Жұбан Молдағалиев. Ар – ұят туралы
«ЖББ Қарауыл гимназиясы» КММ
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің мұғалімі
Исайн Мейрамгул Сайлауханқызы
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, 5 - сынып Әдебиет «Атамұра» 2010 ж
Сабақ тақырыбы: Жұбан Молдағалиев «Ар – ұят туралы»
Жалпы мақсаттар: Ақынның өмірбаяны мен шығармашылығымен танысу. Өлеңде айтылған ой - пікірлерді толықтыра отырып, мағынасын ашу. Өлеңнің түйінді ойын айтып, қорытындылау.
Түйінді идеялар: Қазаққа ар - ұят ең жоғары саналады. Ар - ұят - парыздың бақылаушысы, адам өмірін реттеуші. Арлы, ұятты, намысты адам өз елін, жерін, ұрпағын мәңгі қорғайды.
Оқыту нәтижелері: Өлеңді композициясына орай бөлімдерге бөліп, жоспар жасады.
Өлеңде айтылған ой - пікірлерді өз көзқарастарымен толықтырды.
Тапсырмаларды орындай отырып, өлеңнің мазмұнын түсінді, түйінін анықтады.
Дереккөздер: А4 қағазы, оқулық, постер, маркер, түсіндірмелі сөздіктерстикерлер, интербелсенді тақта.
Кезеңдері: Оқу белсенділігін арттыруда қолданылатын әдіс - тәсілдер, уақыты
Қызығушылығын ояту
«Жақсы тілек – жан жылуы»
Адам бойындағы қасиеттерге байланысты топқа бөлу
Үй тапсырмасын тексеру
«Өрмекші торы» әдісін түсіндіріп өтеді.
Мағынаны тани білу «Өз жартыңды тап» (ақынның өмірбаяны)
Әр топқа ақынның өмірі мен шығармашылығы жазылған түрлі қағаздар таратады.
«Мақал - сөздің мәйегі» (тақырыпты меңгеру)
Ар – ұят туралы мақалдар айтқызады.
«Ойлан, жұптас, талқыла (ойларын жазғызу, талдау)
Әр топқа өлеңді оқып, мағынасын түсінуге тапсырма береді.
Сергіту сәті «Сәлемдесу» ойыны
Қазір біз сендермен амандасып ойнаймыз. Мен қалай амандасу керектігін айтамын, сонда сендер бір - бірлеріңмен тез - тез амандасасыңдар. Мен белгі берген кезде тез қимылдап, әртүрлі адаммен амандасуларың керек.
«Мюнстенберг»әдісі (шатысқан әріптер)
Шатысқан әріптерден жаңа сабаққа қатысты сөздерді құрайды.
«Серпілген сауал» (сұраққа - жауап)
Жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтар жазылған қағаздарды балаларға таратады.
Ой толғаныс Постер құру (ар - ұят туралы)
Оқушыларға постер құру жөнінде түсінік береді.
Бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек»
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісін түсіндіреді.
Қорытынды бағаны өзі қояды.
Үйге тапсырма
«Ар - ұят» өлеңінен бір бөлімін жаттау. Мақалдар жазып келу.
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің мұғалімі
Исайн Мейрамгул Сайлауханқызы
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, 5 - сынып Әдебиет «Атамұра» 2010 ж
Сабақ тақырыбы: Жұбан Молдағалиев «Ар – ұят туралы»
Жалпы мақсаттар: Ақынның өмірбаяны мен шығармашылығымен танысу. Өлеңде айтылған ой - пікірлерді толықтыра отырып, мағынасын ашу. Өлеңнің түйінді ойын айтып, қорытындылау.
Түйінді идеялар: Қазаққа ар - ұят ең жоғары саналады. Ар - ұят - парыздың бақылаушысы, адам өмірін реттеуші. Арлы, ұятты, намысты адам өз елін, жерін, ұрпағын мәңгі қорғайды.
Оқыту нәтижелері: Өлеңді композициясына орай бөлімдерге бөліп, жоспар жасады.
