Зауыттағы авария. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар
Зауыттағы авария. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар.
Мақсаты. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар бойынша оқушылардың білімдерін жетілдіру. Өз еңбегін бағалау арқылы оқу процесіне қызығушылығын арттыру.
Міндеттері:
Білімділік: Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды, олардың қасиеттерін, қисықсызықты трапецияның ауданын табу түсініктерін қайталау.
Дамытушылық: Көрсеткіштік және логарифмдік функциялардың қасиеттерін есеп шығаруға қолдану дағдыларын кеңейту.
Тәрбиелік: Еңбектенуге, өз еңбегін бағалауға тәрбиелеу.
Әдісі: рейтинг парағымен жұмыс.
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру. (1 мин)
Сәлеметсіздер ме, қымбатты оқушылар, қонақтар. Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Зауыттағы авария. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар». Петропавл тері зауытындағы жағдаятты қарастырамыз, көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды, олардың қасиеттерін қайталап өтеміз.
ІІ. Үй жұмысын тексеру. (3 мин слайд арқылы).
ІІІ. Кіріспе. Оқушылардың білімдерін жандандыру. (6 мин)
1) Ен алдымен Петропавл қаласындағы зауыттарын саны берілген көрсеткіштік теңдеуінің түбіріне тең.
2) Анықталған интеграл арқылы адам тәулігіне қанша ауа тұтынатынын есептейік. (м ³)
3) Ауадағы оттегі мөлшерін анықтаңдар (%).
Осымен сергітуге арналған тапсырмалар аяқталды. Бағалау парағына өздеріңізге сәйкес ұпай қоюларыңызды сұраймын.
ІV. Негізгі бөлім. (15 мин)
Петропавл тері зауыт аумағында апат жағдайы орын тапты, хлор тұрған сыйымды ыдыс жарылған. Сіздердің амалдарыңыз:
1. Өздеріңді қорғау құралдармен жабдықтау.
2. Келесі есептеулерді жүргізу.
Тапсырма парағы.
1. Залалданған аумақтың ауданын (м²) есептеңдер, егер ол келесі қисықтармен шектелген болса.
Математика және информатика пәні мұғалімі
Хусаинова Гульдана Зияфидденовна
Мақсаты. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар бойынша оқушылардың білімдерін жетілдіру. Өз еңбегін бағалау арқылы оқу процесіне қызығушылығын арттыру.
Міндеттері:
Білімділік: Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды, олардың қасиеттерін, қисықсызықты трапецияның ауданын табу түсініктерін қайталау.
Дамытушылық: Көрсеткіштік және логарифмдік функциялардың қасиеттерін есеп шығаруға қолдану дағдыларын кеңейту.
Тәрбиелік: Еңбектенуге, өз еңбегін бағалауға тәрбиелеу.
Әдісі: рейтинг парағымен жұмыс.
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру. (1 мин)
Сәлеметсіздер ме, қымбатты оқушылар, қонақтар. Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Зауыттағы авария. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар». Петропавл тері зауытындағы жағдаятты қарастырамыз, көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды, олардың қасиеттерін қайталап өтеміз.
ІІ. Үй жұмысын тексеру. (3 мин слайд арқылы).
ІІІ. Кіріспе. Оқушылардың білімдерін жандандыру. (6 мин)
1) Ен алдымен Петропавл қаласындағы зауыттарын саны берілген көрсеткіштік теңдеуінің түбіріне тең.
2) Анықталған интеграл арқылы адам тәулігіне қанша ауа тұтынатынын есептейік. (м ³)
3) Ауадағы оттегі мөлшерін анықтаңдар (%).
Осымен сергітуге арналған тапсырмалар аяқталды. Бағалау парағына өздеріңізге сәйкес ұпай қоюларыңызды сұраймын.
ІV. Негізгі бөлім. (15 мин)
Петропавл тері зауыт аумағында апат жағдайы орын тапты, хлор тұрған сыйымды ыдыс жарылған. Сіздердің амалдарыңыз:
1. Өздеріңді қорғау құралдармен жабдықтау.
2. Келесі есептеулерді жүргізу.
Тапсырма парағы.
1. Залалданған аумақтың ауданын (м²) есептеңдер, егер ол келесі қисықтармен шектелген болса.
Математика және информатика пәні мұғалімі
Хусаинова Гульдана Зияфидденовна
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Стандарт емес көрсеткіштік теңдеулерді шешу
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу әдістерін есептер шығаруда қолдану арқылы білімдерін бекіту.
Логарифмдік теңсіздіктерді шешу
Логарифм ұғымы бойынша білімдерін дамыту, ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру.
Көрсеткіштік теңдеу және оның қолданылуы
Көрсеткіштік функция мен логарифмді ойлап табу – есептеу техникасының үлкен жетістігі болып саналды. Көрсеткіштік функция ұғымы XVII ғасырдың соңында пайда болды. Осы көрсеткіштік функция бағытында үлкен жетістіктерге қол жеткізген және осы ұғымды
Математикадан 11 сыныпқа арналған тақырыптық тест тапсырмалары
1. Алғашқы функция. Анықталмаған интеграл 2. Иррационал көрсеткішті дəреже. Иррационал өрнектерді түрлендіру. Иррационал теңдеу және теңсіздік. Иррационал теңдеулер мен теңсіздік жүйелері.
Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелерін шешу
Көрсеткіштік теңдеулер мен олардың жүйелеріне анықтама беру және оларды шешудің тәсілдерін үйрету. Теңдеулердің қарапайым және күрделі түрлерін оқушыларға шығарып үйрету және алған білімдерін тереңдету.
Көрсеткіштік теңдеу және оның жүйелері
Астана қаласы гуманитарлық колледжінің математика пәні оқытушысы Мутан Ергуль
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.