Оғыз мемлекеті
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы
«№219 Ы. Алтынсарин атындағы қазақ орта мектебінің»
ІІІ деңгейлі тарих пәнінің мұғалімі
Жұмабаева Қалдыгүл Қалдыбайқызы
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы Оғыз мемлекеті
Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, "Орта ғасырдағы Қазақстан тарихы" оқулығы - 7 сынып, Ғаламтор материалдары
Ресурстар: Карта, интерактивті тақта,, слайд, жұмыс парағы, ғаламтор материалдары,
Жалпы мақсаты міндеттері
1 - қадам: Оғыз мемлекетін сипаттай отырып, жер аумағы мен қоғамдық құрылысымен таныстыру 2 - қадам: Топтық жұмыс жасауда бірлікке дағдыландыру, өз ойларын дәлелдемелермен жүйелі жеткізуді қалыптастыру
3 - қадам: Оғыз мемлекетінің қазақ тарихында алатын орнын ашып көрсету
Күтілетін нәтиже: Оғыз мемлекетінің хронологиялық шеңберін, жер аумағын, қоғамдық құрылымын біліп, мемлекеттік басқару жүйесін түсінеді
Негізгі идеялар: Оғыз мемлекетінің әлеуметтік - саяси құрылысындағы айырмашылықтар мен ұқсастықтарды салыстыра білуге үйрету.
Тапсырма: топтастыру: жеке, топтық жұмыстар, терминологиялық диктант, «хронологиямен жұмыс», «қатесін тап», инноворд, рефлексия, бағалау критерийлері бойынша топтарда бірін - бірі бағалау
Негізгі дерек көздері: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
АКТ - ні қолдану.
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Сабақтың жүру барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру сәті:
сыныпты топтастыру
Өткен материалға шолу: интер. тақтамен сұрақтар қою
1. Ежелгі түріктердің наным - сенімі
2. Қағанат халқы қандай шаруашылықпен айналысты? т. б
Ой қозғау сәті:
Ерте орта ғасырларда құрылған мемлекеттерді атаңдар?
Танымдық тапсырма
Жаңа тақырып:
1 - қадам: топтық жұмыс
І топ: Оғыз мем. құрылуы мен қоғамдық құрылысы
ІІ топ: Саяси жағдайы
ІІІ топ: Шаруашылығы
ІV топ: Кәсібі мен қолөнері
2 - қадам: жұптық жұмыс
Терминологиялық диктант
3 - қадам: Жеке жұмыс Хронологиялық кесте
Кеңейтілген тапсырма 5 мин
Кей оқушыларға жеке деңгейлік тапсырма беру (инноворд, қате табу т. б)
Алған білімді жүйелеу: сәйкестендіру тесті, топтардың бір - біріне ашық сұрақтар қоюы
Рефлексия
Үйге тапсырма: «Оғызнама» жыры
Толық нұсқасын жүктеу
«№219 Ы. Алтынсарин атындағы қазақ орта мектебінің»
ІІІ деңгейлі тарих пәнінің мұғалімі
Жұмабаева Қалдыгүл Қалдыбайқызы
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы Оғыз мемлекеті
Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, "Орта ғасырдағы Қазақстан тарихы" оқулығы - 7 сынып, Ғаламтор материалдары
Ресурстар: Карта, интерактивті тақта,, слайд, жұмыс парағы, ғаламтор материалдары,
Жалпы мақсаты міндеттері
1 - қадам: Оғыз мемлекетін сипаттай отырып, жер аумағы мен қоғамдық құрылысымен таныстыру 2 - қадам: Топтық жұмыс жасауда бірлікке дағдыландыру, өз ойларын дәлелдемелермен жүйелі жеткізуді қалыптастыру
3 - қадам: Оғыз мемлекетінің қазақ тарихында алатын орнын ашып көрсету
Күтілетін нәтиже: Оғыз мемлекетінің хронологиялық шеңберін, жер аумағын, қоғамдық құрылымын біліп, мемлекеттік басқару жүйесін түсінеді
Негізгі идеялар: Оғыз мемлекетінің әлеуметтік - саяси құрылысындағы айырмашылықтар мен ұқсастықтарды салыстыра білуге үйрету.
Тапсырма: топтастыру: жеке, топтық жұмыстар, терминологиялық диктант, «хронологиямен жұмыс», «қатесін тап», инноворд, рефлексия, бағалау критерийлері бойынша топтарда бірін - бірі бағалау
Негізгі дерек көздері: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
АКТ - ні қолдану.
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Сабақтың жүру барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру сәті:
сыныпты топтастыру
Өткен материалға шолу: интер. тақтамен сұрақтар қою
1. Ежелгі түріктердің наным - сенімі
2. Қағанат халқы қандай шаруашылықпен айналысты? т. б
Ой қозғау сәті:
Ерте орта ғасырларда құрылған мемлекеттерді атаңдар?
Танымдық тапсырма
Жаңа тақырып:
1 - қадам: топтық жұмыс
І топ: Оғыз мем. құрылуы мен қоғамдық құрылысы
ІІ топ: Саяси жағдайы
ІІІ топ: Шаруашылығы
ІV топ: Кәсібі мен қолөнері
2 - қадам: жұптық жұмыс
Терминологиялық диктант
3 - қадам: Жеке жұмыс Хронологиялық кесте
Кеңейтілген тапсырма 5 мин
Кей оқушыларға жеке деңгейлік тапсырма беру (инноворд, қате табу т. б)
Алған білімді жүйелеу: сәйкестендіру тесті, топтардың бір - біріне ашық сұрақтар қоюы
Рефлексия
Үйге тапсырма: «Оғызнама» жыры
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Оғыз - нама жырын талдау
Әдеби – теориялық білімдерін арттыруға, кейіпкердің ой - түйіндеулерін, іс - әрекетін тауып, өз пікірлерін айтуға дағдыландыру, ойлау, жүйелеу, салыстыру қабілетін жетілдіру.
Оғыз мемлекеті (9 ғасырдың соңы – 11 ғасырдың басы)
Оғыз мемлекеті (9 ғасырдың соңы – 11 ғасырдың басы) Конспект 9 ғасырдың аяғы – 10 ғасырдың басында Сырдарияның орта және төменгі ағысында Оғыз мемлекеті құрылды. Орталығы – Янгикент қаласы (Жаңа Гузия). Махмуд Қашғаридің дерегі бойынша, оғыздар
Қазақстан жеріндегі ғұн тайпалары
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, «№219 Ы. Алтынсарин атындағы қазақ орта мектебінің» Жұмабаева Қалдыгүл Қалдыбайқызы
Патшалық және республикалық билік кезеңіндегі Рим
Жалпы мақсаты міндеттері: 1 - қадам: Ежелгі Римді сипаттай отырып, басқару құрылысымен таныстыру.
Оғыз мемлекеті
Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Пеньково орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Сағанаева Сарбиназ Қазиқызы «Үздік ашық сабақ» номинациясы бойынша
Оғыз Қаған
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Қазалы ауылы, №100 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қамбарова Сағира Лаубайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.