Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы

29 сәуір 2014, Сейсенбі
Категориясы: Тарих
Сабақтың мақсаты: Ғұндардың тұрмысы қоғамдық құрылысы және шаруашылығы туралы
Білім беру.
Дамытушылық мақсаты: Ғұндардың тарихының даму ерекшеліктері және маңызын ашып көрсету. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, ой - өрісін дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Қазақ даласын мекендеген ғұн тайпасының әлемдік деңгейге қосқан үлесі және Атилланың ерлігін баяндай отырып, елін қорғауға, ұлт жандыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивтік тақта, Карта. Схема «Ия - жоқ» ойыны.
Сабақтың түрі: Ізденіс сабағы;
Ой қозғау, іздену, мәселені шешу.
Сабақтың әдісі: «Ойталқы», топтық жұмыс,(жигсо әдісі);
Автор орындығы;
Ұқсату;
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы бойынша әдісті қолдану.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
І. Қызығушылықты ояту:
1. Адамзаттың өткен тарихын заттай тарихы мұралар арқылы зерттейтін ғылым қалай аталады?
2. Адамзат тарихы дамуының ең алғашқы кезеңі.
3. Қазақстан жерінде өмір сүрген ең алғашқы тайпалар?
1. Үй тапсырмасын сұрау: (жигсо - 1 әдісі)
Сыныпты үш топқа бөлемін. Әр топ оқушының «отбасы» одан әрі отбасы мүшелері. Берілген сұраққа және жылдам жауап берген топқа дөңгелекшелер беріп отырамын.
2. Автор орындығы: «Мен Еділ патшамын». Бір немесе бірінші оқушы шығып, Еділ патшаның өмірінен сахналық көрініс көрсетеді.
Жаңа сабақ: Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы.
ІІ. Мағынаны ажырату.
Білімді кеңейту, тақырыпты ашу /15 минут/.
«Отбасы» мүшелері өзара нөмері мен бөліседі. Әр топтың бірінші сандары - 1 топқа, «2» деген сан иесі - 2 топқа, «3» санын алушылар 3 - топқа жиналады. Бұл топ оқушының - «жұмыс орны». Осында оқушыларға мәтіннен тақырыпшылар беріледі. Оқып болған соң топ мүшелері оқығандарын ортаға салады.
Олар «отбасына» оралып, әр оқушы өзінің оқығанын топ мүшелеріне түсіндіреді.
Мәтінмен жұмыс. Топ тапсырмалары.
1 - тапсырма:
1 - топ: Ғұндардың тұрмысы.
2 - топ: Қоғамдық құрылысы.
3 - топ: Ғұндардың мәдениеті.
ІІІ. Ой - толғаныс.
2 - тапсырма:
Ұқсату:
Мәтіннен өздерінің өмірлеріне сәйкес келетін тұстарын оқып айту.
3 - тапсырма:
«Иә - жоқ»ойыны
1. Ғұндар кезеңі б. з. б 3 ғасыр мен б. з. д төрт ғасыр аралығын қамтиды.
А) Иә; Ә). Жок
2. Ғұн билеушісінің «хан» деп атаған.
А) Иә; Ә) Жоқ
3. Ғұн мемлекетінде ру саны - 24
А) Иә; Ә) Жоқ
4. Цин патшалығы сақтардан қорғану үшін Ұлы Қытай қорғанын салды.
А) Иә; Ә) Жоқ
5. Шаньюйден кейінгі басты тұлға -«түменбасы»
А) Иә; Ә) Жоқ
6. «Халықтардың ұлы қоныс аударуын» бастаған - сақтар.
А) Иә; Ә) Жоқ
7. «Атилла» операсын жазған итальян композиторы - Джузеппе Верди
А) Иә; Ә) Жоқ
8. Ғұндар бұйымының бетіне түрлі - түсті заттарды жапсыруы -«аң стиль»
А) Иә; Ә) Жоқ
9. Еуропада Атилла ғұн империясын қазіргі Венгрия жерінде құрған.
А) Иә; Ә) Жоқ
10. Ғұндардың негізгі өмір салты - көшпелі өмір.
А) Иә; Ә) Жоқ
Сабақты бекіту:
Топтастыру:
ҒҰНДАР
Үй тапсырмасы: « Құдіретті Ғұн империясы» тақырыбында шығарма жазу.
Бағалау:
7 830
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы
Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы
Ғұндар - көшпелі патриархалды ел. Оларды ақсақалдар кеңесі басқарған. Елді шанью биледі. Тақты атадан балаға қалдырып отырған. Өзіндік құқық қорғау жүйесі болған.
Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы
Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы
Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы Конспект Ғұндар егіншілікпен де айналысқан. Олардың үйлерінен астық сақтайтын ұралар табылды. Ал еден, қабырғалар сылағынан, шикі кірпіштердің арасынан сабанның қалдықтары кездеседі.
Қазақстан тарихы, адам және қоғам пәндерінен тақырыптық – күнтізбелік жоспар
Қазақстан тарихы, адам және қоғам пәндерінен тақырыптық – күнтізбелік жоспар
Қазақстан тарихы, адам және қоғам пәндерінен тақырыптық – күнтізбелік жоспар. Сыныптар: 8, 9, 10, 11
Ғұндардың тұрмысы, мәдениеті
Ғұндардың тұрмысы, мәдениеті
Ғұндардың тұрмысы, мәдениетімен таныса отырып, оның маңызын, тарихта алатын орнын ашып көрсету:
Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы
Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы
Түрлі тарихи деректермен танысу, оларды түрлі құбылыстар мен прцестер жөніндегі білімдерді талдау үшін пайдалана білуге үйрету.
Сарматтардың шаруашылығы мен тұрмысы
Сарматтардың шаруашылығы мен тұрмысы
Ақтөбе облысы, Қарғалы ауданы, Жосалы орта мектептің тарих пәні мұғалімі: Байболатов Ербол Қосаевич
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×