Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Коучинг
Сабақ тақырыбы: Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Жалпы мақсат: Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін анықтау.
Күтілетін нәтиже 1. Оқыту мен оқуда АКТ - ның ерекшелігін біледі
2. Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін үйренеді.
3. Оқыту мен оқуда АКТ – ны қолданады
4. Оқыту мен оқуда АКТ – ның маңыздылығына көз жеткізеді.
Түйінді идеялар: Жаңа ғасыр ағымына бейімделу;
Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау;
АКТ - ны сыныпта мұғалімді ауыстыру құралы ретінде емес, оқу үдерісінде көмек көрсетуге арналған тиімді педагогикалық құрал ретінде қолдануды зерделеу.
Оқыту әдістері: 1. Диалог
2. Жұптық жұмыс
4. Топтық жұмыс
5. АКТ
6. бағалау әдістері
7. пікірталас, сұрақ - жауап
Тапсырмалар: Стикер арқылы формативті бағалау, өзін - өзі және бірін - бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия
Сабақта қолданылатын материалдар: А - 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, компьютер, фотоаппарат, ұялы телефондар, флипчарт, маркер, қалам, слайдтар, видеороликтер
Дерек көздері: Әдеби материалдар, журналдар, портал материалдары
Сілтеме: 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 110 - 116 - бет
2. Үлестірмелі нұсқаулық 3 - апта, 3 - күн
Алматы облысы, Райымбек ауданы, Қаратоған ауылы
«Н. Өмірзақов атындағы орта мектебі мектепке
дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
География - экология пәнінің мұғалімі Куберова Гаухар Дүйсенқызы
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану. жүктеу
Сабақ тақырыбы: Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Жалпы мақсат: Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін анықтау.
Күтілетін нәтиже 1. Оқыту мен оқуда АКТ - ның ерекшелігін біледі
2. Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін үйренеді.
3. Оқыту мен оқуда АКТ – ны қолданады
4. Оқыту мен оқуда АКТ – ның маңыздылығына көз жеткізеді.
Түйінді идеялар: Жаңа ғасыр ағымына бейімделу;
Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау;
АКТ - ны сыныпта мұғалімді ауыстыру құралы ретінде емес, оқу үдерісінде көмек көрсетуге арналған тиімді педагогикалық құрал ретінде қолдануды зерделеу.
Оқыту әдістері: 1. Диалог
2. Жұптық жұмыс
4. Топтық жұмыс
5. АКТ
6. бағалау әдістері
7. пікірталас, сұрақ - жауап
Тапсырмалар: Стикер арқылы формативті бағалау, өзін - өзі және бірін - бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия
Сабақта қолданылатын материалдар: А - 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, компьютер, фотоаппарат, ұялы телефондар, флипчарт, маркер, қалам, слайдтар, видеороликтер
Дерек көздері: Әдеби материалдар, журналдар, портал материалдары
Сілтеме: 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 110 - 116 - бет
2. Үлестірмелі нұсқаулық 3 - апта, 3 - күн
Алматы облысы, Райымбек ауданы, Қаратоған ауылы
«Н. Өмірзақов атындағы орта мектебі мектепке
дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
География - экология пәнінің мұғалімі Куберова Гаухар Дүйсенқызы
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану. жүктеу
Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша туралы білімдерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Тілін, сөздік қорларын дамыту.
Оқыту мен оқуда жаңа әдіс – тәсілдерді қолдану – заман талабы тақырыбындағы аудандық семинар
Мұғалімдер оқу үдерісінде оқушылардың танымдық көзқарасын қалыптастыруда сын тұрғысынан ойлауды дамытудың негізгі әдістерін анықтайды.
Оқыту мен оқуда өзгеріс енгізілген тізбектелген сабақтар топтамасы
«n - дәрежелі арифметикалық түбірдің қасиеттері» тақырыбына өткізген сабағымда күтілетін нәтижем, дәстүрлі сабақтан айырмашылығын сезіну, көру және сындарлы оқытудың теориясына негізделген жеті модульді ықпалдастыру бойынша оқушылардың өз бетімен
Ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану
Ақпараттық - коммуникациялық технологияны дамыту - білім берудің бір бөлігі. Соңғы жылдары заман ағымына сай күнделікті сабаққа компьютер, электрондық оқулық, интерактивті тақта қолдану жақсы нәтиже беруде.
Ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолданудың маңыздылығы мен қажеттілігі
АКТ - ды күнделікті сабаққа қолданудың маңыздылығын, осы құралдар көмегімен балалар әлемін танып біліп, балалардың ойымен ойлай алу қабілетіне ие болуға, олардың ғаламтордағы тіршілігінен хабардар бола білуге және мұғалім жұмысын автоматтандыру үшін
Диалогтік оқыту менің тәжірибемнен
Әр мұғалім өз сабағында диалогтік оқытуды пайдалану туралы шешім шығаруды. Мұғалімдер оқыту мен оқуда диалогтың маңыздылығын білу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.