Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Алжапқыштын жоғары кесінділерді өндеу

04 ақпан 2017, Сенбі
Категориясы: Технология
Сабақтың тақырыбы: Алжапқыштың жоғары кесінділерді өндеу. Алжапқыштың астыңғы кесінділерді өндеу. Белдікті өңдеу, Қалталарды өңдеу

Тізбектелген сабақ:
Жалпы мақсаты: Топта жұмыс жасау арқылы оқушыларды ынтымақтастыққа бейімдеу, танымдық әрекеттерін арттыру. технология сабағындағы кездесетін терминдермен таныса отырып, топпен жұмыс жасаудың маңыздылығына тоқталу

Мақсаты:
1. Алжапқыштың өлшемін таба білуге және оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту.
2. Оқушылардың өзара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру. Жұмысты қорғау.
3. Оқушыларға ой түрткі салу

1. Алжапқышты өлшей келе, табылған өлшемдерді бір біріне қосу арқылы оқушылардың тапсырманы орындауда өзіндік реттелуіне жағдай жасау. Оқушылардың дарыны мен талантына, ерекшелігіне бақылау жүргізу
2. Топпен жұмыс жасау арқылы, оқушылардың ынтымақтастығын орнату. Ортақ пікірге келу
3. Оқушылардың өзін - өзі бағалауы арқылы шынайылыққа жету.

1. Белдіктің әр түрлілігіне байланысты тапсырманы орындау арқылы жоғары деңгейде беру арқылы дарынды және талантты оқушыларды анықтау
2. Табысты жерін анықтап толықтырулар жасауға мүмкіндік беру
3. Кері байланыс орнату Қалтаны өңдеу, технологиясын түсіндіру Оқушылардың дарыны мен талантына, ерекшелігіне бақылау жүргізу. Теориялық білімдерін іс жүзінде көрсетуге ықпал ету, практикалық іс — әрекеттерін қалыптастыру.

Білу: Матаның құрылысымен толық таныса отырып, білігін дамыту. Ой өрісін дамыту
Өз бетінше өлшем бірліктерін таба білуге тарту. Оқулықты пайдалана отырып жаңа ақпаратты игеру. Сәнді белдіктер, салыстыруды қайталау. Қалтаны қандай маталардан жасауға болатыны туралы білу.
Түсіну: Матамен жұмыс барысында шығару білігін дамыту. Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, эстетикалық қабілеттерін әрі қарай дамыту. Сабақ үрдісі барысында алжапқыштың астыңғы бетін өңдей отырып, пішумен, көктеуді үйрену. Оқушылардың қызығушылығын ояту, оларды қосымша ізденуге, лекаломен жұмыс істеуге, қорытынды жасауға дағдыландыру. Қалта не үшін қажет екенін түсіну, шығармашылық көзқарас.
Қолдану: Алжапқыштың жоғарғы бетін өңдей отырып, астыңғы бетін дайындауға берілген жұмыстарды жалғастыру.

Алжапқышты пішудің қолайлы тәсілін қолдану. Оқушылардың қызығушылығын арттыру. Лекалолармен жұмыс тәсілдерін қолдану. Белдіктің артқы және астыңғы бетін өңдей отырып, талдауға үйрену. Өңдеу әдіс тәсілдерін қолдануға, әр түрлі лекалолармен жұмыс жасауды қолдана білу.
Талдау: Алжапқыштың бөліктерін ажырата біле отырып, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту. Алжапқыштың үстіңгі және астыңғы бөлімдерін талдау. Көбейтіндіні санға бөлуге берілген есептерді талдау. Белдікті өңдеудің тиімді әдістерін қолайлы тәсілдерін талдау. Қалталар әр алуандығын талдауға, орынмен қолдана білуді дамыту.
Жинақтау: Матаны өңдеу, сабақтарында алған білімдерін қайталап, еске түсіріп, алжапқышты өңдеп шығарады. Талдау, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту. Талдау, қорытындылауға үйренеді. Матамен жұмыс тақырыбындағы білімдерімен ұштастыра отырып, қалтаны өңдеу
Бағалау: Формативті, суммативті бағалау. Топтық, жұптық бағалау. «Мен айтқым келеді...» тақырыбы рефлексия бөлімінде беріледі Топтық, жұптық бағалау
Әдіс – тәсілдер: Топтық жұмыс. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлау. ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау. АҚТ пайдаланып, нақты мысалдар келтіру. Топтық, жеке, жұптық жұмыс. Ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау. Жоғары деңгейде тапсырмалар беру. Диалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау. Оқушылар өз ойларын анық білдіреді.
АҚТ. Диалог арқылы сыни ойлау әдісі.
Ресурстар Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркер. Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер. Ресурстар: интерак. тақта, компьютерлер, презентация,
бағалау парағы,
рефлексивтік парақ.
Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркер Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркер. Ресурстар: интерак. тақта, компьютерлер, презентация,
бағалау парағы,
рефлексивтік парақ.

Модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.
2 852
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Lesson Study тәсілі арқылы «Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың белсенділігін қалай арттыруға болады?»
Lesson Study тәсілі арқылы «Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың белсенділігін қалай арттыруға болады?»
Оқушылардың білім аймағын кеңейту; жұмысқа деген жауапкершілікті арттыру; оқушыларды біріге отырып жұмыс жасауға, ынтымақтастыққа баулу; үлгермеуші оқушыларды қызықтыру, өзін - өзі бағалауды, бір - бірін бағалауды үйрету.
Кері тригонометриялық функциялар
Кері тригонометриялық функциялар
Кері тригонометриялық функциялардың графиктерін салу арқылы математикалық ойлау қабілеттерін дамыту
Осы шақ, нақ осы шақ
Осы шақ, нақ осы шақ
Тақырыпты оқи отырып, идеясын тарау тақырыбымен байланыстыра ашуға мүмкіндік беру, батылдықтың негізгі маңызын түсіне отырып топпен жұмыс істеуге үйренеді
М1: 4 шынайы өлшемде алжапқыш сызбасын жасау
М1: 4 шынайы өлшемде алжапқыш сызбасын жасау
Балқаш қаласы, Ы. Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін №25 орта мектебінің технология пәні мұғалімі. Тоқтаубаева Кульбаршин Жұмашқызы
Кеуде алжапқышының негізгі өлшемін алу
Кеуде алжапқышының негізгі өлшемін алу
Атырау қаласы, И.Тайманов атындағы №27 орта мектептің технология пәні мұғалімі Күнімжан Қайырболатқызы Жұмағалиева
Алжапқышты үлгілеу
Алжапқышты үлгілеу
ШҚО, Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы М. Ломоносов атындағы орта мектеп технология пәні мұғалімі Калиева Гаухар Картаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×