Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі

24 қазан 2017, Сейсенбі
Категориясы: Ұстаздарға
Сабақ тақырыбы: Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Мақсаты: Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Күтілетін нәтиже: Бағалау әдістерімен танысу арқылы оқыту мен оқудағы жаңа көзқарастарды түсінеді. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау әдісін тәжірибесінде қолданады.
Түйінді идеялар: Білім саласындағы қарқынды даму кезеңіндегі мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру
Сабақта қолданылатын ресурстар: Флипчарт қағаздары, стикер, интерактивті тақта, презентация, маркер, қалам, желім, түрлі - түсті қағаз, қайшы, смайликтер, тарелкалар, салынған тарелка суреті, сэндвичтер
Оқыту әдістері мен модульдер: ОүБ және оқуды бағалау,
АКТ,
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
Оқытудағы басқару және көшбасшылық,
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 1. жұптық жұмыс
2. топтық жұмыс
Тапсырмалар: Топ ережесін құру, Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін постермен жұмыс, «Қалдықсыз технология» атты тапсырмада берілген заттар, қайшы, желім арқылы көрмеге бұйым жасау, формативті бағалау, сергіту сәті, жұппен жұмыс, рефлексия.
3 240
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Заманауи білім берудің әдіс - тәсілдері
Заманауи білім берудің әдіс - тәсілдері
Жас мамандарға заманауи білім берудің әдіс - тәсілдері туралы мәліметтер алуға жағдай жасау.
Оқушыларды оқыту үшін бағалау қаншалықты маңызды?
Оқушыларды оқыту үшін бағалау қаншалықты маңызды?
Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін көтермелеу арқылы оқу - оқыту сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру.
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет. Зат есімнің септелуі
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет. Зат есімнің септелуі
Зат есімнің септелуі мен зат есімді қайталау Өз білімін тәжірибеде қолданады;
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×