағалау жүргізу. Бағалау парағы бойынша өздерін бағалайды.
Рефлексия. Кері байланыс
Бүгінгі сабақта мен үшін не қиын болды? Неге?
Бұл қиындықты ненің көмегімен жеңдім?
Үйге берілетін тапсырма: «Қазақ елі – батырлар елі» тақырыбында тарихи шығарма жазу. «Көшпенділер» фильмін көру, шығарманы оқу.
Бағалау парағы
Жаңалықтар
XX ғасырдағы қазақ әдебиеті
Қазақ әдебиеті үшін тарихи оқиғаларға толы кезең екендігін түсіндіру. Қазақ елінің ұлттық болмысын, ерекшелігін көрсететін, тарихын, салт санасын, дәстүрін таңбалайтын ұлы туындылар туралы айту, балалар бойына патриоттық сезім ұялату.
Жыраулар поэзиясы. Бұқар жырау
Бұқар жыраудың өмірі мен толғаулары мағлұмат беру. ХҮ – ХҮІІІ ғ жыраулар поэзиясы туралы түсіндіру. Дәлелді пікір айтуға баулу, шешен сөйлеуге, өз ойын нақты жеткізуге дағдыландыру, тіл дамыту.
Қазақстанның ХҮІІІ ғасырдағы ғылымы мен білімі және мәдениеті
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек ауылы, №31 Т. Бигелдинов атындағы жалпы орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Қалыбаева Гүлазия Сақбайқызы
ХҮІІІ ғ Қазақстан мәдениеті
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, Қарғалы ауылы, №241 Қ. Әбдіқадыров атындағы орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Құдиярова Зада
Кіші жүздің Ресейге қосылуы
Қызылорда облысы, Арал ауданы, Жақсықылыш кенті, №19 орта мектептің тарих пәрі мұғалімі Серікбаева Гүлшара Жауғашарқызы
Махамбет – егемен елдіктің өшпес рухы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, Ы.Алтынсарин атындағы № 204 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Каржаубаев Руслан Мулдабаевич
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.