Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ғұндардың тұрмысы, мәдениеті

31 қазан 2016, Дүйсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Ғұндардың тұрмысы, мәдениеті
Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, "Қазақстан тарихы" оқулығы - 6 сынып, Ғаламтор материалдары
Ресурстар: Карта, интер тақта, ғаламтор материалдары, видео, слайд, жұмыс парағы, конверт
Жалпы мақсаты: Міндеттері 1 - қадам: Ғұндардың тұрмысы, мәдениетімен таныса отырып, оның маңызын, тарихта алатын орнын ашып көрсету:
2 - қадам: Бірлесе жұмыс жасауда, ойларын жинақтау, идеялар тарату, еркін жеткізу, жүйелеу, ортақ пікір қалыптастыру:
3 - қадам: Мәдени мұраларды құрметтеу, оның тарихи маңызын түсіну
Күтілетін нәтиже: Ғұндар тұрмысы және мәдениетінен жан - жақты түсінік алады: тың идеялар қалыптасады
Негізгі идеялар:
- оқушылар іс - әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді: тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
- тақырыпты талдау арқылы мәдениеттің қоғамда алатын орнын анықтау
- оқушылардың оқу қажеттіліктерін анықтау.
Тапсырмалар: Миға шабуыл әдісі: топтастыру: жеке, топтық жұмыстар, бағалау критерийлері бойынша өзіндік бағалау: «тәтті сыйлықтар», топтарда бірін - бірі бағалау: «Түрлі түсті шар», «Блум жүйесі», «сәйкестендіру тесті», «тұжырымдамалық карта», рефлексия, «Танымдылық ағашы»

Ұйымдастыру сәті:
сыныпты топтастыру
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
топтың ережесін анықтау
топ мүшелерін сайлау
Өткен материалға шолу:
1 - топ
1. Ғұндар жорығының әлемдік тарихта алатын орны қандай?
2. Тәуелсіздік жолында сен өз еліңді қалай қорғар едің?
2 - топ
1. Хань әулетінің негізін қалаушы Лю - Банда ғұндардан жеңіліп?
2. Цынь патшалығы өзінің елін қорғау мақсатында Ұлы Қытай қорғанын салды, алайда бұл қорған ғұндардың шапқыншылығына төтеп бермеді, Сұрақ Егерде сіздер Хань аулеттінің орнында болсаңдар ғұндардан қалай қорғанар едіңіз?
3-топ
1 Чжи - чжи жаңа елдерді бағындырды, қай жерлерді жаулады?
2 Неге солтүстік ғұн мемлекеті, оңтүстігіндегі жерлерді қайтарып алмады?

Қорыту: жеке тапсырма: жазбаша жұмыс
«Сәйкестендіру тесті»

Тұсаукесер:
1. «қоржындағы сыйлықтар»: ой - қозғау сұрақтары
2. Көзге көрінетін айғақтар: Видео көру

Жаңа тақырып:
1 - қадам: топтық жұмыс:
«тұжырымдамалық карта» сызу
/ұжымдық іс - әрекетке бағыттау/
І - топ: Ғұндар тұрмысы
ІІ - топ: Ғұндар мәдениеті
ІІІ - топ: «ғұн мәдениеті қазақ мәдениетінің жалғасы»
2 - қадам: топтарда бірін - бірі бағалау:
«Түрлі түсті шар»
3 - қадам: алған білімдерін жүйелеу, қорытындылау:
шыңға шығу: «Блум жүйесі»

Өзін - өзі бағалау: «тәтті сыйлық»
Рефлексия:
«Ғұн мәдениетінің жетістіктері» тақырыбында эссе жазу

Тарих пәні мұғалімі Мұратаев Бекжан

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
5 220
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы
Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы
Ғұндар - көшпелі патриархалды ел. Оларды ақсақалдар кеңесі басқарған. Елді шанью биледі. Тақты атадан балаға қалдырып отырған. Өзіндік құқық қорғау жүйесі болған.
Қазақстан территориясындағы ғұн тайпалары
Қазақстан территориясындағы ғұн тайпалары
Ғұн атауы, «халықтардың ұлы қоныс аударуындағы» ғұндардың рөлі, ғұн мемлекеттік бірлестігінің қалыптасу тарихы, шаруашылық өмірі мен тұрмысы туралы білім беру;
Қазақстан жеріндегі ғұн тайпалары
Қазақстан жеріндегі ғұн тайпалары
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, «№219 Ы. Алтынсарин атындағы қазақ орта мектебінің» Жұмабаева Қалдыгүл Қалдыбайқызы
Патшалық және республикалық билік кезеңіндегі Рим
Патшалық және республикалық билік кезеңіндегі Рим
Жалпы мақсаты міндеттері: 1 - қадам: Ежелгі Римді сипаттай отырып, басқару құрылысымен таныстыру.
Оғыз мемлекеті
Оғыз мемлекеті
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы «№219 Ы. Алтынсарин атындағы қазақ орта мектебінің» тарих пәні мұғалімі Жұмабаева Қалдыгүл Қалдыбайқызы
Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы
Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы
Ойыл ауданы, Жақсыбайкөл негізгі мектебінің тарих пәні мұғалімі Тұрғалиева Әсем Мұхамедиярқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×