Өлеңде айтылған ой - пікірлерді өз көзқарастарымен толықтырды.
Тапсырмаларды орындай отырып, өлеңнің мазмұнын түсінді, түйінін анықтады.
Дереккөздер: А4 қағазы, оқулық, постер, маркер, түсіндірмелі сөздіктерстикерлер, интербелсенді тақта.
Кезеңдері: Оқу белсенділігін арттыруда қолданылатын әдіс - тәсілдер, уақыты
Қызығушылығын ояту
«Жақсы тілек – жан жылуы»
Адам бойындағы қасиеттерге байланысты топқа бөлу
Үй тапсырмасын тексеру
«Өрмекші торы» әдісін түсіндіріп өтеді.
Мағынаны тани білу «Өз жартыңды тап» (ақынның өмірбаяны)
Әр топқа ақынның өмірі мен шығармашылығы жазылған түрлі қағаздар таратады.
«Мақал - сөздің мәйегі» (тақырыпты меңгеру)
Ар – ұят туралы мақалдар айтқызады.
«Ойлан, жұптас, талқыла (ойларын жазғызу, талдау)
Әр топқа өлеңді оқып, мағынасын түсінуге тапсырма береді.
Сергіту сәті «Сәлемдесу» ойыны
Қазір біз сендермен амандасып ойнаймыз. Мен қалай амандасу керектігін айтамын, сонда сендер бір - бірлеріңмен тез - тез амандасасыңдар. Мен белгі берген кезде тез қимылдап, әртүрлі адаммен амандасуларың керек.
«Мюнстенберг»әдісі (шатысқан әріптер)
Шатысқан әріптерден жаңа сабаққа қатысты сөздерді құрайды.
«Серпілген сауал» (сұраққа - жауап)
Жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтар жазылған қағаздарды балаларға таратады.
Ой толғаныс Постер құру (ар - ұят туралы)
Оқушыларға постер құру жөнінде түсінік береді.
Бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек»
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісін түсіндіреді.
Қорытынды бағаны өзі қояды.
Үйге тапсырма
«Ар - ұят» өлеңінен бір бөлімін жаттау. Мақалдар жазып келу.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жұбан Молдағалиев «Ар - ұят туралы» өлеңі
Қазақтың ұлы ақыны Жұбан Молдағалиевтің өмірі туралы мәлімет беру, ақынның өмірбаянына тоқталу, бұрынғы білімдерін тереңдету. Өлеңнің идеясымен таныстырып, ақын мұратын ұғындыру.
Жұбан Молдағалиев «Ар - ұят туралы»
Ж. Молдағалиев туралы мағлұмат алады. Ар – ұят туралы өлеңнің негізгі идеясын түсінеді. Балалардың ой - өрісінің, сана - сезімдерінің қалыптасуына ықпал етіп, дүниетанымы кеңейеді, білім дәрежесі көтеріледі. Оқушылар адамгершілікке, абыройлы болуға
Тұрақты тіркестер
Тұрақты тіркестер туралы түсінік беру және оларды сөз аралығында қолдана білуге үйрету. Тұрақты сөз тіркесін сөйлеу, жазу дағдысына енгізе отырып, оқушылардың тіл байлығын, ақыл – ойын, сана – сезімін дамыту. Оқушылардың дағды - машықтарын, таным
Жұбан Молдағалиевтің «Ар - ұят» туралы өлеңі
Атырау қаласы, Еркінқала орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қаюпова Жайнагүл Жақсылыққызы
Күнтізбелік жоспар
Күнтізбелік жоспар Пәні: Қазақ тілі Сыныбы: 5 Жылдық сағат саны: 102 сағат Апталық сағат саны: 3 Оқулық авторлары: Ә. Дайыр, Қ. Айтқалиев, Ш. Беркімбаева, Г. Құрманбай Баспа: Алматы: Атамұра, 2010 Пән мұғалімі: Анар Арыстанғалиева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.