Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бунақденелілер

20 қаңтар 2015, Сейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Тақырыбы: Бунақденелілер
Мақсаты:
Модульдерді қолдана отырып, бунақденелілердің түрлерімен таныса отырып, өздігінен іздену дағдыларын үйренеді.
Оқу нәтижесі:
бунақденелілердің түрімен танысады. Үй жануарлары мен жабайы жануарларды салыстыра біледі. Берілген тапсырмаларды топта талқылап бірлесе жұмыс жасайды. Өз деңгейлері бойынша кластер, тапсырмалар орындайды Тақырыптың өмірге қажеттілігін түсінеді.
Әдіс – тәсілдер, модульдер
Топпен жұппен жұмыс (сыни тұрғыдан ойлау), кластермен жұмыс, демонстрация (ақпараттық коммуникациялық технология), пікір талас (диалогтік оқыту), бақылау(оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау), сұрақ - жауап, баяндау (қалай оқыту керектігін үйрету)
дереккөздер Дәптер, оқулық, интербелсенді тақта, электрондық оқулық, плакаттар, түрлі түсті қағаздар, маркерлер, желім, стикер.
бағалау топтық, жұптық жұмыстарда әділ бағалау.
Формативтік баға қоюды үйрету, суммативті бағаны шығару.

Тапсырмалар
1. Үй тапсырмасына шолу
2. Ой қозғау сұрақтары
3. Бунақденелілерге кластер
4. Электрондық оқулықпен жұмыс
5. Тест жұмысы
6. Қорытынды
7. Кері байланыс

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
2 060
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін анықтау.
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Алжапқыштын жоғары кесінділерді өндеу
Алжапқыштын жоғары кесінділерді өндеу
Жалпы мақсаты: Топта жұмыс жасау арқылы оқушыларды ынтымақтастыққа бейімдеу, танымдық әрекеттерін арттыру. технология сабағындағы кездесетін терминдермен таныса отырып, топпен жұмыс жасаудың маңыздылығына тоқталу
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×